Potrebuju sundat hlavu na 12 rok 04, jelikoz mi pod ni tece olej. Ale narazil sem na rozvodak a bojim se co dal? Jak je to tady s rozvodama jde to sundat jednoduse? Moc diky za jakoukoli radu.
Nevím jak přesně vypadá rozvod na 1200.
Pod textem máš obrázek z R850R
Tipuji, že budeš muset odšroubovat ventily a vysadit vačku s ozubeným kolem z řetězu rozvodu. Vyměnit těsnění a pak to složit a načasovat.
Máš momentový klíč?
Už jsi někdy nastavoval časování rozvodů na jakémkoliv motoru?
Umíš seřídit ventily?
Jestli jsi už tohle nedělal tak bych to nechal na servis.
Jo na časování je finta přidrátovat na obě kola řetěz před rozebráním.
Přidrátuješ řetěz aby nepřeskočily zuby a pak kolo sundáš z vačky.
Pokud to teda půjde.
Pája
Musis si zablokovat kliku,k tomu slouzi otvor v prevodovce na prave strane,natoc motor do horni uvrate,pak se ti prekryvaji otvory v prevodovce,setrvaku a bloku,prostrc tama cep(tusim prumer 7,8mm,v pondeli bych ti rekl presne),tim zajistis motor,pak povol sroub co drzi vackove kolo a vyndej napinak.Nejlepe plastovou kabelovou paskou svaz kolo s rozvodakem.zaroven v teto pozici vidis znacku na kole smerovat na nalitek na ulozeni vacky,pak muzes odsroubovat hlavu a sundat.Pokud bys v tomto stavu potreboval tocit motorem,tak se snaz drzet retez napnuty,protoze by se mohlo jinak stat ze ti retez preskoci dole na pomocne hrideli.A u leveho valce jsou vodici listy na spolecnem cepu,to pak znamena pulit motor...Klepu to stylusem,tak omluvte ten sloh
Nazdar Alfe. Nechci dělat chytrýho, ale když Ti prosakuje olej pod hlavou, to muže být zpúsobené jak těsněním, co je již ve věčných lovištích, nebo i tím, že při garanční prohlídce při 1000km nebyla dotažena hlava. A tento úkon je povinně předepsán, ale i mě to nedělali....... Servisy jsou rúzné. Našel jsem to v Repromu, založil níže uvedené vlákno, kolezi pomohli a pak spáchal následně sám. Je to fakt snadné. Podívej do toho vlákna, jsou tam i obrázky, utahovací momenty etc. Asi bych osobně v Tvé situaci, nejdřív zkusil dotáhnout hlavu dle níže uvedeného návodu, a kdyby olej prolínal dál, tak koupil nové těsnění a následně šel do rozborky. http://www.bmwgs....ad_id=1681
Všem hrozně moc diky, popravde motorka byla padena na levou stranu, jen odrene viko a zvejknuty tesneni pod nim, ale ukazalo se ze tece olej jeste pod hlavou, tak to ted davam dohromady abych mohl konecne jezdit. Podarilo se mi najit na internetu nejaky CD RepROM a je tam upne vse teda aspon to tak vypajda (sice v anglictine, ale aspon neco). Ještě jednou díky za pomoc všem snad se to podaří.
no já sem s R1100GS padnul na levou stranu a taky to vypadalo že je to jen zničený víko,ale dal sem jiný víko a po nastartování jsem zjistil že hlava je mrtvá,je někde prasklá a fouká ven,musel sem dát jinou
No ja sem ji zkousel projet a vypada to ze je v poradku. Ale treba poznam prd uz sem ji takhle koupil. Ale pri srovnani s 1150 myslim, ze jede normalne.
no ta moje prasklá hlava vydávala tak příšernej zvuk že to nešlo nijak přeslechnout,šíleně to svištělo,tu prasklinku sme tam ani po sundání nikde nenašli,ale prostě tam někde jeje to asi jen slabá prasklinka,naštěstí sem sehnal vpohodě celou jinou hlavu,namontoval a moje babička zase jak zamlada