kubas napsal:
To stepan :
Nevím jak u normálního gs ale u svého advíka jsem to zvedal před týdnem a origo brzdové hadičky mě pustili max o 3mm.
Nezvedal jsem to, ale koukám, že na fotce má doraz řízení od TT a ten se doává s hadičkama, který se mi zdají být delší než origo... tak možná proto to jemu šlo a tobě né.... předpokládám, že doraz řízení nemáš...
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
kubas napsal:
To stepan :
Nevím jak u normálního gs ale u svého advíka jsem to zvedal před týdnem a origo brzdové hadičky mě pustili max o 3mm.
Nezvedal jsem to, ale koukám, že na fotce má doraz řízení od TT a ten se doává s hadičkama, který se mi zdají být delší než origo... tak možná proto to jemu šlo a tobě né.... předpokládám, že doraz řízení nemáš...
Doraz mám taky a ten se dodává pouze s takovou packou pro vedení horní části hadičky. Hadičky zůstávají origo..
per aspera ad astra
Aha... já to na motorce už měl... a když na to koukám na ní, tak možná ani ty 3 mm by mi to nedalo... je to hodně napnutý... Nemělo GS jen normální hadičky a GSA mělo pancéřový??
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
Jojo gs mělo gumové tuším na většině a Advík byl panceřovej. Hodně lidí nechávalo dělat nové panceřky přez místního člena Joe. A ty můžou bejt o fous delší..
per aspera ad astra
Tak on zakladatel nepíše, jestli chce 21" kolo, zatím se ptá jen na zvýšený blatník. Ten rallye si dávali lidi i na 19", co bych za něj kdysi dal, když mi kdesi v Rumunsku bláto zabetonovalo škvíru mezi kolem a blatníkem. Chvíli jsem jel jako sněžný skůtr, ale po pár tlamách muselo kolo dolů...