Vážně uvažiji o 21" kole do předu, přece jenom se stale víc pouštím do terenu a na 19" me stve horší výběr pneu a jizdní vlastnosti v terénu. Poraďte pokud vite, jak nejlepe kolo sehnat, jake pripadne problemy s tim budou, kolik to bude stat. Diky
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Tomáš TT má o této přestavbě napsaný román na svých stránkách. Myslím si že to je i tady na těch stránkách, ale on to najde dřív. A taky ti asi i nejodborněji doporučí.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Cycli napsal:
Tomáš TT má o této přestavbě napsaný román na svých stránkách. Myslím si že to je i tady na těch stránkách, ale on to najde dřív. A taky ti asi i nejodborněji doporučí.
jasne, on delal 1150 a me to zajima na 1200, nevim jake mohou nastat problemy s ABS a taky jestli neni jina cesta nez Wunderlich, jestli kdyz budu mit kompletni kola 21" i 19" je jen přehodim a můžu jezdit, jak je to s policii a technicakem v pripade ze tam budu mit prave 21" a vsechny tyhle veci o kolo.diky
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Ano, my to děláme jen na 1150. Máme na to vymyšlený ABS kroužek atd.
Na 1200GS budeme mít do konce roku naprosto jiné řešení, které bude výrazně lepší než to, co mám já nebo Milan na 1150 - jiný střed, na který ale jde použít sériový kotouče i ABS ale taky alternativní lehčí kotouče jiných výrobců, jinak pletený dráty (pevnější) a Excel ráfek. O ničem lepším nevíme. Nebude to určitě levná alternativa, to má být prostě bez kompromisů absolutní špička. Cena v tom případě nerozhoduje. Ono 21" kolo samo o sobě sice pomůže ale tím, jak je těžký, se celé ovládání motorky dost změní. Já jsem kvůli tomu nechal vyrobit patky na vidle (abych mohl použít sériové kotouče, musel jsem použít sériové brzdiče) a kdybych použil americký střed a dal to na excel, váha by byla poloviční. Naivně jsem si myslel, že to bude fungovat jako bezdušovka, což excely neumí. Jenže žádná pořádná guma se v 21" v bezdušovém provedení nedělá nebo nefunguje a stejně jezdím s duší. Cena v USA vychází 1050-1100 USD za 21" podle typu ráfku.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Ano, my to děláme jen na 1150. Máme na to vymyšlený ABS kroužek atd.
Na 1200GS budeme mít do konce roku naprosto jiné řešení, které bude výrazně lepší než to, co mám já nebo Milan na 1150 - jiný střed, na který ale jde použít sériový kotouče i ABS ale taky alternativní lehčí kotouče jiných výrobců, jinak pletený dráty (pevnější) a Excel ráfek. O ničem lepším nevíme. Nebude to určitě levná alternativa, to má být prostě bez kompromisů absolutní špička. Cena v tom případě nerozhoduje. Ono 21" kolo samo o sobě sice pomůže ale tím, jak je těžký, se celé ovládání motorky dost změní. Já jsem kvůli tomu nechal vyrobit patky na vidle (abych mohl použít sériové kotouče, musel jsem použít sériové brzdiče) a kdybych použil americký střed a dal to na excel, váha by byla poloviční. Naivně jsem si myslel, že to bude fungovat jako bezdušovka, což excely neumí. Jenže žádná pořádná guma se v 21" v bezdušovém provedení nedělá nebo nefunguje a stejně jezdím s duší. Cena v USA vychází 1050-1100 USD za 21" podle typu ráfku.
jestli tomu dobre rozumim, tak by se za cenu cca 20 000 jednalo o kopletni kolo? tak to by me hodne zajimalo... a co jine bryle, popripade blatnik, aby se to tam veslo a neucpavalo... napis vic, zni to velice zajimave
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Nechci psát víc informací, dokud to nebudeme mít potvrzené, objednané věci na zkoušku atd. Pak se něco změní a lidi budou naštvaní, že čekali co já vím zlaté středy a ony jsou černé apod.
Je to kompletní kolo - teda kompletní myšleno střed, vypletené na ráfek podle výběru (stříbrný, černý) a použijí se buď sériové kotouče z původního kola nebo pokud člověk nechce nebo nemá ABS, může se použít třeba americký Galfer s poloviční váhou. ABS kroužek je pochopitelně jiný. Nic dalšího se nemění, jiný blatník máme v nabídce už dávno. Dej mi tak ještě týden na doladění, právě se s nima dohadujeme o nákupu prvních vzorků, barvách atd.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Nechci psát víc informací, dokud to nebudeme mít potvrzené, objednané věci na zkoušku atd. Pak se něco změní a lidi budou naštvaní, že čekali co já vím zlaté středy a ony jsou černé apod.
Je to kompletní kolo - teda kompletní myšleno střed, vypletené na ráfek podle výběru (stříbrný, černý) a použijí se buď sériové kotouče z původního kola nebo pokud člověk nechce nebo nemá ABS, může se použít třeba americký Galfer s poloviční váhou. ABS kroužek je pochopitelně jiný. Nic dalšího se nemění, jiný blatník máme v nabídce už dávno. Dej mi tak ještě týden na doladění, právě se s nima dohadujeme o nákupu prvních vzorků, barvách atd.