Tak opět všechny zdravím a rád si poslechnu názory a zkušenosti s padacími rámy na BMW r1150 GS. Nyní mám v merku SW-Motech, mnohými pomlouvaný, jinými chválený rám a asi jediný cenově únosný za 5000,-. Také nerozumím, proč na Adventure verzi stojí 4500,- a na klasické Geso 5000,-. Nejde Adventure rám použít na GS? Či jsou zde jiná uchycení? Jinak OK je Hepco Becker, ale ten je již za 6800,- Bohužel musím koukat i na cenu, čekají na mě kufry a lepší hadry Díky za vyčerpávající odpovědi ...
SW jsem vyloucil zejmena kvuli tomu spodku, asi to bude H&B. Jeste jsem narazil na nemecky padaky od Fehlingu, ale ty budou asi peknej kurvic nadrze (http://www.motea....6335-0.htm).
Já mam na 1150 Adventure toto http://bmw-trade....ts_id=3113
protože 1. majitel zřejmě šetřil, nebo originální rozštípal.
PLUSY: jednoduché, přístup pro servisáky všude, posty pro přídavná světla, pevné (ověřeno) nevadí dole žádná rozpěra třeba při přejíždění pařezů.
MÍNUSY: na ADV 30-ti litrové nádrži je propojka "kapes" nádrže, ta není úplně kompatibilní s horními kusy padáku, prostě vedou k rámu tam, kde vedou ty vyústění hadic z nádrže.
Řešeno to mám, ale dost kostrbatě.
Také si nemáš kam dát nohy
Rozdil u SW-Motech je jen v uchyceni dole pod motorem adv to ma trochu jinak. Pokud jsi trochu zrucny, poradis si s tim. Jeste je varianta RD, celkem slusne zpracovani. Nebo opravdu hodne pevne Heed. Viz. http://mojegs.cz/...adaci-ramyDoplňky a díly na BMW GS:https://mojegs.cz Online ceník BMW dílů:https://mojegs.cz...h-dilu-bmw
Ten SW MOTECH není špatnej a já si ho koupil. Už jsem to rad řešil. Nakonec my nikdo nebyl schopen odpovědět proč je špatnej. Já na tom nic špatného nevidím. Jasne má vsperu pod motorem ale ti má i originál tak o co je a myslím že 5 mm není zas tolik aby to udělali bůh ví co na přejezdu nějaké velké erovosti. Podívej se do galerie: Pochlubte se svimy milasky. Dal jsem tam po novem roce několik fotek s tím že levnější provedení sw motech pro gsa jde na obyv gs.
Nejdůležitější je se z leknutí hned neposrat...
Ahoj, já mám také na své 1150GS (2000) SW motech a jsem spokojený. Už jsem také bohužel s motorkou spadl a pravou stranou padacího rámu jsem rozryl kus hlíny ve svahu. Rám se nijak nepohl a drží dobře.
To chycení pod motorem... přejížděl jsem úzký chodníček oddělující výjezd z benzínky od drive-in a chytl jsem za to. Ale kromě zvukové kulisy jsem to nijak nepocítil. Vše je naprosto v pohodě. Myslím, že pokud nejezdíš brody v řece, tak to chycení pod motorem nepocítíš.
Ten problém s odstavajucou "pasovinou" pod motorom sa da jednoducho vyriešiť skratenim tých 6hrannych matic co to držia pod lyzou na minimum plus zvrtat to nanovo so spodkami bočných časti padakov.
honzavasulin napsal:
Ten SW MOTECH není špatnej a já si ho koupil. Už jsem to rad řešil. Nakonec my nikdo nebyl schopen odpovědět proč je špatnej. Já na tom nic špatného nevidím. Jasne má vsperu pod motorem ale ti má i originál tak o co je a myslím že 5 mm není zas tolik aby to udělali bůh ví co na přejezdu nějaké velké erovosti. Podívej se do galerie: Pochlubte se svimy milasky. Dal jsem tam po novem roce několik fotek s tím že levnější provedení sw motech pro gsa jde na obyv gs.
Ja jsem ty SW Motech také zvažoval, ale vyhodnotil jsem, že bych raději padák s trubkou chránící hlavu motoru z boku, ale více ze spodní strany. Nakonec jsem proto pořídil ty vyobrazené. Na své motorce R 1100 GS nemám kovové plechové chrániče hlavy, ale pouze plastové a také mám oproti reklamnímu obrázku standardní krycí plechy ze spodu. Ten spojovací prvek vpředu dole mají vyřešen trochu jinak než tím obvyklým ohnutým plocháčem co vyčnívá příliš dolů pod vanu. Zatím jsem padáky nestihnul namontovat, tak jsem zvědav jak budou na standardní výbavu pasovat.
jivacek přiložený následující obrázek:
Mám na r1150r ty od wunderlichu a už bych si je znovu nepořídil. Zažily jen upadnutí z téměř nulových rychlostí, nebo na místě a příjdou mi jak z plastelíny. Chápu že mají pohlcovat energii, ale pohlcují nějak moc.. Jestli se ne gs dělají z jiného materialu tak pak ok.
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.