Zdravim.Dnes som sa bol previest na mojej 1150 GSA a zbadal som ze mi zacala smykat spojka.Dost ma to prekvapilo preto ze je tam nova spojka , gufera, struny a pritlacak.Mam na nej najazdene 11000km od vymeny.Motorku som pred mesiacom umyl a zagarazoval a od tedy stala. Dnes ked som volal z mechanikom mi bolo povedane ze to moze smykat preto ze tam natiekla voda pri umyvani a mohol trosku prihrdzaviet pritlacny tanier, moze to byt pravda?Je pravda ze cim viac som najazdil tym to bolo lepsie.Po odjazdeni 430km spojka len zavse presmykla na 6 medzi 5 az 6 tisic otackach.
Stretol sa s tym uz niekto? Dakujem.
Nazdar,snad se to uklidni ale asi ti"pustil" spojkový váleček trochu kapaliny nebo gufero z převodovky.
Vyndej starter a kukni na lamelu a okolí jestli tam není kapalina teda pokud ti už s toho nekape. :-)
brdar napsal:
.............Dnes ked som volal z mechanikom mi bolo povedane ze to moze smykat preto ze tam natiekla voda pri umyvani a mohol trosku prihrdzaviet pritlacny tanier, moze to byt pravda?Je pravda ze cim viac som najazdil tym to bolo lepsie.Po odjazdeni 430km spojka len zavse presmykla na 6 medzi 5 az 6 tisic otackach.
Stretol sa s tym uz niekto? Dakujem.
Jestli by nestalo za to, vymenit mechanika. S tou vodou to snad nemohl myslet vazne.
Spojka ti nesmi klouznout pri zadnych otackach. Bud je KO gufero, spojk.valec nebo silentblok v kardanove hrideli. Rozdelat, zkontrolovat.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ked mi menil spojku tak som chcel vymenit vsetko gufera, pritlacny tanier struny lamelu.Vsetko bolo v poriadku do vcera.Pred tym som nezbadal ziaden problem.Dost ma to zarazilo :-( Ked zlozim starter uvidim ci je lamela mastna? Ten valcek sa ako demontuje alebo ako najlepsie zbadam ci tecie?Este co ma napadlo motorku som striekal po umyti z olejom proti korozii od Scotoiler.Nemohlo sa stat ze to tam natieklo?