Ahoj, rozhodl jsem se objednat na 1150 gs nová lanka plynu a nevím jestli mám kupovat i lanko sytiče? je potřeba nebo není opotřebené jako plynová? přeci jen je to dalších 1200,- navíc dík za odpověď, jirka
jpbmw napsal:
Ahoj, rozhodl jsem se objednat na 1150 gs nová lanka plynu a nevím jestli mám kupovat i lanko sytiče? je potřeba nebo není opotřebené jako plynová? přeci jen je to dalších 1200,- navíc dík za odpověď, jirka
Koupit celou sadu
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Já se tady trochu vetřu... Mám teďka doma jednu 1150ku,na keré nefunguje ten "sytič". Lanko se hejbe,ale dole na klapce to jen stěží dopne lanko-minimální krok. Nahoře u páčky sem lanko zkoušel víc vyšroubovat,ale bezezměny. Předpokládám,že je problém v tom rozdělovači lanek. Dá se na něm něco seřizovat,nebo v něm něco odejde a je poněm?
Teď jsem kupoval v Inveltu na kamarádovo GS 1100 tři lanka. Sytičový jsme nebrali a přišlo mi to zbytečný. Důvod by mě taky zajímal, proč ho taky měnit?
Upravil Lukas Rockster dne 23.06.2017 07:01
Stejně i já, plyn už chodil dost ztuha a tak jsem lanka vyměnil, ale sytičové ne, zdálo se mi to zbytečné a vyhozené peníze. Jezdím s tím asi rok a v pohodě.
Pokud je k tomu syť. lanku dobrý přístup (tj že to popř vyměníš lehce i někde v kempu)a funguje tak ho neměň ale jestli je tam přístup jak k penězům tak bych ho vyměnil doma kde je na to čas a hafo vercajku. Pravda je že i v tom kempu ho musíš fyzicky mít(to lanko) tak proč jej nevyměnit preventivně doma a jezdit s klidnou hlavou
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Vyměň
Tobě motorka nestartuje bez sytiče? Kdyby to lanko prasklo, tak odjedu snad z každýho kempu a doklepu na tom i klidně celou sezónu a počkam do dalšího servisu.. u mě je tohle lanko navíc tak minimálně namáhaný, že to motorku celou přežije
Pokud je už lanko sytiče vytahané, tak nejde ten sytič nastavit a jak je uvedeno v příspěvku výše. Přístup k němu jak k penězům (jak u koho)
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Čistě teoreticky. Lanka mají tendenci se roztřepit, nebo prasknout u „soudečku“ na konci.
Pokud se roztřepí, může se kousnout po cestě bowdenem, kdoví v jaké poloze a je otázka, jakej to bude mít vliv na funkci rozvaděče s kladkou a na její pohyb nezbytný pro ovládání ostatních lanek.
V případě přetržení u „soudečku“ na konci v rozvaděči, může TEORETICKY vzniknout problém s funkcí toho kladkostroje v rozvaděči.
Jinak, pokud si vzpomínám tak kromě nádrže dolu je to myslím o rozsynchronizování komor, protože se myslím musí pravá strana odpojit, aby šel rozvaděč vytáhnout doleva, prostě vzpomínám, že to celý byl hroznej vopruz a na dlouho.
(dělal mi to šikovnej mechanik, ne já)
I jako šetřílek bych řekl, že se to vyplatí udělat všechno. Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra