Mam problem s tim, ze se mi po vypnuti zapalovani zastavi RTC. Ma IMO uvnitr baterku pro RTC nebo musi byt stale pripojene nejakym pinem na baterku?
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
turby napsal:
Mam problem s tim, ze se mi po vypnuti zapalovani zastavi RTC. Ma IMO uvnitr baterku pro RTC nebo musi byt stale pripojene nejakym pinem na baterku?
Tohle by jsi měl vyčíst ve chématu zapojení. Pakliže jsou v zařízení třeba interní hodiny a ty ho nemáš zapojený na 50(stálý plus i po vypnutí klíčku) a zařízení nemá vlastní záložní zdroj, pak se ti pokaždé vynulujou. Tohle je problém třeba přídavných tripmasterů.
Koukni do návodu a uvidíš. Podle toho,co píšeš je asi chyba v zapojení.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
no ja to koupil uz takto namontovane, proto se nejdriv ptam nez se zacnu pidit po zapojeni a hledat chybu, ona by to mohla byt i jen baterka od RTC v tahu pokud tam je
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
Ano, IMO má vlastní baterku. Je to taková počítačová "pecka" zapájená a zalitá do silikonu. Drží jak hodiny, tak všechny údaje v paměti, takže i po odpojení všechno nastavení zůstává. Když ta baterka je v háji, pozná se to obvykle tak, že si to nepamatuje přesný obvod kola nebo nastavení jednotek, datum apod.
dik. zkusim vymenit baterku a uvidime.
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
takze je tam CR2032L a byla skoro uplne vybita. vymena je pomerne zaludna jelikoz je vse dost zalite a musi se jak konektory kabelaze, PCB i baterka samotna vyrezat. baterku maji napriklad v GME za tusim 15 kacek.
takze to vypada, ze vymenu baterky v TT nikdo neplanoval. asi se pocita s vymenou celeho kusu :-) docela by me zajimalo jak dlouho komu vydrzela, podle me je dle odberu limit tak 4-6 let.
Upravil turby dne 27.01.2009 13:17
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci