Viem že nie som na správnom fóre ale práve preto. Mám možnosť výhodne kupiť 2013 verziu S ale nič o nej neviem. Poruchovosť a tak.....
A strašne sa mi páči
Na foru BMWGS chtet vedet zda si koupit Multistradu... To abych napsal na forum o bagrech, zda si koupit kolobezku... Zkus to jinde kolego! ;-)
Upravil Taborak dne 17.02.2015 17:59
sanko napsal:
Viem že nie som na správnom fóre ale práve preto. Mám možnosť výhodne kupiť 2013 verziu S ale nič o nej neviem. Poruchovosť a tak.....
A strašne sa mi páči
...když se Ti strasně páčí, tak si jí kup...
...já na ní jezdil a nechtěl bych to ani za nic......to už snad raději vosmikilo...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Taborak napsal:
Na foru BMWGS chtet vedet zda si koupit Multistradu... To abych napsal na forum o bagrech, zda si koupit kolobezku... Zkus to jinde kolego! ;-)
řekl bych, že právě tady by měla být sorta lidí, kteří poznali vše a proto skončili tady
A já být tebou tak do ní jdu. Motorka je radost a pokud ji teď můžeš dobře mít a chceš ji, tak tě později bude mrzet, že si ji nevzal. Navíc pokud ji koupíš za dobrou cenu a nebude se ti líbit, nebude problém ji zase v pohodě prodat bez ztráty.
zviezol som sa nej len niekoľko sto metrov a povedal by som ,že v porovnaní s 12gs je také motardovejšie zvezenie a chlapi menšieho vzrastu sa tam budú cítiť bohorovne
Ak by ťa časom omrzela ,tak ju predáš a kúpiš napr. bávo ,veď je to len motorka,nie zmluva s diablom
Upravil hidalgo dne 17.02.2015 18:32
Cesta je cieľ...
...motor a podvozek je super, ale né na cestování...jediné kdy dává smysl je jet na plný plyn v ilegálních rychlostech, tam to jede a drží pěkně, zbytek času to byl spíš vopruz...
...ergonomie hrozná, pravá noha je díky kolenu výfuku neustále svodem tlačená mimo příjemnou polohu...
...pohodlí nula, pro spolujezdce je méně pohodlný už jenom superbike...a tak...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Já bych ji být tebou taky vzal. Co jsem měl možnost vidět a osahat si, tak motorka je sice menší než GS což by mě osobně vadilo a jen z tohoto důvodu bych ji osobně nekoupil(vosa na bonbóně) ale jede jak šlak. Motor neníá jediné plus i podvozek dobře funguje ale je to spíše "motard" kdy terén sice jde ale pokulhává dík přednímu kolu a i to tlumení není v terénu tak dobré jak na asfaltu.
Každopádně jak psal Paul....když je za dobrou cenu tak jde prodat vždy ale ten motor je fakt pila
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Vjetrníku, nemůžu s Tebou bohužel souhlasit. Multistradu jsem vlastnil jednu sezónu, najeto na ní mám asi 8tis. Ta motorka je skvělá, motor, pidvozek, brzdy (já tam tedy měl monobloky Brembo M40 ze superbiku), ergonomie velmi dobrá, zvuk prostě famózní. Jen to není univerzální motorka, je určená jen na silnici... Jestli máš možnost ji dobře koupit, tak do toho jdi, ta motorka je moc zábavná a je to pobíječ zmrzlin. Jediné, co mi fakt vadilo, byla kontrola trakce, tedy spíše její projevy. Ale byla to druhá nejlepší motorka, co jsem kdy jezdil...
KTM 1190 Adventure R
Vjetrníku, buď nečteš, nebo nechceš číst... Psal jsem, že Multistrada je pouze na silnici. TO je ten důvod, proč mám KTM, navíc ve verzi R. Chápeš?
KTM 1190 Adventure R
Geralt napsal:Vjetrníku, buď nečteš, nebo nechceš číst...
...já také psal, že na silnici na plný plyn to bylo fajn svezení, ale na kochačku to motorka rozhodně není a na cestu ve dvou rozhodně také ne....o tos Ty psal také, ač se mnou nesouhlasíš...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Kdysi jsem měl půjčenou předváděčku a musím říct, že Ducna jela na asfaltu jak z praku, v režimu sport tuším 150 koníků.... šotolinu zvládla jakž takž, off ambice ale nemá, na kafe či víkend po CZ dost dobrý, cestovat dál bych na tom ale nechtěl......
jeden nejmenovaný kamarád to absolvoval se mnou, Ducati mu od té doby přirostla k srdci.....
Udělej si radost! Kdybych jí mohl mít za super prachy, tak do ní jdu taky.
-----------------------------------------------------------------------------
Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu!
Vjetrníku, nemůžu souhlasit s tím, co jsi napsal. Popořadě: 1.Než MS to raději osmikilo - tahle varianta POUZE v případě, že by se jednalo o ježdění převážně mimo silnici, jinak je to nesmysl, stejně jako bys řekl, že na silnici raději osmikilo než velké GSo... 2.Nedá se na tom cestovat - další nesmysl, dával jsem na ní bez problémů při projížďkach večer po práci na jeden zátah klidně na otočku Brno (600). Jde na ní cestovat úplně normálně, sedlo je pohodlné, ochran proti větru parádní. 3. Nedá se s tím jezdit na kochačku - tady bych možná i souhlasil, ale ne proto, že by to ta motorka neuměla, ale kvůli tomu, že jízda na ní je tak zábavná, že nutí tahat za heft. Měl jsem na ní kompletní výfuk od Akrapoviče včetně svodů a ta motorka šla krásně odspodu, tedy na režimy Rain, Enduro a Touring. Na Sport chtěla víc točit.
Přijde mi, že jsi na ní moc nenajezdil, dle Tvého hodnocení...
KTM 1190 Adventure R