Máte někdo zkušenost se zvýšením výkonu na 1200 GS nebo můžete přímo nějakou firmu doporučit? Já sem objevil firmu http://www.diesel... , mluvil sem s panem Bulisem, který mi řekl, že u této mašiny není chiptuning vůbec problém, výkon se zvedne o 12 koní a krouťák cca o 10%. Tato firma se zabívá konkrétně chiptuningem BMW. Docela mě to láká, tak bych rád slyšel někoho, kdo už má něco podobného za sebou. Jsou firmy lepší, který dokážou i 30 koní, ale to už je i o pístech, vačkách a to už by bylo moc drahý. Myslím, že i těch 12 koníků musí bejt znát.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
nenca napsal:
Máte někdo zkušenost se zvýšením výkonu na 1200 GS nebo můžete přímo nějakou firmu doporučit? Já sem objevil firmu http://www.diesel... , mluvil sem s panem Bulisem, který mi řekl, že u této mašiny není chiptuning vůbec problém, výkon se zvedne o 12 koní a krouťák cca o 10%. Tato firma se zabívá konkrétně chiptuningem BMW. Docela mě to láká, tak bych rád slyšel někoho, kdo už má něco podobného za sebou. Jsou firmy lepší, který dokážou i 30 koní, ale to už je i o pístech, vačkách a to už by bylo moc drahý. Myslím, že i těch 12 koníků musí bejt znát.
Chlapci - nechci Vám brát iluze, ale - u atmosférického motoru je efekt tuningu rj motoru věc velmi diskutabilní. Pokud by ta motorka měla turbodmychadlo, je tam spousta možností, jak pracovat s plnícím tlakem apod. Tzn., řekněme zvyšovat účinnost, tedy posléze i znatelně parametry výkon/spotřeba. Ale zde? Tady prostě s účinností nic neudělaš, pouze přidáš benzín, a to je ještě otázkou, jak dobrý je ten šikula, co ti bude přepočítávat mapy do rj...
radek
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
machradek>jenom o tom uvažuju, proto se ptám ostatních, jestli to má vůbec smysl a jestli tu je někdo, kdo takovou úpravu má, aby mi objektivě řek, ano je to znát, ale spotřeba šla o tolik nahoru, že by to příště neudělal, nebo je to ok a spotřeba se zvedne, jen když za to bereš apod. Je mi jasný, že s turbomotorem se daj vymějšlet různý věci a z vlastní zkušenosti vím, že ta spotřeba při normální jízdě šla opravdu dolu. Samozřejmě, že když za to člověk vzal, tak to jelo o moc líp, ale taky si to vzalo. Každopádně bych u turbodieselu do toho šel znova. Mluvím o autě.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
nenca napsal:
Máte někdo zkušenost se zvýšením výkonu na 1200 GS nebo můžete přímo nějakou firmu doporučit? Já sem objevil firmu http://www.diesel... , mluvil sem s panem Bulisem, který mi řekl, že u této mašiny není chiptuning vůbec problém, výkon se zvedne o 12 koní a krouťák cca o 10%. Tato firma se zabívá konkrétně chiptuningem BMW. Docela mě to láká, tak bych rád slyšel někoho, kdo už má něco podobného za sebou. Jsou firmy lepší, který dokážou i 30 koní, ale to už je i o pístech, vačkách a to už by bylo moc drahý. Myslím, že i těch 12 koníků musí bejt znát.
Chlapci - nechci Vám brát iluze, ale - u atmosférického motoru je efekt tuningu rj motoru věc velmi diskutabilní. Pokud by ta motorka měla turbodmychadlo, je tam spousta možností, jak pracovat s plnícím tlakem apod. Tzn., řekněme zvyšovat účinnost, tedy posléze i znatelně parametry výkon/spotřeba. Ale zde? Tady prostě s účinností nic neudělaš, pouze přidáš benzín, a to je ještě otázkou, jak dobrý je ten šikula, co ti bude přepočítávat mapy do rj...
radek
Já osobně si myslim,že je to kravina.
Buď ber GS tak jak je a nebo si kup zmrzlinu s nesmyslným výkonem,kterej stejně využije sotva 20% majitelů.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Myslím, že všechny tyhle úpravy mají negativní vliv na spotřebu a životnost motoru a jen minimum přínosu z hlediska výkonu.
BIGR - Zlatá slova.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Asi máte chlapi pravdu, už aby ta z.......á zima skončila a mě přestanou napadat kraviny, nebudu vymejšlet blbosti a začnu si zase užívat v sedle nejlepší mašiny. Díky chlapi za váš názor.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
A nebyla by to paráda jet na GS a dat na prdel zmrzlině? Té firmě nevěřím.Ať ti řekne,co tam bude konkrétně dělat a jestli se ti u toho zakoktá,tak to polož a nikdy ho nevolej
ak chce niekto zvysovat vykon u 1100 alebo 1150GS.. chapem
ale u 1200 GS nie... je to lahsia a hlavne silnejsia motorka
ak chces 130 konovu poobzeraj sa po GT, GTR atd atd alebo si pockaj na nove 4V varadero ktore nebude mat s cestenym a toboz nie s endurom nic spolocneho
V tomhle musím dát plně za pravdu TomasTT, který velmi pěkně popsal o kus vedle v diskuzi okolo výfuků, jak to funguje. Kluci z DKRACINGu to potvrdí. CHiptunning pomůže s turbem, jinak nemá prakticky efekt, jen se většinou ještě pokazí průběh. Kdysi jsem si málem naběhl s autem, kohokoli okolo tunningu jsem se ptal, v podstatě se mi vysmál a všichni se shodli.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Tak nejak se stotoznuju s nazorem vsech, mj. predevsim machradka. Mam pomerne bohaty zkusenosti s upravama RJ u aut a jedna vec je jista - pokud auto nema turbo, je to absolutne nesmyslna uprava a zvyseni vykonu i kroutaku o 10% neverim.
A dalsi vec, pokud ma 1.8 koncernovej turbobenzin v Octavce vykon 150HP a vedle v Audi S3 stejnej motor 220HP, je jasny, ze tam rezerva je. Vyrazne vetsi rezerva bude u dieselu V6 2,5 se stejne smutnym vykonem.
Ale na malej moturek 1.2 mi uz tak prijde cca 100HP az dost na to, aby mu zvyseni ublizilo.
nenca napsal(a):
Máte někdo zkušenost se zvýšením výkonu na 1200 GS nebo můžete přímo nějakou firmu doporučit? Já sem objevil firmu http://www.diesel... , mluvil sem s panem Bulisem, který mi řekl, že u této mašiny není chiptuning vůbec problém, výkon se zvedne o 12 koní a krouťák cca o 10%. Tato firma se zabívá konkrétně chiptuningem BMW. Docela mě to láká, tak bych rád slyšel někoho, kdo už má něco podobného za sebou. Jsou firmy lepší, který dokážou i 30 koní, ale to už je i o pístech, vačkách a to už by bylo moc drahý. Myslím, že i těch 12 koníků musí bejt znát.
No jasne
Dnes jsem namontoval na sve GeeSo rv.2008 podzim chip-lou jednotku ( nejednalo se o prehrani pres service konektor !!!! jdenotka musela VEN a muselo se jit do strev ) a po ujeti 30 km v kratasech a pantoflich jsem se musel jit hned prevleci a vyzkouset a je to chlapi MELA !!! Nechal jsem si pridat jen 5% vykonu ( z 10% moznych) s tim ze jsem mapu nechal optimalozovat na spotrebu. A vysledek mne zatim vice nez prekvapil, protoze po precteni vsech "chytrych" prispevku nejen na tomto foru !!! o chip tunningu, jsem tomu moc neduveroval, ale prevladl muj laicky rozum, ze programy v tovarnich nastavenich jsou ( NEJSOU ) nijak ladeny, hlavne jde o emise, business a pod.
A panove FUNGUJE TO ( Kdyz se toTEDA asi UMI !!!!!! ) Motor se chova kultivovaneji nez v originale, jeho chod je sametovejsi - hladsi, nastup je primy a vypada to jako by jste zVagabunda uchrapteneho, udelali VZDY pripraveneho NAPRIMENEHO ELEGANA, rukojet plynu se chova jako by vice prilnula do ruky. A to se jedna o prvnich 50 km s touto mapou. Spotrebu zatim na mem KRATKEM useku nelze posoudit.
Ale chci rychle otevrit oci tem co chytraci, ze bez turba je chiping k nicemu apod. Rozhodne vyssi vykon pocituji jiz ted ( a zadny placebo ) Dal jsem tomu "kotel" HNED od zahrati motoru na doraz omezovace pro kazdou rychlost ( ten jsem nechal nastaven beze zmen na 8-mi kilech) mimo 2-ky( 2-ka chtela hned na zadni tam jsem to musil krotil). Pri 7tis jsem radil ze 4ky na 5ku a tachometr ukazoval cca 170. A bylo to zcela jine zrychleni nez na ktere jsem si u Bawa zvykl. Kociroval jsem jiz par slusnejch motorek a konecne si libuji ze k uzasnemu podvozku Bawa se mi VYLEPSIL i chod motoru, ktery jsem povazoval za trosku neuhlazeny. Tazke si dalsi test necham na poradnou silnici !!!! a poradnou dalku, kde srovnam spotrebu.
Rekl bych ze palivova mapa nema nic spolecne s nasponovanim motoru na prahove hodnoty krivek jednotlivych prvku motoru, ale o dodani paliva, kdy je ho treba a naopak. Proto se tomu rika mapa :-)
Takze pokud chcete vedet od koho jsem si to nechal cipnout, tak jsou to prave
Diesel-Technik. A spoluprace nad mapou nahranim neskoncila, protoze mam jeste moznost dohrat tech zbylych 5% vykonu,ale pockam co udela toto po nekolika stovkach km :-)
MOtor si jen vrni ma mensi vibrace evidentne je mu "LEPE"
Pro zacatek se loucim a nebojte se novot jen si pritom zachovejte selskej rozum :-)
boar napsal(a):
Bawa se mi VYLEPSIL i chod motoru, ktery jsem povazoval za trosku neuhlazeny. Tazke si dalsi test necham na poradnou silnici !!!! a poradnou dalku, kde srovnam spotrebu.
byl jsi na brzde pred i po?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No jasne
Dnes jsem namontoval na sve GeeSo rv.2008 podzim chip-lou jednotku ( nejednalo se o prehrani pres service konektor !!!! jdenotka musela VEN a muselo se jit do strev ) a po ujeti 30 km v kratasech a pantoflich jsem se musel jit hned prevleci a vyzkouset a je to chlapi MELA !!! Nechal jsem si pridat jen 5% vykonu ( z 10% moznych) s tim ze jsem mapu nechal optimalozovat na spotrebu. A vysledek mne zatim vice nez prekvapil, protoze po precteni vsech "chytrych" prispevku nejen na tomto foru !!! o chip tunningu, jsem tomu moc neduveroval, ale prevladl muj laicky rozum, ze programy v tovarnich nastavenich jsou ( NEJSOU ) nijak ladeny, hlavne jde o emise, business a pod.
A panove FUNGUJE TO ( Kdyz se toTEDA asi UMI !!!!!! ) Motor se chova kultivovaneji nez v originale, jeho chod je sametovejsi - hladsi, nastup je primy a vypada to jako by jste zVagabunda uchrapteneho, udelali VZDY pripraveneho NAPRIMENEHO ELEGANA, rukojet plynu se chova jako by vice prilnula do ruky. A to se jedna o prvnich 50 km s touto mapou. Spotrebu zatim na mem KRATKEM useku nelze posoudit.
Ale chci rychle otevrit oci tem co chytraci, ze bez turba je chiping k nicemu apod. Rozhodne vyssi vykon pocituji jiz ted ( a zadny placebo ) Dal jsem tomu "kotel" HNED od zahrati motoru na doraz omezovace pro kazdou rychlost ( ten jsem nechal nastaven beze zmen na 8-mi kilech) mimo 2-ky( 2-ka chtela hned na zadni tam jsem to musil krotil). Pri 7tis jsem radil ze 4ky na 5ku a tachometr ukazoval cca 170. A bylo to zcela jine zrychleni nez na ktere jsem si u Bawa zvykl. Kociroval jsem jiz par slusnejch motorek a konecne si libuji ze k uzasnemu podvozku Bawa se mi VYLEPSIL i chod motoru, ktery jsem povazoval za trosku neuhlazeny. Tazke si dalsi test necham na poradnou silnici !!!! a poradnou dalku, kde srovnam spotrebu.
Rekl bych ze palivova mapa nema nic spolecne s nasponovanim motoru na prahove hodnoty krivek jednotlivych prvku motoru, ale o dodani paliva, kdy je ho treba a naopak. Proto se tomu rika mapa :-)
Takze pokud chcete vedet od koho jsem si to nechal cipnout, tak jsou to prave
Diesel-Technik. A spoluprace nad mapou nahranim neskoncila, protoze mam jeste moznost dohrat tech zbylych 5% vykonu,ale pockam co udela toto po nekolika stovkach km :-)
MOtor si jen vrni ma mensi vibrace evidentne je mu "LEPE"
Pro zacatek se loucim a nebojte se novot jen si pritom zachovejte selskej rozum :-)
Boar[/quote]
Tak to si počkám aké budú dalšie výsledky na spotrebe
r 1200 gs - 09
boar napsal(a):
Bawa se mi VYLEPSIL i chod motoru, ktery jsem povazoval za trosku neuhlazeny. Tazke si dalsi test necham na poradnou silnici !!!! a poradnou dalku, kde srovnam spotrebu.
byl jsi na brzde pred i po?
Sice dobra otazka :-)
Ale mam lepsi odpoved urcite za ni sklidim od mnohych kriticka slova
Jezdim na moto pro pocity a dle citu NE PODLE papiru a vnimam kdyz se zmeni kazdy stav kaxda picovina na moto ci silnici. Mam kolem sveho komina spoustu mist, kde jsem testoval kazdou moto a vim co mohu ocekavat pri ruznych podminkach. A tahle zmena je znat !!!! A dokonce i pri veget jizde 3,5 -4tis pri 100-120km na 6-ku je to znat. Je to mnohem klidnejsi a pritom plyn je v pohotovosti i v techto podminkach, zadna "mezera".
Jeste chci testnou zatah hooodne od spoda pri vyssi zarazene rychlosti a docela male rychlosti,ale to az zitra. ( treba Aprilia Tuono 1000R Twin dvouvalec - Rotax cca 140HP, se v urcitych momentech hooodne podoba nastupu pri te 2-ce)
Tak to si počkám aké budú dalšie výsledky na spotrebe
Boar[/quote]
Jasne pro spotrebu jsem si to nechal spachat !!!
Ono tech 10% na vrch je dle moc pro URCENY charakter tohoto stroje. V terenu v nejakem padaku by to bylo kontraverzni, a bud by to hrabalo nebo slo rovnou na zada !!!
Zatim nej motor na Cestaku Enduru jsem zazil na Triumphu Tigru,ale tam byl naprd podvozek, na silnici te casto nechal ve stichu :-( amel jsi co delat to ustat.
http://www.chiptuning.cz/ Tady také nabízej 8PS.Dokonči testování a podej zprávu.Kdyby k tomu byla brzda věděli bychom přesně co lze změnou mapy z Geesa vydolovat.
Upravil JARDAJBC dne 25.05.2010 23:04
JARDAJBC napsal(a):
http://www.chiptuning.cz/ Tady také nabízej 8PS.Dokonči testování a podej zprávu.Kdyby k tomu byla brzda věděli bychom přesně co lze změnou mapy z Geesa vydolovat.
Obojí jsou z Kladna, taky jsem si s tou myslenkou pohraval, protoze auta jsem mel vsechny chipnuty.
Takze jse nejprve volal na www.chiptuning.cz, zadny problem, za 2 hodinky hotove. Potom jsem volal znovu, ale na diesel-technik.cz a ptal jsem se, jestli jsou stejna spolecnost, protoze jsou take z Kladna. A tam mi pan rekl, ze www.chiptuning.cz jsou amateri a ze nemaj zadne zkusenosti. Takze jestli pry chci mit jistotu dobreho provedeni, pak u nich. Tak nevim.
Boar> no já sice jezdím pro pocit ala platím za realitu. Jediný postup který je možný a nebude zavánět magií je brzda > úprava na garantované parametry > brzda pro ověření > paramtery jsou platba nebo nejsou pak prd. Pokud úpravce ví co dělá tak i ví jaký výkon se naměří a v jakém průběhu. Tím nepředjímám jestli je možné nebo není možné s GSa něco vymýčknout. Druhá věc je na co je mi výkon u této motorky. Nikdy jsem jsem neměl pocit, že mi chybí. A pod zadkem jsem měl těch kobyl i 140.