Ahoj,po pokusu naladit čas na FID displeji se mi podařilo omylem zapnout jakýsi testovaci režim FID na R 1100RS. Blikají pořád dokola postupně všechna čísla hodin,zařazeného stupně,rysky teploty oleje,rysky stavu paliva a znova...jak to hodit zpět do normál režimu? Dík Pepa.
Mně se včera povedlo něco podobného u MILANA jsme přezouvali přední pneu a já jsem si zvedall řadičku asi o jeden centimetr. Asi za hodinku nasedlám a koukám, hodiny na FID vynulovány. Po každém vypnutí motoru se hodiny vynulují. Teď si tak akorát měřím čistý čas jízdy. Ještě to zkusím jednou odpojit od elektřiny, jinak nevím. Ještě bych chtěl podotknout s el. nikdo nic nedělal. Asi se hroch zbláznil.
Konkrétně s těma hodinama mi to dělalo, když sem měl přepálenou pojistku.(moto 1150 GS). Byla to ta 15A, dle manuálu je pojistka č. 3. Tak bych to zkusil překontrolovat, třeba bude problém tam.
Mě zase FID hodiny běží jako když chci nastavit čas ale přitom na nic nemačkám. Prý je to normální chyba a řeší se výměnou celého FID. Už mi to jednou měnili v záruce, takže na to kašlu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Koukám že radši nebudu nastavovat čas :-D abych si to nerozhasil... Mě trápí jiná věc. FID mi přestal ukazovat stav paliva... jen občas problikne... Ale na hladový oko jsem zvyklej jezdit tak mě to zas až tak nepálí, ale když už to tam je mělo by to fungovat... Napadají vás nějaký možnosti co by to mohlo být na co bych se doma rukou neumělou a okem neodborným mohl juknout?
Jizvy dokazují, že se minulost stala....
Rybiz napsal:
Koukám že radši nebudu nastavovat čas :-D abych si to nerozhasil... Mě trápí jiná věc. FID mi přestal ukazovat stav paliva... jen občas problikne... Ale na hladový oko jsem zvyklej jezdit tak mě to zas až tak nepálí, ale když už to tam je mělo by to fungovat... Napadají vás nějaký možnosti co by to mohlo být na co bych se doma rukou neumělou a okem neodborným mohl juknout?
Moůže to být špatný kontakt někde v konektorech.Odpoj baterku,vytahej konektory,prostříknije nějakým kontoxem /koupíš někde u pumpy/nech kontox chvílku působit a oschnbout.Pak vše nastrkej spátky.Mohlo by to pomoct.Již jsem se s tím potkal a zabraloto
Je to tak na hoďku práce,ale výše uvedený problém by to mohlo vyřešit.
Nejhorší smrt je z vyděšení a nejhorší srážka v životě je srážka s blbcem.
Rybiz napsal:
Koukám že radši nebudu nastavovat čas :-D abych si to nerozhasil... Mě trápí jiná věc. FID mi přestal ukazovat stav paliva... jen občas problikne... Ale na hladový oko jsem zvyklej jezdit tak mě to zas až tak nepálí, ale když už to tam je mělo by to fungovat... Napadají vás nějaký možnosti co by to mohlo být na co bych se doma rukou neumělou a okem neodborným mohl juknout?
Toto jsem řešil asi rok - ukazovalo to plnou, pak to spadlo, zas vyskočilo, pak si to lítalo z plný do nuly a nakonec to poslední třetinu zase ukazovalo.
Po různých pokusech se ukázalo, že je v hajzlu není FID,ale palivovej měřák. Konkrétně odešla ta snímací odporová destička, takže jsem koupil z bouranýho Rka palivoměr, kterej je jinej, ale tu destičku má stejnou, přeletoval jí a funguje to. každopádně to není závada FID.
Bohužel ta destička se neprodává jako díl, ale pouze jako celej palivoměr i s přírubou do nádrže, čili vyměnit kus za kus je děsná palba - doporučuji tedy sbastlit,jak jsem psal.
Před tím,ale doporučuju zkontrolovat stav konektorů a kabeláže - někdy to může dělat i přošoupaná bužírka,která o něco kostří nebo blbej kontakt. Mám doma náhradní FID, takže lze i vyzkoušet před barákem a projet si to na zkoušku,že to FIDEM není.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Rybiz napsal:
Koukám že radši nebudu nastavovat čas :-D abych si to nerozhasil... Mě trápí jiná věc. FID mi přestal ukazovat stav paliva... jen občas problikne... Ale na hladový oko jsem zvyklej jezdit tak mě to zas až tak nepálí, ale když už to tam je mělo by to fungovat... Napadají vás nějaký možnosti co by to mohlo být na co bych se doma rukou neumělou a okem neodborným mohl juknout?
Toto jsem řešil asi rok - ukazovalo to plnou, pak to spadlo, zas vyskočilo, pak si to lítalo z plný do nuly a nakonec to poslední třetinu zase ukazovalo.
Po různých pokusech se ukázalo, že je v hajzlu není FID,ale palivovej měřák. Konkrétně odešla ta snímací odporová destička, takže jsem koupil z bouranýho Rka palivoměr, kterej je jinej, ale tu destičku má stejnou, přeletoval jí a funguje to. každopádně to není závada FID.
Bohužel ta destička se neprodává jako díl, ale pouze jako celej palivoměr i s přírubou do nádrže, čili vyměnit kus za kus je děsná palba - doporučuji tedy sbastlit,jak jsem psal.
Před tím,ale doporučuju zkontrolovat stav konektorů a kabeláže - někdy to může dělat i přošoupaná bužírka,která o něco kostří nebo blbej kontakt. Mám doma náhradní FID, takže lze i vyzkoušet před barákem a projet si to na zkoušku,že to FIDEM není.
Upřímně řečeno mám spadeno na kontakty.. protože když to problikne ukazuje to správně což by měřák paliva možná ukazova špatně... každopádně začnu od menšího průšvihu k většímu a dám vědět n o jsem přišel (nebo taky nepřišel)
Jizvy dokazují, že se minulost stala....
ja mám bohužel ten problem že mi nedrží čas a pojitka to není a fid taky ne nejde mi napětí po vypnutí klíčku do fid.,ale z pojistky jo nemate nějaký tip kde mám hledat ?
F 650 gs,R 1100 GS
Guly