Uz na to par dni koukam a porad nevim jestli je to hezky nebo ne.
Kazdopadne po technicke strance to bude bezva.
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Milan: bohužel tam je 17" a tvrdili mi včera, že tam 18" nejde protože to naráží.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
milan enduroskola napsal:
Uz na to par dni koukam a porad nevim jestli je to hezky nebo ne.
Kazdopadne po technicke strance to bude bezva.
a ja nerozumim tomu proc na takovyho vymazlence mrsknou ty desny plastovy nadrzky ..... pravda je ze to dela kde kdo, ale nechapu to, je to osklivy a totalne zranitelny, pritom to neni zadna konstrukcni/cenova silenost to udelat v uzavrenem/estetickem a funkcnim systemu, davno vyreseno ....
ty nádržky je to poslední
mě se tak nějak nezdají ty plasty všeobecně, hlavně ten díl pod sedlem a zadní blatník a taky ta trubka kolem airboxu.
ale já bych to líp nevymyslel, čili držim hubu
na standartní kyvku vodníka gs ani r dát 18" kolo nejde, to už jsem zkoušel :-)
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Pod sedlem je ta malá nádrž. Plasty bych viděl jako nepodstatný detail. Mě vadí jen ta 18" vzadu. A bacha, je tam jiná převodovka! Není to ta z GS LC.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
• Airbox: carbon fibre reinforced plastic with original air filter (Touratech / TT-3D)
• Fairing: aluminium tube construction (Touratech)
• Tank: aluminium, lowered side walls, capacity approx. 16.2 l (Touratech / TT-3D)
• Fuel pump: in separate plastic tank (1.8 l) beneath the main tank
• Seat: enduro rally seat made from PU foam (Touratech / TT-3D)
• Frame: unnecessary mounting brackets removed
• Rear frame: aluminium with partially load-bearing function (Touratech)
• Handlebar & fittings: Magura TX handlebar, very light high-performance
radial-pump master cylinders for clutch and brake (Magura HC3)
• Triple clamp: custom-made by XTRIG
• Stem: aluminium tube construction (Touratech)
• Brakes: front: 1 x brake disc ? 300 mm; rear: 1 x brake disc ? 276 mm
• Brake lines: braided steel hose (Stahlflex)
• Bracket fork protector / brake hose guide: aluminium (Touratech)
• Bracket for number plate, rear light / indicators: plastic parts (Touratech / TT-3D)
• Rear light: BMW R nineT kit
• Main headlight: BMW G 450 X kit
• Indicators: BMW R 1200 GS
• Enduro exhaust system: titanium and carbon fibre reinforced plastic,
custom-made by Akrapovič
• Rear silencer bracket: aluminium (Touratech)
• Battery: lithium-ion 12 V, 4.6 Ah
• Rear fairing: carbon fibre reinforced plastic (Touratech / TT-3D)
• Wheels: rugged Haan Excel rims (custom-made) with Metzler Karoo 3 tyres;
front: 21 x 2.15 with 90/90 R21, rear: 17 x 4.24 with 150/70 R17.
• Skid plate: carbon/kevlar/ fibre reinforced (Touratech / TT-3D)
• Sport mudguard: carbon fibre reinforced plastic (Touratech / TT-3D)
• Suspension: rear shock absorber custom-made by Touratech Suspension
(Extreme type)
• Forks: Original BMW F 800 GS Adventure fork with Touratech Suspension
Extreme cartridge kit (240 mm spring travel)
• Foot peg assembly: titanium foot pegs, aluminium bracket and heel guard
• Engine-gearbox unit from the R 1200 R Roadster model with the shaft drive from the GS - this gives the Rambler a directly responsive, high-torque drive system with 125 PS.
And there was still another reason for basing the prototype on the Roadster: the chassis on this model is fitted with a tele fork as standard.
Ale asi nejde o plasty jako takové, jde asi v první řadě o plastové nádobky brzdové kapaliny a spojky. To je na tento "koncept" dost nepraktické.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...