Chcem sa opýtať koľko ste najazdili na novú reťaz km.mám od novoty mašinu a mam nájete cca 22000 km.už sem ju nedávno sponoval ale si myslím že už má dost
V cca 29tis. jsem při přejezdu sedla Vršiče utrhal první 4 zuby na rozetě, pak to dalo ještě opatrnější výjezd na Mangart, a přejezd GG. Nakonec v Innsbrucku v bez pár km 30000 měněno.
puchyyla napsal:
V cca 29tis. jsem při přejezdu sedla Vršiče utrhal první 4 zuby na rozetě, pak to dalo ještě opatrnější výjezd na Mangart, a přejezd GG. Nakonec v Innsbrucku v bez pár km 30000 měněno.
Nechat dojít řetěz a řetězová kola do takového stavu je teda odvaha Ještě jsem něco takového a to už jezdím na motorkách více jak 55let neviděl.
Ja na silnici nemužu soudit.. ale na zavodním enduru je tohle docela běžné... tam to sežere rozetu do tohodle stavu ani ne za sezonu na silnici bych to takle daleko zajít určitě nenechal..
Jo ale na závodním enduru nejedeš na dovolenou. ale už se nedivím ničemu u majitelu jednoválcu. Až budu starý napíšu o nich knížku a bude to hit jak PÁN PRSTENŮ.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Olin napsal:
[quote]puchyyla napsal:
Nechat dojít řetěz a řetězová kola do takového stavu je teda odvaha Ještě jsem něco takového a to už jezdím na motorkách více jak 55let neviděl.
Budeš se divit,ale já něco ještě daleko horšího viděl u mesengera na Dominátoru. Měl tam prakticky už jen vlnky a řetěz se při rozjezdu protáčel,takže to bylo jako variátor na skůtru. A na dotaz jestli to nechce vyměnit,mi řekl,že to je ještě dobrý.
A to ho ta motorka živí...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Magmar napsal:
Ja na silnici nemužu soudit.. ale na zavodním enduru je tohle docela běžné... tam to sežere rozetu do tohodle stavu ani ne za sezonu na silnici bych to takle daleko zajít určitě nenechal..
Nevím sice jak to myslíš, ale ten kdo jezdí závodně enduro nebo motokross tak si jo dává na řetězovou sadu pozor, a toto nikdy nedopustí.
Magmar napsal:
Ja na silnici nemužu soudit.. ale na zavodním enduru je tohle docela běžné... tam to sežere rozetu do tohodle stavu ani ne za sezonu na silnici bych to takle daleko zajít určitě nenechal..
Nevím sice jak to myslíš, ale ten kdo jezdí závodně enduro nebo motokross tak si jo dává na řetězovou sadu pozor, a toto nikdy nedopustí.
Ano tak jsem to myslel..Když začiná bejt rozeta jak kotouč na cirkulárce tak si řeknu ještě jednou se projedu a davam novou (loni i 2x za sezonu)... Na silnici bych to měnil podstatně dříve.. není to zase taková investice a výměna je šup šup... jezdit až do chvíle kdy se to "očeše" je dle meho názoru jasný důkaz toho jaký vztah má majitel k motorce
Ja vetsinou menim retez nejpozdeji v 25tis. s tim ze samo kazdemu vydrzi jinak, zelezi na tom jak se o nej clovek stara atd.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Co je divnýho na tom, že když něco vyhazuju, tak to dojedu na doraz? Navíc na dovolené mám narozdíl od běžného chození do rachoty alespoň čas si to vyměnit. To jako když máte napůl sjetou gumu, tak jí taky vyhodíte, aby se nedej bože nesjela úplně? S tou rozetou jsem jen podcenil to Rakousko. Hold co u nás člověk koupí na každým rohu, v Rakousku nemusí. Objednací lhůty několik dnů apod. Ten Unterberger v Innsbrucku byl poslední šance, jinak jsem to točil a jel si pro řetězovku do ČR. Naštěstí do přepákování lezu každej rok, takže sundat kyvku a navléct řetěz byla vcelku zívačka. Nejprv jsem teda zkoušel koupit spojku, že bych vysomroval flexu, ubrousil článek a dal spojku, ale světe div se, ani ta se v Rakousku skladem nesežene a objednani do druhýho dne taky ne.
No přirovnání nic moc.. Pokud to bereš takle tak asi kola sjizdis na plátno...protože ta rozeta musela být zralá na výměnu už před tím než jsi vyjel do Rakouska ale každý jezdí (a pečuje o motorku) podle svých možností a času
retaz som strikal cca po500 km a umival ju cca po2000 km.minuli rok som namontoval scoteleer a uz ju len umivam.idem na dalsi rok so swatom na balkan tak bych mal trochu este pojazdit a potom ju pred dovolenku vymenit
Magmar napsal:
No přirovnání nic moc.. Pokud to bereš takle tak asi kola sjizdis na plátno...protože ta rozeta musela být zralá na výměnu už před tím než jsi vyjel do Rakouska ale každý jezdí (a pečuje o motorku) podle svých možností a času
Nevím, co je na tom přirovnání špatně. Na každou dovolenou si taky člověk nekupuje novou gumu, když dvě dovolený nevydrží. Prostě si na druhou dovolenou naložíš novou, nebo si jí koupíš cestou a až přijde čas, tak jí vyměníš. No a nevím proč by to s rozetou mělo být jiný, jen jsem si jí prostě měl koupit spíš u nás no. Nemusel jsem z ní otrhat polovinu zubů, ale mohl jsem jí vyměnit už při těch upadených prvních čytrech ve Slovinsku. Jelikož jsem jí neměl a nebyla k sehnání, tak jsem byl nucen jezdit dalších 1000km a shánět, čímž se tak nějak dorazila. Ten nákup jsem zkrátka podcenil i když popravdě, měsíc před dovolenou je vždycky tak hektickej, jak musí člověk všechno nadělat dopředu, že nevím, jestli by byl vůbec nějak čas to koupit. :-)
servisak napsal:
Jo ale na závodním enduru nejedeš na dovolenou. ale už se nedivím ničemu u majitelu jednoválcu. Až budu starý napíšu o nich knížku a bude to hit jak PÁN PRSTENŮ.
Píšeš to tak, jako by všichni jednoválcaři byli čuňata... a to je hloupý
Bože... už se ani nedivím že si lidi a ostatní myslí o motorkářích že jsou ****i... protože jezdit už jen s takovou řetězovkou... pane jo....
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...