vsimol som si dve veci. Niektore dakar maju naboku primontovanu expanznu nadrz zadneho tlmicu (hlavne tie redesign okolo 2004) a niektore to nemaju(200-2001?). Je tam nejaky rozdiel v tlmicoch?
cez tie zadne tlamice som sa preklikal az sem k veci ktora ma dost desi a rozmyslam uplne hodit GS za hlavu su praskajuce predne tlmice. http://www.f650gs.crossroadz.com.au/FFAnalysis.html
http://www.f650gs.crossroadz.com.au/FFList.html
ako je mozne ze motorka s tak zavaznou vadou je relativne vysoko cenena na svoj vek?
pokud chceš s dakarem skákat tak se na to vys**** a pořiď jdi crossku nebo lehké enduro. A nebo vyměň přední vidlici za KTMckou... praskalo to hlavně při velkém a stálém zatížení- třeba když pojedeš xy km po roletě přetíženej...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Pokud chceš opravdu pouze BMW, není lepší volba g650x-challenge? Lepší podvozek, lehčí, vyšší světlá výška, motor stejný (rotax). Měl jsem dakara 2004 a kromě dlouhých přesunů bych do dakara oproti G znovu nešel.
Tak ta nádržka je snad jen u dakarů a naopak u obyčejných gs není, nebo se pletu? Kdoví ale, zda to tlumiči vůbec pomůže. Jak psal Vojtěch, na skákání to není.
Nicméně je možné, že tam někdo má lepší tlumič a už jsem viděl i nádobku umístěnou mezi motorem a šusplechem případně někde jinde.
Nahdar_Vebb přiložený následující obrázek:
[140.28Kb]
Upravil Nahdar_Vebb dne 17.11.2016 18:03
První ročníky měli nádobku schovano před řj, stejně kdybych teď kupoval moto s 50 tis a víc nechám udělat tlumiče, aspoň ten repas a nové pružiny. Předni vidlice se daji poznat jestli jsou zesílené, už se to tu řešilo a je to dobře popsáno stačí pohledat.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Nádobka na boku je expanzni pro zadní tlumič. Mají to všechny Dakary obyč GS ne. Pokud je vybaven ABS tak je na boku a když nemají ABS tak schovaná nad motorem.
Co se týče praskání předku tak to bylo odstraněno změnou konstrukce spodní části vidlice. Liší se číslem na boku. Ale pokud si dobře pamatuju tak už od roku 03 by to mělo být cajk.
Upravil machcomp dne 17.11.2016 18:22
BMW F800GS Adventure
ja s tym nechcem skakat... chcem jazdit po polnych cestach. a ano, cital som ze sa to tyka prvych GS a presne taku mam moznost kupit.. cize podla toho co pisete nema ABS lebo nieje ta nadobka namontovana naboku, a tiez je to ten rizikovy rocnik. chlap chce za to 2800 eur. Tiez mam moznost kupit yamahu TT600R za 1500. vyhoda tej dakar je ze mam jednu celu klasicku GS rv2000 na nahradne diely.. Aku vobec maju tie motorky cenu? Dakar som videl v IT uz od 1500 eur. tu su ceny skor okolo 2500+ Mimochodom ludia co pisali ze sa im odlomilo z tlmicu na tom neskakali.. vraj pri beznej jazde po terene.. pripadneneskor po ceste.. na cestu mam moznost pouzivat grisso1100 a triumph ST1050, takze chcem nejake sikovne enduro na cesty aj teren.
Upravil mison dne 17.11.2016 20:49
no mam este jednu GS na nahradne diely. inak z toho vychadza dalsia otazka: teraz mam na dakare cestne gumy ako som pisal.. a na GS su original metzeler z prvovyroby -cize cca 16 rokov. ma zmysel v terene dorazit tie stare a potom na ceste dakara? Rozmyslal som cestne predat a na kolesa 17-19 kupit cestne gumy a na kolesa dakar 17-21 dat nejake agresivnejsie enduro do terenu. otazka je ci sa mi bude chciet prehadzovat kolesa. v kazdom pripade som chcel teraz v zime opatrne pobehat trochu po polnych cestach.
este jedna otazka.. pneu kupovat podla technicaku, alebo sa davaju aj sirsie?
Upravil mison dne 22.11.2016 18:16
Dafuq? Ne, dělám si legraci, ale přehazovat kola je to nejmenší. Furt lepší mít dvě sady kol, každé obuté na jiný styl a jen měnit. Kdybys měl jen dakara, investice do druhé sady je vysoká.
Jinak měnit podle techničáku a to platí i pro přední 19". Pokud ho nemáš zapsané ve VTP, tak zapsat. Jestli to teda bude někdo na silnici zkoumat, je otázka.