ahoj, na nacipovanej 1100GS som sa vozil a slo to ako odtrhnute z retaze... sedeli sme tam dvaja (ja mam asi 100kg a kamarat tak 85) a ukazovalo to nieco malo cez 210km/h na tachometri.. motorka mala 110tisic km a motor siel ako sepot kvetin
ja som kupil kompletny system od BOS (Y-zvod, tlmic, cip) zatial som cip nenahodil lebo to chcem koli tomasovi z turatechu otestovat bez cipu
To jsem rad ze to maka u bmw mi schazi počatecni zatah jako mel varan ale kn,ladak a čip to snad dozene. Zvazoval jsem koupit 1150 ale vyhovujou mi delsí kvalty ktery ma 1100 a rozdilnej vikon dozenu .Mate jeste nekdo navod na vylepšeni dik čus
Prave jsem čet prispevky a mam pocit ze touratech haji jen originaly ale stourám se v motorkách vic jak 25 let a mam skusenost ze ne kazda uprava vede k tiženému cily ale kn a ladak ze svody bez katu vede k lepsimu prubehu v nizsich otackach ale ve vysích stráci vykon ,proto delaj cipy pro katy a bez katu tak az mi prijde tak ho tam dam a dam vedet jak to dopadlo.Není zadny problem dat moto do puvodniho stavu/ 2 hodky prace/.Cip je nacvakavaci.Jo A KTEREJ MOTORKAR DODRZUJE PREDPISY ,JSEM ENDURAK TAK NEVIM CO OCHRANCI NA ME COURANI PO LESICH. Hlucnejsi moto se neda preslechnout je to bezpecnostni prvek vim ocem mluvin pred 4 rokama mi to tam strcil traktor a stalo me to 3mesice v nemocnici takze hlucny ladak jojojo . cus Martin
1150gs má dlouhý kvalty,jen tak mimochodem.Krátký kvalty má jen adventure.Mně právě došel chip,ale tak bych to asi neměl nazývat, od wunderlichu.Oni tomu říkají-zařízení pro optimální nastavení směsi.Takže příští víkend to tam namontuju a až to vyladím a na brzdě přezkouším,dám vědět
To jsem zvědavej jak ti to dopadne ja uz cekam 14 dní a ještě mi nedorazil.Jo a kam to davaš na brzdu.Tady u nás my kluci řekly že stím nemaj zkušenost a tak se jim dotoho nechce.
Na brzdu jezdím do Brna na Dornych.Škoda,že jsem tam nebyl s originálem,měl bych bych grafy všech úprav.No asi se ta úprava opozdí.Čekám na novou baterku Vartu,protože má větší startovací proud a už to vypadá,že nebude.Tak možná budu objednávat jinou
Tu sadu od Wunderlicha mám od loňska na 1150. Obsahuje Remus laďák, Blue filtr a řídící jednotku. Svody jsem nechal původní a z koncovky vykostil tu homologační vložku. Výsledek je celkem pozitivní, přidalo to na krouťáku v nízkých a středních otáčkách a hlavně se krásně zklidnil běh motoru. Další výhoda je to, že se to dá celé ladit přímo z ovládacího panýlku, bez dalších rozborek a sborek, a že ta elektronika je přídavná - jen doplňuje tu stávající, nic se nemusí měnit ani předrátovávat. Závěr: není to zázrak, ale je to gůůůt
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
a co tam máš naladěnýho?To,co oni doporučili?V tom mým návodu je napsaný základní nastavení a nastavení pro vyladěný gs.Ale na akceleraci a plným plynu by se tomu dalo sépnout skoro dvakrát tolik,než co píšou.otázka je,jestli by to už nezačalo moc žrat.No to se pozná.
Dal jsem tam nastavení, který Wunderlich doporučuje pro tuhle kombinaci svody - koncovka - filtr a je to asi odzkoušené optimum. Spotřebu neřeším, ale určitě žádné zásadní navýšení, spíš naopak...
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
Tak jsem to namontoval a našteloval jen ten výkon,co oni doporučili.No plynem to jde za dva na záda,takže nárust výkonu tam je.Na brzdu se zatím nedostanu.A taky to neprská tolik do výfuku.Jen občas a trochu
Kluci
Znáte někdo stránky, kde bych našel chip k vyladění motoru R850R?
Už jsem kdysi skoušel něco najít jen tak ze zvědavosti, ale bez valného úspěchu.
Pája
Teď jsem se kouknul na Wunderlich a našel jsem čip zase jen na 1150.
Navíc tam k tomu nebylo moc napsáno. Neumím německy, ale žádný graf, žádné koníky nic.
Pája
Cus tak to mam po kupe .Misto katu ze sondou jsem dal ladak Laser bez sondy ,Kn filtr,a cip na bezkat variantu/levnej z ebaje/.Moto jde okamzite do otácek a zatah je jak u bandita .Muj názor - Klady sviznejsi a sportovnejsí moto,zapory pri rychly změně otáček strílení do vyfuku,a spojka ten zatah huř zvladá občas cítim prokluz/ale to muze bej jen ume/ co se tyče spotřeby dám vědět po 2000 km. zatim cus
No nazadní to nezvedam a brzdu nezvazuju nemam graf z oryginál nastavení tak se to neda porovnat. ale mam uz neco nacouráno a tak zmeny poznám jak ty lepsí tak ty horsí .Na courání kolem komína super ale na dály bych necha puvodní nastavení cus