Ahoj chlapi.Tak jsem tady a klasicky s prosikem.U me to zacina stvat.Na co sahnu, tak dopadne uplne jinak.Vetsinou teda nakonec dobre ale .....
O vikendu jsem sundal predni vidlici ( sul tady v GB zanechala na drzaku teleskopu supiny pod barvou,tak jsem to chtel ocistit a prestrihknout..... ) No ale co ten probelm. Po prekonani vsech sroubu zakapnutych Loctite jsem sundal savle, odmontolal jejich drzak od televeru a dosel do bodu: Jak sundat trubky vidlic z drzaku? Nahore je totiz ta prachovka a ma vetsi prumer nez dira, takze trubky nemuzu protahnout skrs...Sundat prachovky ( v maulau rikaji ano)Ale nevim jestli to jde udelat bez jejich poskozeni. Jo a jak jsem si tak s tim dlouho hral, tak me v jedne chvili do klina vychstla tak decka tlumicoveho oleje Takze bude nasledova jeho nedobrovolna vymena.Nevite jaka by tam mela byt hustota? V manulu je psano 0.47l ale hustotu jsem nenasel. V mojem oblibenem BMW e-shopu mam na vyber 10W nebo 5W
Upravil milanosor dne 02.03.2009 16:33
kaspar napsal:
No tak me to gufero chcalo, proto jsem to menil. Pro klid duse to vymenit muzes. Ty gufera staly obe cca 300,-. Akorat se blbe vyndavaj.
Tak jsem na ne koukal v originalu a cena mi vychazi neco kolem 300 za jedno.Divny.Nemel si nejakou na hradu? Jinak s jakym problemem ses potykal pri vymene toho gufera?Je potreba nejakych specialni klicu?Me to neteklo, tak to mozna jen doplnim a uvidi se. Jo a jestli muzu, jak si vyndal tu prachovku?Jen vyrypnout?
Tady je rozstrel. Takze jediny co se da pretesnit je tam cislo 5? To by melo byt to gufero.I ADV com jsem se ale docetl, pkud vidle netecou,tak na to prdet.Nejspsi teda pujde jen olej.Jak se tak znam jeste by to mohlo spatne dopdanout
Koukam, ze tentokrat se rady moc nehybou. Ale kdyby sem nahodou nekdo zavital, tak se jeste zeptam. U ADV neni vypoustak na olej z teleskopu, takze olej proste jen vylit vytazenim trubky? A jeste jedna vec, co jsem pochopil z manualnu,tak pri zpetne instalaci dolit olej, dat vse naspet jak ma byt,namontovat savle zpet a odzvsunit az prisrouvobane a motorkou na stojanu bez zatizeni??? Nebo to ma byt zasunute na nejakou miru???
milanosor napsal:
Koukam, ze tentokrat se rady moc nehybou. Ale kdyby sem nahodou nekdo zavital, tak se jeste zeptam. U ADV neni vypoustak na olej z teleskopu, takze olej proste jen vylit vytazenim trubky? A jeste jedna vec, co jsem pochopil z manualnu,tak pri zpetne instalaci dolit olej, dat vse naspet jak ma byt,namontovat savle zpet a odzvsunit az prisrouvobane a motorkou na stojanu bez zatizeni??? Nebo to ma byt zasunute na nejakou miru???
Delal jsem to na 1100, ale podle obrazku to vypada podobne. Rozebiraljsem jenom spodek, protoze jsem vic nepotreboval, tzn sundal kolo, povolil spodni bryle a stahnul spodni dil. Pos.3 je prachovka, pos.4 je pojistny krouzek a pos.5 je gufero. Kdyz jsem ho vyndaval,tak jsem ho totalne zkurvil a hrozil se nandani noveho. Je tam dost na tesno. Tak jsem vidli trochu nahral horkovduchem a pres mastny papir (idealne pecici, stoceny jakoby do kornoutu) tam namack novy. Vratil krouzek, prachovku a nasadil na trubku. Nic jsem neodzvdusnoval, protoze vidle behala bez odporu v celym rozsahu. BTW ten olej je tam podle mne jenom jako mazani. Jinou funkci nema. Od tlumeni je tam tlumic. Je to jenom vedeni.
Vrsek jsem chtel puvodne taky rozebrat, ale nepovedlo se mi povolit tu horni matici, protoze ji nejaky prase prede mnou ozvejkalo. Tak jsem to zatim nechal.
Gufera jsem kupoval v Elit, vyrobce ATHENA, v baleni 2ks, cena cca 300,-. Rozmer pro 1100GS: 35x48x11.
Pokud jsem udelal neco blbe, tak mne nekamentuje. Aj em mekaanik amater.
R1100GS
Taky jsem premyslel nad tim, co by tam vlatne melo delat tlumici segment. No ale pruzina tam neni, takze asi prakticky nic.Tim padem i kdyby gufero vyteklo, tak se nic moc nedeje.To i ten olej asi skoro jedno jestli je tam 10W nebo 5W nemyslite?
No me kdyz to teklo, tak akorat na brzd. trmen, takze nic moc. A bez oleje na dojeti by se to asi nepoto. Ale taky si moc nedovedu predstavit, co by se muselo stat, aby vytekl vsechen. Olej jsem doma nemel zadny, takze jsem ho kupoval a doporucili mi ten co jsem psal.
R1100GS
Jasně, je to tak - tohle je jen kluzák, tlumí centrální tlumič, nejsou to klasický vidle..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tak to jo, budu to teda resit vymenou oleje a vic ani tuk.Nic mi nechcalo a kdybych to blbec nenaklanel tak to ani neresim. Tusim ze jsem tady v obchode videl Catrol 10W motorkovej olej do tlumicu,tak to nebudu resit a pujde tam tenhle
TomasTT napsal:
Jasně, je to tak - tohle je jen kluzák, tlumí centrální tlumič, nejsou to klasický vidle..
Jinak je to s tim odvzusnovakem tak jak jsemn riikal? Nechat odtahnuty vse napasovat zpet a az po namontovani do brejli ho zatahnout ( moto na hl. stojanu )?
tady sou i fotky jak na tohttp://www.powerb...1x0GS.html
Upravil zmijon dne 06.03.2009 17:52
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
zmijon:
dost výživná stránka..zběžně jsem to prolítl a je tam spousta užitečných věcí..rozborka stasrtéru atp..
neříkám nic a na moje slova dojde
Fb: Jara Přikryl
smazak73 napsal:
tak koukám že máš stejnej problém jak já minulej rok já jsem vyměnil gufera i olej jestli to máš rozdělaný tak bych to vyměnil všechno jen pro jistotu .Olej normál hydrauliku ATF kterej se leje do osobáku do posilovače (červenej).Moto oleje zbytečný nema to žádnej vliv na tlumení a je pěkně drahej tady to vede jen kolo tak aby to bylo mazaný prachovky normoš šroubovákem tam není co zničit jinak gufera 330kč ariete alenevím jak v GB a jestě zkontroluj jestli při vyhození simeringu nemáš hrk v uložení musel bys měnit pouzdra to by bylo dražší ale je to dost znát při brždění .
Dneska jsem byl v obchode a jak rikas, ten ATF je cca pulka ceny oproti tlumicovimu.Ja tam ma origos taky nejaky cerveny. Jinak jsem uz konecne dobrousil brejle a dal se do lakovani, tak do snad dam vse zase brzo do kupy.Ty gugera si necham na jindy.Nemuzu najit zadnou nahradu a origos za 700Kc par se mi nechce jen tak pro jistotu meni. Az budu doma ( pripadne bude-li to chcat), tak to vymenim.Pouzdra vypadaji vpoho.Takhle mam jeste jine veci na doreseni. Diky moc
Upravil milanosor dne 07.03.2009 21:33
Tak prvni krasny den na vyjeti a hned me prdlo gufero na brambore. Doufam ze to zmaknu podle toho navodu tady. Sem tu vycetl ze se nic moc nedeje tak to asi chvili necham tak nez mi dojdou brzdove desky. Snad se tomu nic nestane,co?
blaser napsal:
Tak prvni krasny den na vyjeti a hned me prdlo gufero na brambore. Doufam ze to zmaknu podle toho navodu tady. Sem tu vycetl ze se nic moc nedeje tak to asi chvili necham tak nez mi dojdou brzdove desky. Snad se tomu nic nestane,co?
Podle toho co se tady psalo o deska ( ze vydrzi vpohode 40tis), tak bych to radsi vymenil rovnou.Taky jsme si rikal, co z toho bude,ale slo to vpohode.Hlavne opatrne at neco neobouchas nebo neposkrabes a za 2 hodky to mas hotove.
PS.Ten olej nemusi byt zakonite tlumicovy ( jak uz bylo psano )
tak to budem musieť riešiť aj ja, na ľavom klzáku hore sa mi objavil olej
neviem nikde nájsť rozmer gufera pre 1150 GS. Je potrebné meniť ešte niečo alebo len tie gufera ?
Glock-plastik fantastik :-)