Cau chlapi,jen se chci zeptat jake gumy by jste me doporucili,Metzeler Tourance nebo Michelin Anakee 2. Cena je stejna,jezdeni prevazne horsi asfalt nebo sotolina. Dik M.
Osobně jsem neměl problém ani s jedněma, ale koupil jsem Motocykl a tam jsou testy gum. Doporučuju koupit, lednové číslo doženeš. Netuším, jak moc je test vypovídající, ale působilo to na mě seriozně. Testovali sucho, mokro, v jednom i ve dvou, dopočítávali výdrž....
Celkově to vyhrály Continental ContiAttack, pak hned Tourancky a až o kus dál Anakee s tím, že snad byly o dost horší na mokru. Tourancky byly největší lepidla s tím, že ztrácely jen na menší výdrži. Na vodě neměly konkurenci.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Na silnicu pujdu už asi jen dobridgestone BW na lehčí terén tedy jako univerzálky Tourance a nebo bridgestone TW
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Tak já mám zrovna s Bridgestone BW oproti Touranckám špatné zkušenosti. Kloužou, mají velmi malou mezní hranici a byť jsou na rovině luxusně stabilní, do zatáčky se mi šlo trochu hůř. pořád jsem to přikládal GSu, ale po výměně gum to bylo uplně jiný kafe. Pakjsem četl zmíněný test v Motocyklu a přesně souhlasím s tím, co tam o BW píší. Nikdy víc, jsou lepší gumy
Upravil jacob dne 16.02.2009 14:40
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Jezdil jsem obojí:
Tourance špička - s Anakee zhruba stejnej dojezd a lepší držej za všech podmínek, hlavně na vodě jsou znatelně lepší.
Do terénu ani jednu z nich, i když na šotolinu a dokonalý sucho jsou ok.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Jak píše Jacob, taky jsem jezdil ty Bridgestone a na mokru nejsou fakt nic moc...
Za sucha to jde, i polňačka jde s nima projet, ale jinak fakt žádnej zázrak... Tourance jsou lepší volbou... Já jsem byl hrozně mile překvapen vlastnostma Metzeler Enduro3 Sahara - na silnici drží super a v terénu za sucha vyjeli to, co drapák, fakt jsem tomu ani nechtěl věřit... Možná, že je využuji na přesun na Ukrajinu a tam je buď dojedu za předpokladu že bude sucho, nebo tam přehodím zpět Six daysky...
Nicméně k Bridgestone už se nevrátím, pokud tedy nepřijdou s něčím rozumným... KTM 1190 Adventure R
Koukal jsem na Metzeler Enduro3 Sahara a vypadají opravdu pěkně, jen jsem nikde nenašel v rozměru 150/70 17 jaký rozměr kupuješ?
BMW GS 1200, Yamaha XTZ 750 www.roadbook.cz
No, ony se v rozměru 150 nevyrání, jen 140. Do terénu jsou podle kolegů slušné, hlavně do písku, čistí se. Taky jsem o tom uvažoval, ale nakonec jsem kvůli rozměru zůstal u TKC.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Já mám právě na motorce 140-ku... Je fakt, že jsem se po 150-tce nepídil, bo mám 140 origo rozměr, takže nevím, jestli tu 150-ku vůbec dělají...
Pokud ne, tak je to spíš pro majitele menších GS, nebo pro ty, co se nebojí tam dát 140-ku (jako Ti co jezdí Mitas...).
Ale fakt je to hodně dobrá guma...
KTM 1190 Adventure R
shimanski napsal:
Já mám právě na motorce 140-ku... Je fakt, že jsem se po 150-tce nepídil, bo mám 140 origo rozměr, takže nevím, jestli tu 150-ku vůbec dělají...
Pokud ne, tak je to spíš pro majitele menších GS, nebo pro ty, co se nebojí tam dát 140-ku (jako Ti co jezdí Mitas...).
Ale fakt je to hodně dobrá guma...
Jo pro maly GS je to dobra guma, v bmw to davali na dakara primo z fabriky...
Na zadni Anakee jsem najel 10200km, na Tourancku 17500km - u me jasna volba.
A ze to neni ono na silnici? Nevim, mam odrenej padak o asfalt, drzej jak pribity. Na spuntech se jezdit neda, ale jinak na ohratych gumach snad na vsech.
Alda napsal:
Na zadni Anakee jsem najel 10200km, na Tourancku 17500km - u me jasna volba.
A ze to neni ono na silnici? Nevim, mam odrenej padak o asfalt, drzej jak pribity. Na spuntech se jezdit neda, ale jinak na ohratych gumach snad na vsech.
Však tu nikdo o nich nepsal, že to není ono na silnici, nebo jo?
A na špuntech se dá jezdit taky...
KTM 1190 Adventure R
martas napsal:
Dik vsem za recenzi a asi zustanu verny Touranckam....
mmj. na kolik asi vyjdou v cechach,ja si je koupim v sev.irsku
a vyjdou na 200euro
přepočtem asi teda necelých 6000,- za to jsou i tady
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
T-Diesel napsal:
Kolegove - majitele GS 1200, jake mate zkusenosti s prvnim obuti na vasich strojich?
melo by se jednat prave o Conti zminene v tom testu...
dost vazne uvazuju ze bych to poridil na svoje GS 1150, dik za postrehy.
test jsem nečetl ale všeobecně conti atttack nejsou špatný gumy ale pokud jde o výdrž získávají tím že mají hlubší vzorek cca 7mm ostatní cca 6mm tzn že pak dýl vydrží ale je to relativní u těžších mot zas hlavně na předku dělají dot velkou pilu tak že při 2mm vzorku už je znat opotřebení i při jízdě ne jen na oko
ale zase je tam nižší cena
jedno je jistý je to jak s autem traboš tě taky odveze pře pul evropy stejně jako octavka nebo mercedes jen budeš mít z každé jízdy jiné zážitky přičemž za ty lepší si samozřejmně připlatíš .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
MILAN napsal:
test jsem nečetl ale všeobecně conti atttack nejsou špatný gumy ale pokud jde o výdrž získávají tím že mají hlubší vzorek cca 7mm ostatní cca 6mm tzn že pak dýl vydrží ale je to relativní u těžších mot zas hlavně na předku dělají dot velkou pilu tak že při 2mm vzorku už je znat opotřebení i při jízdě ne jen na oko
ale zase je tam nižší cena
jedno je jistý je to jak s autem traboš tě taky odveze pře pul evropy stejně jako octavka nebo mercedes jen budeš mít z každé jízdy jiné zážitky přičemž za ty lepší si samozřejmně připlatíš .
to je obecny postreh nebo tos vypozoroval na sve motorce?
nechtel bych se nikoho dotknout, ale byl bych fakt vdecny za poznatky lidi, kteri na tech gumach jezdili a znaji to z praxe.
Na diskuznich forech se setkavam s ruznymi famami co jeden vymysli a dalsi to po nem papouskuji...
Prave proto se ptam radeji tady, je tu jakasi pravdepodobnost, ze majitele novych stroju by se mohli podelit o nejake zkusenosti.
PS: na sve soucasne motorce mam vzorek cca 2-3 mm (mozna trochu vic vzadu)a gumy vymenim radeji driv nez si pak nabit drzku. Neresim petikilo v porizovaci hodnote, spis kompromis vydrz/cena/jistota v naklonech.