Zdravím ve spolek, pokusím se popsat chronologicky problém zdali to už někdo neřešil:
1. zapojím baterku, zapnu zapalování a nerozsvítí se hodnoty na LCD displeji, bliká oranžový trojúhelník, startuji - motor chytá, vše ostatní funguje, po rozjezdu občas hodnoty slabě bliknou.
2. diagnostika GS 911 hlásí - 37647 CAN-bus error -žádná komunikace s některou z dalších řídících jednotek
3. rozborka tacho - kontrola připojení displeje, vizuální kontrola tištáku pod lupou jsou tam samy SMD tak toho víc ani udělat nejde - ale nic jsem nenašel
4. zoufalý pokus hejbat se vším ( LCD, kabely, řídícími jednotkami BMS-KS)při zapnutém zapalování - ale nic
5.Pokud to nikdo ještě neřešil, tak prosím zdali někdo nemáte doma budíky třeba rozbitý obal, ale funkční vnitřek budíků r.v. 2010-2012 které bych mohl vyzkoušet
No ja mam budiky z 2010 funkcni s rozbitym lcd displejem. Takze pokud by si chtel to pujcit kvuli strevum neni problem. Stejne sem musel koupit novy budiky.
______________________________________________
Myslíš když to bylo dlouho bez baterky že by se to nějak po..alo, ale každou zimu jsem jí vyndával a nikdy nic. Asi mi nic jiného nezbyde než navštívit BMW servis.
Jde o to, jestli jsou to původní budíky nebo jsou z jiné motorky (třeba výměna za starší budíky po nehodě). Budíky jsou laicky řečeno "napárované" s ostatními jednotkami. Nejde je jen tak vyměnit - musí se naprogramovat na orig. diagnostice. Starší budíky ani ISTA nemusí vzít v potaz a nenaprogramuješ je vůbec.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Jasně Milane, vždyť jsem psal o starších "budících" . Ty původní, které nějak zlobí (tak jak píše Misak GS ) se možná po překódování na ISTA "uzdraví". GT1 uměla i starší "palubovky", akorát se myslím převzal vyšší počet km (ale to už si nejsem jistý).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Hele a nemůe to být chorá kabeláž? Demontovat prozvonit.I když že by vše šlo jen displej ne, je asi vnitřní problém, ale třeba je .... A k tomu přehrání, mě tvrdil klučina z BMW že dokáže spárovat i starší jen zůstane vyšší počet KM. A to myslím mají novou diagnostiku.
Tak ať ti to brzo šlape.
Tak jsem na to přišel, je to displej respektive napojení vodivého pásku na displej při docela značném stisknutí se displej rozsvítí takže tam bude tzv. studený spoj. Teď ještě sehnat někoho kdo to umí opravit, nebo kdyby někdo měl doma rozbitý budíky s funkčním displejem modelová řada 2010-2012 a prodal by je.
Děkuji za rady a snahu pomoci
Misak GS přiložený následující obrázek:
jestli je to přechod sklo/pásek nebo trhlina v cestě na skle tak je to špatný. Kdyby byl prasklý pásek tak by tam nějaká drobná naděje byla.
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
existují takové opravné vodivé laky. ale je třeba se k tomu místu nějak dostat. pokud je odfouklý pásek od skla tak se tam nedá dostat.je to pod páskem a když se tam budeš dobejvat tak to zlikviduješ úplně. nebo to zkusit - stejně to nemaká
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
Misak GS napsal:
Pokud to nepůjde nějak opravit, tak mě spíše napadla nějaká klena která by vytvářela neustálý tlak, ale to bude polední pokus než koupím nové budíky.
nebo jako posledni pokus tam dostat epox.lepidlo sverkou stahnout a pockat 6 hodin.