Zdravím rideři,
mám důlek v hl. předním světle (větší), pravděp. od kamínku (býv.majitel). Rád bych to pořešil, sehnal starší světlo, náhradní nové sklo nebo podobně.
Máte s tím nějaké zkušenosti? Kde shánět bazarové, popř. jestli lze koupit jen samotné sklo nové?
Jo tuším, že to nebude jednoduchá věc. Co jsem koukal, tak oba reflektory jsou zvlášť díly, zamontované v rámu. Skla z reflektorů se asi běžně sundat nedají.
@Marek: Díky za tip, vím o něm. Už jsem pána kontaktoval. Uvidíme jestli bude dohoda.
F-T
Uz jsem to nekomu psal, jen predavam info od uzivatele Whisky. Zkuste si sehnat samostatne sklo predniho svetlometu tusim na babetu. Stare, rozbite: vyloupnete ze silikonu a maznout na novy. Prumer by mel sedet.
I pád na hubu je pohyb kupředu
milanosor napsal:
Uz jsem to nekomu psal, jen predavam info od uzivatele Whisky. Zkuste si sehnat samostatne sklo predniho svetlometu tusim na babetu. Stare, rozbite: vyloupnete ze silikonu a maznout na novy. Prumer by mel sedet.
milanosor napsal:
Uz jsem to nekomu psal, jen predavam info od uzivatele Whisky. Zkuste si sehnat samostatne sklo predniho svetlometu tusim na babetu. Stare, rozbite: vyloupnete ze silikonu a maznout na novy. Prumer by mel sedet.
To bude svitit akorat tak do prd*le, hodne stesti
Rikam, predavam jen info jak je mozne opravit ( treba jen docasne ) svetlo v ramci stokorunovych polozek. Ja kvuli srnci a zajeci haveti nejezdim skoro vubec v noci. A kdyz uz,tak ochrany plexi pred svetlem tomu da taky pekne pokourit. Zezere tak 1/3 svetla. Takze urcite lepsi jiny original.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Mám 1150GSA r.v.2005 z Anglie. Potkávací světlo jde pootočit, celé, jsou tam takové kolíčky a otvory, do kterých se celé světlo zasune a tím aretuje. Není to nic složitého, pak svítí jako normální potkávačka pro provostranný provoz, jen to pootočení je vidět na krycím skle - ten obdélník uprostřed je asi o 30 stupňů do strany.
@Krizus: Díky za upřesnění. Pootočení i úhel souhlasí s info, kterou mám. Měl jsem jen za to, že se pootočí čočk avůči sklu. Otočení celého světlometu je samo jednodušší.
Znamená to tedy, že když narazím na reflektor z levostranky, můžu ho vzít.
Díky, F
Krizus napsal:
Mám 1150GSA r.v.2005 z Anglie. Potkávací světlo jde pootočit, celé, jsou tam takové kolíčky a otvory, do kterých se celé světlo zasune a tím aretuje. Není to nic složitého, pak svítí jako normální potkávačka pro provostranný provoz, jen to pootočení je vidět na krycím skle - ten obdélník uprostřed je asi o 30 stupňů do strany.
Žádné pootočení,žádné pásky pouze výměna,pozorný technik na TK to lehce pozná a ty nedostaneš tk všechny moto z UK mimo LC, info od dovozového technika z STK.
Bobe, samozřejmě máš pravdu v tom, že správně je mít světlo pro pravostranný provoz. Moje GSo dovezl Márty (z Říčan), takže jsem nic kolem přihlášení neřešil. No a na STK jsem, zatím, neměl žádný problém. Je na každém, jak se rozhodne.
Nevíte někdo náhodou jak se liší označení na štítku reflektoru pro pravý/levý provoz? Počítám, že by to měli mít odlišené v čísle dílu? Liší s i kód na skle reflektoru?
Cosi jsem vygooglil.
Moje světlo má 63 12 2 350 615. Katalog ale říká 63 12 2 306 961 (3). Trojka je pro LHD, tedy rozlišené to je. Neumím ale najít díl podle čísla na mém štítku? Možná měnili číslování?
FilipTenere napsal:
Cosi jsem vygooglil.
Moje světlo má 63 12 2 350 615. Katalog ale říká 63 12 2 306 961 (3). Trojka je pro LHD, tedy rozlišené to je. Neumím ale najít díl podle čísla na mém štítku? Možná měnili číslování?
Spíš jestli 63 12 2 350 615 není jen nějaký podkomplet čísla 63 12 2 306 961 (3), který se nedá samostatně objednat...
Vim to uplne presne a mam na to i dodatecny certifikat z BMW kvuli individualnimu dovozu, ale mam to na disku a ten u sebe nemam. Mozna po vikendu. Je tam rozdilne oznaceni na stitku. Jen nejake pismeno co si pamatuji. Pretocenim svelta se vyresi spravne naklopeni, ale je to bohuzel zretelne poznat uz na prvni pohled.
I pád na hubu je pohyb kupředu