Premejslim, jak dostat do tankvaku elektriku ze zasuvky na motoru. Zastrcky s prodluzovackama DIN -> autozapalovac jsou vetsinou dlouhy a mam strach, ze bych ji pri prvnim zastaveni ukopnul. Nemate nekdo tip, na nejakej bazmek do L, dostatecne dlouhej a jeste s rozdvojkou? Neco jako je kombinace tohoto: http://www.campin...200-cm.htm
prodluzovacky na zapalovace jsou vetsinou ve spirale [jako telefon], takze nikde nevisej, nemej strach.
N a druhou stranu, ja jsem si nechal udelat druhou zastrcku u kokpitu, abych to mel blizko na PDA.
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Doc> no ja jsem nemyslel, ze je moc dlouhej ten kabel, ale ten konektor, kterej bude koukat ze zasuvky. Do nej kdyz kopnu, tak ho v lepsim pripade rozlomim a v horsim vylomim celou zasuvku z plastovyho deklu, coz bych opravdu nerad...
takze druhou zastrcku u kokpitu
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Moje řešení - zásuvka pod budikama. Proud přivedený přímo z baterie přes pojistku. Zásuvka na zapalovač je uplně obyčejná za nějakých 50 - 70 kč a skoro dvaroky už odolává vode a všem přírodním živlům. Až zrezne, tak dám novou. Zatím bez jedinýho problému. A do tankvaku vyjdou všechny koupený nabíječky bez problémů a kably vubec nepřekáží a nevadí.
Cycli přiložený následující obrázek:
[31.06Kb]
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Prodlužovák má na jednom konci tu samou zásuvnku co je pod budikama a na druhym konci 10 m dlouhé dvojlinky je zástrčka od firmy Hella asi za 180 kč z která se dá udělat malá i velká zásuvka. Tím plastovým koncem co leží na sedle.
Cycli přiložený následující obrázek:
[28.46Kb]
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
No a je docela malá, protože když je zapnutá u startéru, tak nevyčuhuje z pod rámu. Ale za jízdy používám tu nahoře pod budíkama. Vejdou se tam dvě. Na každou stranu jedna a nemusíš nikde nic vrtat do plastů. Jinak si ji tahám třeba na noc do stanu na zářivku a nebo prostě dál od motorky, abych s ní nemusel manipulovat.
Cycli přiložený následující obrázek:
[37.5Kb]
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi