Zdravím pánové,najde se tu někdo šikovný kdo se vyzná v gs r 1150 adventure rok 2003? Stává se mi,čímdál častěji,že se mi rozbliká abs a pod ním červený výstražný trojůhelník,stane se to vždy při dobržďování nebo porozjíždění v malé rychlosti,cca 20-30km/h a všiml jsem si,že pokud je závada aktivní,běží neustále čerpadlo posilovače brzd. Po vypnutí a zapnutí zapalování,zas vše ok a v poho,přičemže po čase to zase udělá. Nesetkal se někdo? Mám to týden a hned tohle,všem mockrát děkuju za rady. Ps.: veškerou elektroinstalaci pod nádrží atd jsem prošel vyčistil a prostříkl.
A pokud jsi v poslední době přezouval nebo je moto ježděna v terenu tak zkontroluj ještě rovnost předního abs kroužku dost se stává že ho někdo "nakopne" a pak to taky dělá blbosti. A taky vzdálenost čidel
... servis a diagnostika BMW Motorrad
A pokud Ti to bude dělat bordel i nadále, tak si připrav ranec na novej, nebo jetej modul a nebo to vycukneš ven a budeš mít do smrti klid
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Pod zadním čidlem nemám podložku žádnou. Může to mít spojitost s tou brzdovkou? Jestli se tam má dát klasická (pomalá) nebo třeba ta co je pro systémy s esp (rychlá)?
No díky,tak to jsem přesně nechtěl slyšet :-D
Ps.: je tu někdo kdo má na tohle diag,abych věděl od čeho se odpíchnout?
Děkuju mockrát
No že když si vyplníš v profilu odkud jsi, tak se dá poradit ke komu zajet na diagnostiku. Jinak u modelů s posilovačem brzd vesměs žádné podložky na vymezení mezery čidla od snímacího kroužku (už z výroby) nejsou.
Upravil Tonda dne 10.06.2016 12:55
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Vodhaduju to na koupi motorky s podělanym abs,proto taky šla u někoho "z domu"..... Oprava za cenovej nesmysl a lidi si nedaji řict a furt to bude někdo na patnáct let stare motorce chtit. Přitom to polovině lidi nefunguje,nebo s velkejma problemama... A doba,kdy to na STK nikoho nezajima taky nebude trvat věčně.