Zdravím,da se na diagnostice nakalibrovat tato jednotka ???? Zjistil jsem že ji mám přetočenou při zapnutí klíčku chodí v celém pásmu,ale podle kamarádova gs stejného roku je natočená jinde pravděpodobně se tak stako prí přidření mechanické časti na výfuku jíž před půl rokem byla tato závada na diagnostice zapsaná a nešla smazat a dotyčný mi tvrdil že je to normalní sporadická závada dnes vím že je to jinak.Dá se tedy překalibrovat nebo mě čeká koupě nové servojednotkyje to totíž nerozebíratelný kus.Díky za rady....
No já musím teprve na diagnostiku zajet protože ten člověk který mi dělal diagnostiku tak uměl maximálně načíst chyby a nic jiného už ne musím někam zajet kde to budou umět každopádně dobrá zpráva už jsem se bál že se nějak přetočil ten servomotorek super....
A jak se chová moto v nízkých otáčkách je to poznat ???? Je fakt že pokud bych musel řešit koupě nového servomotorku tak tato možnost se taky nabízela jen jsem se obával že by mohla vadit na průběh motoru ta chyba kterou mám zapsanou v ř.j.motoru tak i tak na kalibraci asi musím ....???? a když už tam pojedu nechám udělat kalibraci volnoběžných ventilů......
Mam dvouvacku a po zapnuti klicku me furt pipalo servo na klapce, podival sem se na klapku a je cela zarezla, servisak pise ze ji normalne odstranit bude to met nejaky vliv na chod motoru nebo ji raci rozhybat a nastavit lanka napiste nekdo neco kolem toho dik.
ta klapka je tam iba koli hlucnosti - aby pri merani motorka nebola hlucnejsia nez treba
servisakove empiricke poznatky ze po vyhodeni klapky nepocitil zmenu tomu tiez nasvedcuju
uz som videl DOHC ktora mala ten medzikus s klapkou uplne odstraneny a chalan tam mal toto http://www.wunder...mover.html a hovoril nieco o lepsom zvuku a lepsej reakcii na plyn
to prve som mu aj bol nachylny verit ale to druhe si myslim ze bolo placebo..
live fast, die young be wild, have fun
PILKA - opravoval (rozhýbával) jsem ji u DOHC modelů mnohokrát - úspěšnost tak cca 80%. Nechám ji na noc "naloženou" v nádobce s MOS2 uvolňovačem, pak ji několikrát propláchnu uvolňovacím sprejem v kombinaci s podchlazovacím sprejem (samozřejmě za neustálého rozhýbávání) a nakonec prostříknu keramickou pastou ve spreji do 1400°C. Když se ti to povede a bude chodit plynule, tak je potřeba správně nastavit vůli lanek a zkalibrovat na diagnostice. Když to vezmu podle sebe, tak z 10-ti takhle rozhýbaných klapek se mi na další servis (vesměs po 10000km) vrátí 8, které dál v pohodě "chodí" ). Vyhodit ji samozřejmě můžeš vždycky.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Včera jsem byl na diagnostice hlásí to chybu nicméně chodí to jak má nebudu tp řešit už jsem jel i z odpojenou nevidím v tom žádný rozdíl závěr je takový že pokud to ještě jednou zatuhne půjde odpijit z lanek a hotovo....
Leonardo napsal:
Včera jsem byl na diagnostice hlásí to chybu nicméně chodí to jak má nebudu tp řešit už jsem jel i z odpojenou nevidím v tom žádný rozdíl závěr je takový že pokud to ještě jednou zatuhne půjde odpijit z lanek a hotovo....
Máš nastavené správně vůle lanek?
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Taky tam furt serou nejaky todlencto a pak je to fsecko pokurvenee, to uz je do nebe volajici. se nedivim ze ty 1100 a 1150 idu s cenu navrch...
Kupredu spatki ni krok...
Leonardo napsal:
Včera jsem byl na diagnostice hlásí to chybu nicméně chodí to jak má nebudu tp řešit už jsem jel i z odpojenou nevidím v tom žádný rozdíl závěr je takový že pokud to ještě jednou zatuhne půjde odpijit z lanek a hotovo....