Měl bych takový dotaz. Před necelým měsícem jsem si koupil 1100 GS. Dneska jsem si pod ni v garáži lehl, že zkontroluji co by bylo potřeba na ni opravit vyměnit, zaizolovat atd... Při obhlídce jsem zjistil, že prolíná kolem vypušťáku airboxu nějaká vlhkost. tak jsem ho otevřel a hle najednou z airboxu začal vytékat olej a zrovna né malé množství. Nevíte čím by to mohlo být? A další dotaz spotřeba okolo 7 litrů nebude standartní spotřeba při kochací jízdě okolo 100 - 110 km/h. Díky za odpoveď
Ahoj výpušťák jsem nikdy za celou dobu co jsem ji měl neotvíral takže ti nepovím kolik ho tam mohlo být za ty roky ale pravda je že při poslední výměně oleje se mi do motoru podařilo nalít trochu víc .... hladina byla zároveň s horní hranou okýnka, nic strašného proto jsem to neřešil, možná se trochu vytlačilo do airboxu ale jak říkám ... mohlo to být nastřádané za X let.
Co se týče spotřeby tak to je divný ..... s čipem a laďákem jsem dokázal jet i za 4,4L/100. Teď tam je originál čip i výfuk jako když jsem ji kupoval a spotřebu jsem měl určitě do 6 Před prodejem jsem kontroloval ventily a dělal synchro. Jedině mě napadá zkontrolovat napětí na snímači klapky ale to spíš poradí jiní jestli to má vliv na spotřebu....
edit: Teď se dívám že tam už máš nějaký laďák jestli vidím dobře .... příčinu bych hledal asi v něm
Upravil namork1 dne 18.02.2017 16:15
Díky za odpověď. Jak jsem pročetl fora, tak to nic není. Plašil jsem místo abych prvně četl. Prostě ještě nikdy se mi na žádné motorce nestalo aby mi vytekl olej z airboxu. S tou spotřebou se samozřejmě uvidí (zatím pouze 300km, 90% město) a v tom nehledám problém. Tu jsem uváděl pouze jestli by to nemělo něco společného právě s tím olejem v airboxu.
Upravil Adjagr dne 18.02.2017 16:51
Já nevim no, ale u novýho-jetýho stroje (motorky nebo auta) já teda většinou co je přístupné prolezu a zkouknu, asi jako první bych to umyl, pak bych určitě udělal kontrolu a výměnu spotřebáku, vyměnil olej, zkouknul svíce, ventily, vzducháč, pneumatiky, vyměnil olej v kardanu.. pak co si budem povídat 11 ka je už starší stroj, tak určo pokud jsou původní origo gumový brzdový hadice přehodil za pancéřky a dál prošel gumový věci.. jako palivový hadice.. prošel jen tak zběžně elektriku, nabil baterku.. kouknul na lanka, promázl kde co.. a až pak teprve na tom lítal no.. jinak měření spotřeby při nájezdu 300 km, snad není ani měřitelné.. navíc v zimě při startu na sytič je to nevypovídající.. (navíc to člověk změří při delší cestě a několika vyjetých nádrží, je težký najít si měřící body podle kontrolek je to jednou tak podruhé onak), 11 ka se svým věkem už nějakou tu údržbu aspoň základní potřebuje a měla být spíš srdcovkou.. ale když dostane základ a vychytáš mouchy na co neměl předtím majitel čas, nebo chuť investovat, tak se odvděčí..
(opraveno, nechtěl jsem být tak kritický, pardon )
Upravil davidc dne 20.02.2017 18:03
Olej v motoru, kardanu, převodovce, vzduchový filtr a brzdovku má motorka už ode mě hotové. Za měsíc 300 km mi nepripadne zase hodně, že bych chtěl něco olitat a vracet rozhodně nechci z důvodu, že motorka je na svůj věk v pěkném stavu. Uz jsem psal. Nikdy jsem olej v airboxu neměl, tak jsem zpanikaril. Tu spotřebu jsem spíš uvedl jestli by to mohlo mít nějakou spojitost. Ono to GS je pro mě prostě jiné než 650 BMW. A to, že prolezam motorku a snažím se předejít problémům přeci není nic špatného. V podstatě vůbec nerozumím proč jsi svoji zprávu psal.
Tak zase na strom, než jsem stačil odepsat ty jsi zprávu upravil. Takhle už s tebou plně souhlasím. Ano uvědomuji si stáří a přirozené opotřebení dvacet let staré motorky. Jinak díky na co se mám ještě zaměřit
Jo bylo to trošku kritické opravil jsem to, nevěděl jsem že tu u toho spíš, tak to nebylo tak rychlé.. no kdybys napsal info žes měnil olej v motoru a že pak je v airboxu, tak asi 99 % lidí napíše, že si ho nalil asi víc.. když si ho předtím při výměně vzducháče na onom místě nezjistil.. tak ať jezdí..