loni jsem byl ve Špáňu a při jednou troche obtížnějším sjezdu se mi začla propadat brzdová páčka až k řídítku. Naštěstí při opětovném zmáčknutí byla v plné síle. Od té doby se mi to stalo vícekrát. Kapaliny v I-ABS jednotce dost. Vypadá jako kdyby propouštěla ta píp čepradla v jednotce. Nestalo se Vám to někdy někomu, resp mohlo by to jít opravit?..
Ahoj, moje zkusenost (ne z ABS brzd) je takova, ze problem byl v hlavnim brzdovem valci na riditkach. Zacal bych tedy u jednodussiho a zacal repasi prave tam.
______________
R1150R 2004
Ahoj, díky za radu. Dá se to prosim te udelat doma na koleni. Nikdy sem nic podobného doma nedělal, krom prasete. Dá se koupit nějaká opravná sada nebo je to jen otázka nějakého o-kroužku?..
Díky
Měla by se dělat opravna sada, ale stojí dvojku asi, jsem ji v lednu poptaval. Nakonec jsem ji neměnil a dělal jen brzdové hadičky.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
Mne to pred 2-rokmi zacalo robit presne to iste.kupil som novy brzdovy valcek-nechcel som setrit na brzdach,lebo to je najdolezitejsia vec na motorke.!A mam pokoj.
A co že to máš vlastně za motorku? Třeba by pomohlo upřesnit typ, když už máš v profilu temno, tak to alespoň napiš do vlákna.
Jinak třeba moje zkušenost z 1100GS, když se propadá a jde "napumpovat" máš tam vzduch.
Mě pro změnu začalo téct prase u páčky (až jsem měl zadělanou nádrž a gatě) a Servisák mě to měnil za novou, protože repas důrazně nedoporučil a ani se na to nic moc nedodává. Nakonce je to ta jediná brzda, co pořádně brzdí. Tak to nemá smysl šetřit.
Ovšem chvilku jsem o nějaké repasi uvažoval, u škodovek jsem si to dělal běžně.....
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz