Ahojte.
Neviete niekto ako casto sa ma menit vypln v akrape.
V jednom shope som dostal info ze kazdych 10 000 km by sa malo menit a to sa mi zda dost prehnane. Mozno dakych 40 000 km by bolo ok ale 10 000 ???
Preveroval som to nasledne u dovozcu pre SR eres-racing.sk a ty sa stym este nestretli
Mate niekto info, ako casto sa to ma menit?
Zda sa mi uz daky hlucnejsi vyfuk tak preto to riesim.
Vdaka za info.
R.
Upravil Rado GSA dne 16.05.2017 13:13
BMW R1200 GS ADVENTURE 2007
jak píše Tonda. U Tuona (a to tomu dávalo dobrou čočku) to bylo po necelých 20ti tak za 2/3 životnosti. Na zvuk si průběžně přivykáš, takže to je dost těžký poznat, ale měl bys pohodlně udržet chvilku po dojezdu ruku na koncovce, jakmile se začne hodně hřát a nedejbože probarvovat tak dej vědět, dodám Ti origo repack, pokud nebudeš chtít no name vatu. A upřímně, nemusíš se bát použít i vatu dodávanou třeba RP-čkem, je to více méně srovnatelné s Akrapovou za polovicu ceny (i míň ) ale pšt;-)
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
Dakujem za info.
Stym zvukom to mas pravdu. Ale ajtak sa mi zda hlucnejsi ako bol
Vyskusam ako je natom s teplotou po jazde dufam ze nebudem mat popaleniny
R.
BMW R1200 GS ADVENTURE 2007
a musim odnitovat lauf? len sa pytam lebo videl som uz aj take s rychloskobou
Ide mi konkretne o Akrapovic a je to naoyzaj tak zle ked uy ma sfarbenie je to problem
Minimalne jednu stranu musis roznytovat. Vatu jde o to jestli mas cupovanou, trhanou, tu nacpes dovnitr a umackas necim dlouhym. Nicmene vydrzi min. Akrap origo je va takovem jakoby polstari a ta se namotava na vnitrni perfo trubku, tam je potreba roznytovat obe strany a rozebrat.
Ta vydrzi nejdyl.
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
co je to za materiál? titan? průser to není, kov jen tak nepropálíš, karboňák už by to nesl hůř ;-) vyměň vatu, tím to vyřešíš zevnitř a zvenku holt bude zabarvenější. to nevadí;-)
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
Jde o to jakou máš vatu. Pokud máš cupovanou jenom ji doplníš, ale vydrží míň a je potřeba to co 10-15tis zkontrolovat. Tady může být problém v tom že nevíš jakou silou ji upěchovat což u deky odpadá. Čím víc ji upěchuješ tím bude zvuk silnější, ale vata vydrží dýl.
Vždy se vypálí jen jedno místo a většinou si na vejfuku začneš všímat fleku jiného zbarvení.
Pokud máš deku vydrží dvakrát tolik, ale měníš ji celou.
Podle zvuku to nepoznáš protože si na tu velmi pomalou změnu zvykneš.
Děrovaná trubka je u kvalitního výfuku (což akrap je) omotaná nejdřív velmi slabou drátěnkou, to aby vata co nejpomaleji odhořívala. BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
robozaho napsal:
Keď už sa mi pekne farby. Je to prúser?
není to průser, jen se nato co nejdřív koukni. Titan by mohl v extremu odkápnout, ale myslím že na GS to nehrozí, stává se to spíš na motokrosech.
Pokud je to nerez přejeď celej vejfuck rounem, jde to krásně dolů.
Upravil Novej dne 10.12.2019 10:39
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Já jsem otevřel Akrapa na F800GSA po mnou 52000 najetých km, a kupoval jsem ho použitý. A vatě téměř nic nebylo, pouze v jednom místě cca 2cm2 byla trošku řidší. Tak to s tou výměnou podle mě není nijaká křeč. vyměnil jsem za origo, kupovanou v DKracing. v dodávce byla trubka vaty, nerezové nýty a dva nerezové pásky se kterými je snýtován výfuk.
Upravil machcomp dne 29.12.2019 23:51
BMW F800GS Adventure