Možná to je napsaný přímo na kotouči a pokud ne, tak se ti zkusim podivat di nějaké literatury.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Diky.Ted jsem se neptal jen kvuli abs.Proste netusim v jakem je mam stavu.Kdyz po nich prejedu rukou,tak zrovna hladky nejsou.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
no on u tech kotoucu je hlavne ten problem, ze kdyz uz jsou moc tenky tak se zacne kroutit-zvlni se, a to uz dobry neni. U stary motorky sem mel 4,2mm a pritom nejmensi pripustna vyrobcem byla 4,5 a ani hodne prudkym brzdenim se mi nezahral natolik aby se zkroutil.
vevis napsal:
Diky.Ted jsem se neptal jen kvuli abs.Proste netusim v jakem je mam stavu.Kdyz po nich prejedu rukou,tak zrovna hladky nejsou.
Podélný vlny na kotouči ( po jeho obvodě) absolutně nevadí. Je to sice nevzhledný, ale na funkci a ani na houpání páčky to vliv nemá.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Tak na funkci rostlinare to uz vubec vliv nema,a ja mam tloustku kotoucu 5 mm,tak to jeste 100t vydrzej!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!