Máte s tím někdo zkušenost, případně nějaké bližší info?
Cena je velice zajímavá, otázka pro mne je hlavně kvalita a celkové odladění.
Upravil Fanous dne 03.08.2015 18:08
WayAway - Na Bramboře kolem světa 2017
No B. Je to věc každého soudruha, co si dá na moto, že. Já su "měkkýš" a nechcu mít problém se "soudruhy policajty" z Rakouska....
Na jaře při servisu mi Tonda vyprávěl, jak ho (na 100vce) v Rakousku proklepli. Nemám peníze nazbyt, abych platil za blbost...
Upravil hobr dne 03.08.2015 21:26
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
na slovensku sa predáva jak teplné rožky, vidím že aj v čechách po ňom ludia pozerajú.. nechcel by som ho ani zadarmo.. ani keby mi zaplatili sumu čo za neho pýtajú bych si to na motorku nedal... NIKDY !!
lacný shit vhodný pre tuzérov a iné typy ohurovačov
live fast, die young be wild, have fun
Dotaz: K čemu potřebuješ tzv. Laděný výfuk? Odpověz si na tu otázku rozumně a pak si za ty prachy nalej benzin do nádrže a běž se projet. Je to to nejlepší, co můžeš udělat.. :-)
Potok napsal:
Dotaz: K čemu potřebuješ tzv. Laděný výfuk? Odpověz si na tu otázku rozumně a pak si za ty prachy nalej benzin do nádrže a běž se projet. Je to to nejlepší, co můžeš udělat.. :-)
třeba, že mě s ním ježdění na 11 GS začlo zase bavit. Je to snad rozumnej důvod :-) Navíc 13 kg váhy dolů v mém případě je taky příjemný.
Upravil Mardock dne 04.08.2015 06:30
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
mardock - tiez som na R 1150GSA vymenil katalyzator aj koncovku (aj čip v riadiacej ale to je jedno)... rozdiel vo vahe som vobec necitil, deklarovany rozdiel vo vykone +4.5 HP ktore boli za predpokladu ze das Y, koncovku a čip v zasade tiež nie... (spodok bol subjektívne trošku lepší)
nakoniec som to všetko dal dolu, dal do povodného stavu a náhodou som zistil že na R 1150GS so seriovým katalyzátorom vieš v pohode jazdiť bez koncovky, vôbec to nehučí ani tak ako laďák - váha aj peniaze ušetrené
live fast, die young be wild, have fun
Na co ladak? Kdyz uz kvuli nicemu jinemu, tak kvuli te vaze. Ale rozhodne bych volil vyrobce, co je zabyva nejakym vyvojem a je jen univerzalni, predrazenou a hlucnou rouru od kamen! RP tuning sice nema homologaci, ale jsou to chlapy, co svemu remeslu rozumi a delaji vyfucky na miru. Mam ho na CSu leta a jsem spokojenej. Na dovolene jsem ho ale daval dolu. Na GSu mam Vincka s homologaci a taky spokojenost... Dominator a podobnou sra.ku, to uz muzes vykuchat origos a mas stejny efekt za nulove naklady! Teda kdyz nepocitam ty pokuty od Gerchanu v cizine...
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!
raptor napsal:
mardock - tiez som na R 1150GSA vymenil katalyzator aj koncovku (aj čip v riadiacej ale to je jedno)... rozdiel vo vahe som vobec necitil, deklarovany rozdiel vo vykone +4.5 HP ktore boli za predpokladu ze das Y, koncovku a čip v zasade tiež nie... (spodok bol subjektívne trošku lepší)
nakoniec som to všetko dal dolu, dal do povodného stavu a náhodou som zistil že na R 1150GS so seriovým katalyzátorom vieš v pohode jazdiť bez koncovky, vôbec to nehučí ani tak ako laďák - váha aj peniaze ušetrené
já měl origo, takže chápu rozdíly. Na 11 gs je origo lauf horší jak na 1150. Zvuk 1150 by mi stačil a asi bych to neřešil. Většinou váhu dolů nepoznáš dokud tu motorku nezvedáš :-))
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Tak mě například láká hlavně Y svod. Hlavně kvůli zátahu od spoda, při výpravě do tramtarie ničemu nevadí že naberes nekvalitní benzín. Jenže Y svod bez ladaku nemá efekt. Ladakem snizim hmotnost. O zvuk mi nejde vůbec, rád jezdím po lese
WayAway - Na Bramboře kolem světa 2017
Fanous napsal:
Tak mě například láká hlavně Y svod. Hlavně kvůli zátahu od spoda, při výpravě do tramtarie ničemu nevadí že naberes nekvalitní benzín. Jenže Y svod bez ladaku nemá efekt. Ladakem snizim hmotnost. O zvuk mi nejde vůbec, rád jezdím po lese
Většinou má jedenáctka kat v jednom kuse s koncovkou a klasický Y svod se na ni nedělá. Jestli ti můžu poradit, kup si Leo Vince a k němu bývá v setu i propojení(Y svod chceš li). Budeš mít odladěnou homologovanou koncovku, ale bez katu a za dobrej peníz....cca 6tis.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Fanous napsal:
Tak mě například láká hlavně Y svod. Hlavně kvůli zátahu od spoda, při výpravě do tramtarie ničemu nevadí že naberes nekvalitní benzín. Jenže Y svod bez ladaku nemá efekt. Ladakem snizim hmotnost. O zvuk mi nejde vůbec, rád jezdím po lese
Většinou má jedenáctka kat v jednom kuse s koncovkou a klasický Y svod se na ni nedělá. Jestli ti můžu poradit, kup si Leo Vince a k němu bývá v setu i propojení(Y svod chceš li). Budeš mít odladěnou homologovanou koncovku, ale bez katu a za dobrej peníz....cca 6tis.
Díky za rady.
Jasně, já už o této koncovce ani nepřemýšlím. Jenom mě v inzerátu zarazila cena, tak jsem chtěl vyzvědět o co vlastně jde. Mám 1150, ale předpokládám, že bude kat ke koncovce taky svařený. Koupil bych komplet něco homologovaného a s vložkou. Jak říkám, jde mi hlavně o kila a zátah od spoda, někomu klesla i spotřeba. Nepotřebuji budit pozornost.
WayAway - Na Bramboře kolem světa 2017
Fanous napsal:
Tak mě například láká hlavně Y svod. Hlavně kvůli zátahu od spoda, při výpravě do tramtarie ničemu nevadí že naberes nekvalitní benzín. Jenže Y svod bez ladaku nemá efekt. Ladakem snizim hmotnost. O zvuk mi nejde vůbec, rád jezdím po lese
Většinou má jedenáctka kat v jednom kuse s koncovkou a klasický Y svod se na ni nedělá. Jestli ti můžu poradit, kup si Leo Vince a k němu bývá v setu i propojení(Y svod chceš li). Budeš mít odladěnou homologovanou koncovku, ale bez katu a za dobrej peníz....cca 6tis.
Díky za rady.
Jasně, já už o této koncovce ani nepřemýšlím. Jenom mě v inzerátu zarazila cena, tak jsem chtěl vyzvědět o co vlastně jde. Mám 1150, ale předpokládám, že bude kat ke koncovce taky svařený. Koupil bych komplet něco homologovaného a s vložkou. Jak říkám, jde mi hlavně o kila a zátah od spoda, někomu klesla i spotřeba. Nepotřebuji budit pozornost.
U 1150 je zvlášť kat a zvlášť koncovka...je to lépe řešené než u 1100gs. I tak bych šel raději do nějakého značkového výfuku a dokoupil ten Y svod. Jak tady někteří píšou, že váha atd..... váha je samozřejmě nižší bez katu ale že by jsi to pocitově poznal si nemyslím. Navíc jsi řešil homologaci a flastr v raichu. I když dáš Y svod,tak stejně ten flastr můžeš dostat bo jsi odstranil homologovaný katalizátor. Pokud chceš jezdit s nebeským klidem v DE a Rakousku, tak si nech kat a dokup jen homo koncovku pro katalizátor,ale tady nečekej nějakej přírůst výkonu. Ten kat to prostě brzdí.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Suma sumárum: 13kg při objemu motorky 1100 ccm nijak zvláště nepocítíš. Jestli jo, jsi citlivý pašák. Když si dáš na výletě do kufru o pár piv míň a 2x nepoobědváš, nepoznáš nic. Zvuky motorky jsem řešil naposledy v 15ti letech na pinckovi, od té doby jsem vyrostl a chci být spíše co nejméně na obtíž. Když k tomu přičtu, že koníky laďákem nenahoním a budu se jen strachovat. kdy mě za čarou nějaký policista zbuzeruje, opravdu si myslím, že jsou mnohem lepší investice na motorce, než je laďák.. Ovšem každého volba a touha mít něco jinak, než z výroby. Odstranit katalyzátor.. bezva nápad.Proč tam asi je..?
Katak je tam na Euronormy na ktery vsichni dlabem! Na vykonu tech par kilo motorka ani ty nepoznas, ale az budes po 10. zvedat hrocha ze zeme na nejakym off spaciru, tak budes rad za kazdy deko, ktery masina nema... Ale pokud je Potok profesionalni powerlifter, kterymu nedela mrtvej tah s 250kg tadnej problem, pak takovy kraviny resit nemusi...
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!
Jo, taky občas v lese zvedám motorku ze země, padáky mám už docela otlučený . Ale zase: Ten fýfuk a kaťák je na motorce v tom nejnižším místě když nepočítám kola, čili jeho váha při zvedání je opravdu v tomto ohledu docela nicotná. To třeba plastová nádrž oproti mojí plechové, to by byla jiná úleva. Ta je nahoře a to je kvicht to postavit
Upravil Potok dne 05.08.2015 12:49