Ahojte fóráci chtěl bych vás poprosit o pomoc...
Mám problém s otáčkoměrem viz video - https://www.youtube.com/v/... nikde jsem tu nic podobného na fóru nenašel. Rok výroby motorky 2000.
Čím bych začal..kabelový svazek prověřen, majitel predemnou už jeden drát opravoval(u štelování zadního tlumiče, spoj jsem otevřel a překontroloval) v pořádku. Baterie je 3 měsíce nová. Kryt motoru sundán a čidlo otáček zkontrolované žádné špóny ani nečistoty. Motor jede a běží hladce jak při jízdě tak na volnoběh. Už mě jen napadá že by to mohlo být v budikach nebo řídící jednotka? Díky za vaše odpovědi
Video mi slo spustit jen na mobilu, na pc ne-divne, ale nepodstatne.
Tipnul bych, ze v tom bude mit "prsty" to vyhlasene cvakani v budikach po vypnuti zapalovani. Jakoby i po startu resetovaly rucicku do vychozi nulove hodnoty, jak se ma dit po vypnuti zapalovani, aby nezustaly nekde trcet. Jen takova moje myslenka, tak prosim o nadhled.
Nejdulezitejsi je, ze ti tovjezdi bez problemu:-)
Ahoj, na začátku jara jsem měl podobný problém i když ne ten samý....mám F650 GS Dakar r,v. 2007 - dvojsvíčka s ABS....
Při otočení klíčku mi napřed rafička otáčkoměru chvilku vrněla a vynulovaly se hodiny...Prověřil jsem všechno, rozdělal všechno a furt nic... Baterku jsem kupoval červen 2016...Dva měsíce jsem se s tím mordoval.... a *urvoval... Nakonec jsem ji dal do Ostravy do servisu BMW...
No a tam zjistili, že je zkorodovaný drátek v pojistce...pojistku vyměnili a vše fungovalo...
Pro jistotu jsem vyměnil všechny pojistky a vystříkal pojistkovou skříňku Konkorem...
...
Někde z jara je k tomu i celá diskuze...
E.
P.S. ...ještě jednou díky servisákům z Cartecu OV https://t.me/pump_upp
Lada89: tak me v budikach cvaka a nikdy jsem to nejak neresil :-) Spis mi prislo, ze je to normalni vec. Jedna se o beznou vec, nebo je nutny nejaky zasah?
Me zase obcas pada otackomer kdyz jedu nad 100km/h. Cidlo v motoru jsem kontroloval a vse v poho. Snimac na zadnim kole jsem neprohlizel. Mozna na to casem kouknu, ale zas tak me to netrapi. Hlavne, ze to jezdi.
Erikus: takovou zavadu by normalni clovek asi neodhalil :-)
Upravil jarrii dne 04.07.2017 21:40
Teplo jedine u kamen :-) www.kamnarstvi-bo...
Mě zase rostou otáčky, běžně po nějaké době, ale hlavně když motor vytočím. Zatím mě to zvlášť netrápí, ale otáčky beru jako ukazatel rychlosti, protože rychloměr mi kryje gps. Prohlídl jsem svazek okolo kritických míst, ale nic prodřeného jsem nenašel. Teda svazek, jenom ten fáč, ne samotné dráty.
Tady je to samy moudro... tak mi vysvetlete jak souvisi cidlo rychlosti u zadního kola s otackomerem... hmm? Bych si radsi dal nejdriv par facek nez napsat takovou blbost...
jarrii napsal:
Lada89: tak me v budikach cvaka a nikdy jsem to nejak neresil :-) Spis mi prislo, ze je to normalni vec. Jedna se o beznou vec, nebo je nutny nejaky zasah?
Me zase obcas pada otackomer kdyz jedu nad 100km/h. Cidlo v motoru jsem kontroloval a vse v poho. Snimac na zadnim kole jsem neprohlizel. Mozna na to casem kouknu, ale zas tak me to netrapi. Hlavne, ze to jezdi.
Erikus: takovou zavadu by normalni clovek asi neodhalil :-)
...jenže já mám rohy a k tomu Dakárka https://t.me/pump_upp
Snímač otáček jsem změřil a hodnota byla 241ohmu, tím pádem by měl být v pořádku. Cvakání v budikach by mělo být normální. Domlouvam se s borcem že zkusíme vyměnit budíky, má gs 2001 tam by to mělo být stejné. Jakmile proběhne výměna dám vědět jak to dopadlo.