Chci se zeptat kdyz dám na R1200gs r.v. 2012 samotny KN filtr musi se jestě něco upravit nebo (přenastavit). Jde mi o to jestli se nemuze treba neco znicit?
Vyloženě pokazit nic nemůžeš,pokud se s tím nechystáš do nějakého extrémně prašného prostředí.Výhoda je pratelnost toho filtru a o něco větší průchodnost nasávaného vzduchu.Přenastavovat nic nemusíš pokud nemáš na motorce y-svod a nějakej laďák.(a ani v tom případě to není úplně nutnost.)
per aspera ad astra
pokdu by jsi nahodou jel do prachu tak doporucuji dat jeste k sani "puncosky"
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Jezdím pouze po sinici a tak jsem vyměnil za KN a na nic jsem nemusel šáhnout, motokka běhá dobře i bez pumčošky a trochu bych řek že je to znát na výkonu ale mém případě tam mám ještě ZACH. J.C.
Schreku, řek bych, že punčošky mají význam jen jako předfiltr, aby se ti zbytečně nešpinil filtr od much, vos, listí a tím si prodloužíš jeho potřebu praní.
Neříkám, že tahle dvojí filtrace není užitečná, ale na prach je to spojení naskládané bavlny a oleje samotného filtru.
Novej, jestli si měl tu houbičku u filtru na Dakara, tak ta není jako filtrační, ale má Ti přidusit průtok vzduchu u karburátorové motorky pokud nechceš přetryskovávat.
Tohle jsem někde vygooglil, když mě strašně zajímalo k čemu tam ta hubka je.
Podle mě jednoznačně ne.
Měl jsem ho pár desítek tis km a pokaždý,co jsem ho vytáhnul,byly na stěnách airboxu jemný zrníčka prachu.Pral a mazal jsem po 5tis km...a bylo to málo.Pocitově se nestalo vůbec nic.
Teď mám už 80tis molitan a jsem spokojenej.Za filtrem je absolutně čisto Na jízdě se to ovšem opět vůbec neprojeví,ale o to mi nikdy ani nešlo.Stejně je to blbost.Kolik by to mělo přidat výkonu,abys to poznal na motorce,co má 110 koní?...20?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
to mara: jo správně na Dakaru, ale v manuálu bylo že se tam dává při jízdě na písku, tuším.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Novej napsal:
to mara: jo správně na Dakaru, ale v manuálu bylo že se tam dává při jízdě na písku, tuším.
Já se to pokusím někde znova najít, už je to dlouho.
Právě jsem tehdy po tom strašně pátral, k čemu to je dobrý a vypátral jsem právě to, co jsem napsal.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
v tom případě jsem měl KN ale špatně ho používal :-))
edit: ale kecám já měl vlastně stříkačku, jsem lama
Upravil Novej dne 04.03.2015 09:45
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Podle mě jednoznačně ne.
Měl jsem ho pár desítek tis km a pokaždý,co jsem ho vytáhnul,byly na stěnách airboxu jemný zrníčka prachu.Pral a mazal jsem po 5tis km...a bylo to málo.Pocitově se nestalo vůbec nic.
Teď mám už 80tis molitan a jsem spokojenej.Za filtrem je absolutně čisto Na jízdě se to ovšem opět vůbec neprojeví,ale o to mi nikdy ani nešlo.Stejně je to blbost.Kolik by to mělo přidat výkonu,abys to poznal na motorce,co má 110 koní?...20?
Nemyslel jsem ani tak pridat vykon , jako spis jestli je potom znat ze treba motorka lepe tahne apod.
Ja jsem ho mel na Varaderu a prislo pocitove ze motorka lip tahla a lip se ji jako dychalo. Nevim muze to byt jen pocit.