Ahoj, mám od zimy R1100gs rok 96 a vrtá mi hlavou jedna věc. Když jedu v klidu cca 3 tisíce ot a prudce přidám plyn, motorka tak 2 až 3 sekundy klepe a moc nechce jet - připadá mi to jako detonační hoření. Pocitově se mi ale zdá, že to jde z prostoru pod nádrží.
Při pozvolném přidávání plynu je vše ok. Je to normální chování, nebo by se to dalo trochu poladit?
Mám verzi s katem a lambdou a originální svody. Svíčky nové, ventily seřízené, motor cca 7 tisíc km po servisu ještě z Německa (podle servisky). Diagnostika nic nehlásí a spotřeba cca 5.5l.
Nejezdim takhle záměrně, ale občas se mi to více nebo méně povede.
Díky za info jestli je to normální, nebo bych mohl něco zkontrolovat/poladit.
Ano, 100 okranu pomůže, ale co ten zvuk způsobuje? Ta motorka je přece konstruována na 95 oktanů, tak co to rachotí??? Já osobně jezdím jak pohodovku, tak tomu i dávám a kdykoli tam jebnu 95, rachotí to při prudším přidávání...
Upravil Miran dne 07.08.2016 13:11
Ahoj, právě jsem se vrátil z cest. Na 100 oktanů kvůli tomu jezdit nebudu, nejezdím agresivně a do tohoto režimu se normálně ani nedostanu.
Ale cestou po Balkáně jsem zjistil, že na obyčejnou 95 z Bosny to nezaklepe a nezaklepe a okamžitě táhne. A taky jsem na nádrž z Bosny najel hromadu kilometrů. Večer spočítám spotřebu z výletu a myslím, že tahle nádrž aspiruje na rekord. A to tam ten benzín stojí cca 22kč.
Holt dnešní benzín u nás už asi není to co bývalo...
Upravil agenthonza dne 15.08.2016 15:11
Taky se mi to občas stává,je na to v našich podmínkách nějaké řešení krom kupování stooktanu? To abych byl milionář abych mohl jezdit furt jen na stooktan díky za rady
Nemusíš pořád jezdit jen na 100oktanový benzín. Pošli ho tam jednou za čas a dej motorce pořádně napít. Na motoru ježděném stylem kadla kadla se dělají karbonové úsady na ventilech. Je prostě jen potřeba tomu motoru čas od času pořádně zatopit.
Upravil geofre dne 22.08.2016 15:43
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Já byl v Bosně cca měsíc zpět a taky jsem byl překvapen kvalitou tamního benzínu. Pravda že kde šlo bral sem 98 nebo 100 oct. benzín za cenu naší 95. Celých 2 tis. km bez klepání a pazvuků. Natankoval sem v Madarsku obyč. 95 a při dálničním přesunu zas klepání, tak nevím. Je to dost otravný když chceš jet, vemeš za to a ono to klepe a nejede!Akorát tak na nasrání! U nás s tím benzínem to není o moc lepší... Bývalý LukOil, taky 95oct. a klepání, jednou i na OMV tak si vyber!
Hmmm, ja vam do toho nechci moc kecat, ale myslim ze je fakt potreba to 'procistit'. Mi ta moto neklepala nikdy ikdyz jsem bral sracky tak poruznu vsude mozne. Treba s jenckem v rumunsku, ja nic, jencek klep klep... no je pravda ze pak mu chudak mala na to doplatila a klekla, ale myslim ze je to o tom ji obcas provetrat. Moje jede furt za stejnych pet a pul bez ohledu na otacky. Pokud tedy resite spotrebu... Treba petku temer nepouzivam
radovant napsal:
Hmmm, ja vam do toho nechci moc kecat, ale myslim ze je fakt potreba to 'procistit'. Mi ta moto neklepala nikdy ikdyz jsem bral sracky tak poruznu vsude mozne. Treba s jenckem v rumunsku, ja nic, jencek klep klep... no je pravda ze pak mu chudak mala na to doplatila a klekla, ale myslim ze je to o tom ji obcas provetrat. Moje jede furt za stejnych pet a pul bez ohledu na otacky. Pokud tedy resite spotrebu... Treba petku temer nepouzivam
Za mých asi 65 tis km co mám na moji najeto sem to klepání zaznamenal celkem asi 4x. Ale až teď poslední dobou tak nevím. Tankuju ( teda snažím se ) většinou u stejných pump a když je, tak beru 98 oct. tak nevím. Za ušiska dostává pravidelně... asi budu podle některých prase ale není problém po okresce 180 km/h, dalnice palba, atd. do omezovače, no prostě jak říká kámoš automechanik, ten motor se prostě musí točit! Asi teda dělám něco špatně?!
Upravil ALF-gs dne 24.08.2016 07:48
..napodobne... moji 1150 taky nesetrim.... trasa OL - Mnichov .. u nas lehce nad limity a v Reichu furt plnej a jeste kousek... ... 65 tisic a konecne prestala brat olej... uz je to snad **** zajety.... .... parkrat za sezonu dostane plnou 100 oktanovyho na vyplachnuti bio sracek a jezdi jak z praku.......
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Za uši tomu dávám celkem fest a když jsem to měl rozdělaný tak nikde žádný karbonový úsady ani nic jinýho není nevím no,zdá se mi to poněkud divné,kvalita benzínu tady stojí za 2 věci to je jasná věc ale přece jak všude píšou gs zvládne jakýkoliv benzín,tak mě to právě překvapuje,jak se dozvídám nové a nové (nenormální věci) o kterých jsem u minulých moto neměl ani šajn
Zdravím všechny. nechci zakládat nové téma mam podobný problém. Mám krátce r1150rt jednu svíčku na válec. Mám najeto 120tis. Moto jede celkem solidně, ale občas při přidání plynu kolem 3500-4000tis je slyšet zacvrdlíkání jako když zachrastí kroužky, pak to přejde. Ale nestává se to pravidelně.S moto jezdím v rozmezí od 2500-5000ot sem tam az k 7,ale spiš kolem té 100 kochačku. Ventily jsme seřizoval, svíčky nové, filtr sání taky, vše originál, zkoušel jsem benzíny s aditivy, víc oktanu atd. Ještě jsem koukal do motoru boroskopem a válce mají krásně vidět honování jako nový, na ventilech bylo troška vidět unik oleje, ale motor olej bere minimálně. Tlaky jsem ještě neměřil. Nevím jestli to nějak řešit nebo ne, nerad bych nějak poškodil motor. Děkuji za rady