Mna by zaujimalo z Vašich osobných skúseností či na GS 1150 vadí ak sú oba kufre stejné alebo by bolo lepšie kúpiť jeden menší/pri výfuku/ a druhý vačší ako to ponúka napr.touratech. Jedná sa mi hlavne o ťažisko pri jazde a šírku motorky pri prejazde napr. medzi autami.
Jednou jsem s tím takhle jel (převážel jsem věci na sraz na půjčené motorce a protože mám levý kufr vyříznutý, nešel tam dát a použil jsem 41l z dakaru) a je to docela znát. Asi záleží na tom, kolik věcí v tom vezeš a určitě na to pořád myslíš a vnímáš to jinak. Ale mě to bylo krajně nepříjemný spíš pocitem než že by to dělalo něco s těžištěm. Vem si že normálně dáš třeba do jednoho kufru těžké vybavení a do druhého hadry, taky bude těžiště posunuté ale to je tak málo že to asi vnímat nejde.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
já mamna 11náctce oba kufry stejný a žádnej problém vtom nevidim,a mam je 44l a ten pravej mam prostě o kousek dál od motorky aby to byalo simetrický a nikdy problém
strive: asi 6cm. Rozhodně to není technický problém, jen jsem si vsugeroval že to je cítit..
Ano, byl tam nosič na 35+41 ale k motorce jsme neměli kufry a potřeboval jsem s tím jet, tak jsem na to dal pravý svůj (41) a levý z nějakého Dakaru, ani to tam moc nesedělo úhlem ale především to byl 41 místo 35. Můj levý je vykrojený a ten má jinou levou stranu rámu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Já kupoval rovnou oba kufry stejné, protože pár kamarádů shodou okolností mělo také oba 42 litrové a prý bez problémů. Vybral jsem si HB a koupil tedy oba 45litrové. Nikdy jsem neměřil, o kolik je to širší a v praxi jsem nikdy nic nepoznal. S kufry se jezdí tak jako tak trochu opatrněji v hustém provozu, nikam se necpeš ať už máš levý menší nebo větší. Souhlasím s Tomem, že jde o pocit a nikoli skutečnost a u mne tedy pracolava pozitivne sugesce, že "to nevadí!"
Když je na centrálu nazarkovaná a půjdeš se podívat zezadu, tak asi poznáš, že je levá strana širší, ale nikoli nějak "nevzhlendně". Navíc u mne je pravá strana nějak lehce zvednutá, dno pravěho není vodorovně, jako vlevo. A není to nějakým pádem doprava a posunutým a zkourmouceným rámem, ale konstrukcí, protože kámoš na stejných kufrech to má také.
Klídek, běž do toho, co ti bude víc vyhovovat (litry a cena), nezavýbej se vůbec, že by to "nešlo"
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
mám obě strany nosičů ve stejné vzdálenosti od rámu,stejný oba kufry,je to sice širší,103 cm,ale jedu na výlet né na závod,jednou sem se akorát neprotáhl dírou v plotě,tak sem to objel,neřeším,užívám si,nestresuji,když chci divočit,jedu bez nich
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Stejny kufry urcite nevadi,ale chtel bych podle toho taky drzaky,ne ze bych dal na drzaky 35-41 stejny kufry...proste neco jak to dela bystricke ja mam teda ale vykously zegy a sirka je 98cm,tech 5 cm nevim jesli je poznat rozdil,asi ne.
5cm při skoro metrové šířce nemá nanic vliv,u zužovaných rámů musíš předělávat zadní směrovky,na 100% to ale nevím.
když sem lehnul s motorkou bez kufrů na silnici,zjistil sem,že mi nosič bočních kufrů perfektně posloužil jako padák,celý zadek bez poškozenía to sem lehnul na stranu kde je výfuk
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Takže ak to nevadí ani opticky a nema to vplyv na stabilitu motorky tak asi pojdem do rovnakych vačších bude tam viac miesta a davat pozor pri prejazde uzsimi miestami bude treba tak či tak.
bystricke napsal:
5cm při skoro metrové šířce nemá nanic vliv,u zužovaných rámů musíš předělávat zadní směrovky,na 100% to ale nevím.
když sem lehnul s motorkou bez kufrů na silnici,zjistil sem,že mi nosič bočních kufrů perfektně posloužil jako padák,celý zadek bez poškozenía to sem lehnul na stranu kde je výfuk
Bystricke jaky tasky doporucujes do tvych kufru????
BMW R 1200 GS Adventure
zkušenost nepřidám, mám origoš BMW kufry, který jsou vyřízlí, nicméně mi bylo odpovězeno v AuTecu na otázku jestli je OK, že když pustím řízení táhne motorka do strany (myslím že do leva?), že to je normální, že starší modely nejezdí rovně, ale jedeš pořád nahnutej tak potom to bude jen o zvyk jestli pojedeš nahnutější si myslím
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
bystricke napsal:
5cm při skoro metrové šířce nemá nanic vliv,u zužovaných rámů musíš předělávat zadní směrovky,na 100% to ale nevím.
když sem lehnul s motorkou bez kufrů na silnici,zjistil sem,že mi nosič bočních kufrů perfektně posloužil jako padák,celý zadek bez poškozenía to sem lehnul na stranu kde je výfuk
Bystricke jaky tasky doporucujes do tvych kufru????
sice se sněma potápět nedá ale jinak donich neteče,tak tam můžeš dát něco za pár šupů,igelitku z lííííííídlu
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz