Zdravím
mám problém,na levém válci kámošova 1100rt je stále zakarbonovaná svíce,na pravé straně je svíce uplně ,jak nová. Má tam
NGK BKR 7 EKC.Kabely,cívka jsou nové.
Nevěděl by někdo,čím by to mohlo být?
dík za odpovědi
Myšák
Je ta svíčka určitě zakarbonovaná nebo jen černá (větší bohatost směsi)? Začal bych tím, že bych zkontroloval kompresi toho příslušného válce a taky bych kouknul na synchronizaci klapek.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ta svíčka není černá,ani mokrá,ale je na ni šedivej karbon. RTečko ma najeto 153 tis. Tlaky byli změřeny ...pravý 9.5 bar,levý 8.5 bar.Svíčky mají najeto cca. 3000 km.Oleje to bere cca.1 dcl na 1000 km.Na jaře seřizeny podtlaky ,ventily a snimač klapky +nová lambdasonda. Nepomohlo by tam dát teplejší svíčky,aby se lepší čistily. Dočetli jsme se,že se tam dávali svíčky Bosch v zakladu FR 5 DTC. Zkoušel Bosch FR 6 DDC a zdálo se mu,že je to lepší.
Ahoj mám problém s BMW R 1100 RT, najeto 153000 Km
Na levém válci mám zakarbonovanou svíčku- není mastná ani černá jen karbon, na pravým váleci jak nová.
Na boční stojan davám minimálně a na chvíli.
Provedeno, zjíštěno :
-seřízení ventilů
-seřízení dorazu klapek, , kontrola snímače polohy klapky (ohmetrem) je vpořádku a nastaven na 0,355 - 0,360 mV, seřízení podtlaků (klapky) + volnoběh.
-spotřeba oleje 1 dcl na 1000 km
-nová lambda sonda
-nové zapalovací kabely (NGK) a cívka
-na svíčky najeto 3000 Km Bosch FR 6 DDC zkoušel jsem i NGK BCP7ET
-motorový olej 15W-50 od Liqui moly
-nový vzduchový filtr a palivový filtr
-tlaky válců: pravý 9.5 bar a levý 8.5 bar