Elektrika, běž po snímači kliky.
Tady ti něco odcituji ,,ale.... opravdu zkontrolujte ten snímač. Bývá to nejčastěji ne přímo na tom snímači - magnetu, ale mezi kontakty jak jsou na něm naletované přívodní dráty.. tak mezi nimi.. ty kovové šupinky se tváří tak trochu jako olej.. je potřeba ten snímač vyndat z motorky a propláchnout např. čističem na brzdy. NE V MOTORCE!! Když změříte odpor mezi jednotlivými kontakty při odpojeném snímači, měl by mít 120 nebo 210 Ohmů - podle typu snímače.. tohle udělejte a pak budeme zkoušet dál.. to těsnení když sundaváš víko motoru se většinou trhne.. Takže je dobrý pak dát nový.. Pak můžou bejt zlomený dráty k tomu snímači v tom místě co lezou "zvenku dovnitř" a pak ti doporučím ještě jednu věc:
zkontroluj kabelový svazek co vede na pravé straně za takovým tím kroutítkem - štelováním tuhosti zadního tlumiče. Ten svazek se tam v tom místě dotýká rámu a bývá za ty roky prodřenej.. Je potřeba ho odizolovat a ty dráty opravdu pečlivě zkontrolovat. Je to jakoby zezadu za tím stříbrným rámem.. to může taky dělat tenhle problém..
Upravil Waltr dne 24.06.2018 18:45
Možno v tvojom prípade blbosť, ale každá rada lepšia, ako žiadna. Mal som dávno F650 - starú karburátorovú, nešla do otáčok a strieľala do výfuku ako guľomet. Porucha bola v prerazenej - prebitej baterke. Výmena baterky a moto OK. Zapaľovacie cievky asi nemajú radi málo alebo aj veľa napätia. Skús teda baterku z inej moto ...... a tiež zmerať dobíjanie. Malo by tam liezť cca 14 - 14,5 volta.
U 650gs se vstřikováním, to baterkou určitě nebude. Tam baterka buď funguje a nebo to elektronika odpojí a na otočení starteru vůbec nedojde. Mám zkušenost, že hned chcípnou budíky.
Držím palce ať na to co nejdřív přijdeš.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Waltr napsal:
Elektrika, běž po snímači kliky.
Tady ti něco odcituji ,,ale.... opravdu zkontrolujte ten snímač. Bývá to nejčastěji ne přímo na tom snímači - magnetu, ale mezi kontakty jak jsou na něm naletované přívodní dráty.. tak mezi nimi.. ty kovové šupinky se tváří tak trochu jako olej.. je potřeba ten snímač vyndat z motorky a propláchnout např. čističem na brzdy. NE V MOTORCE!! Když změříte odpor mezi jednotlivými kontakty při odpojeném snímači, měl by mít 120 nebo 210 Ohmů - podle typu snímače.. tohle udělejte a pak budeme zkoušet dál.. to těsnení když sundaváš víko motoru se většinou trhne.. Takže je dobrý pak dát nový.. Pak můžou bejt zlomený dráty k tomu snímači v tom místě co lezou "zvenku dovnitř" a pak ti doporučím ještě jednu věc:
zkontroluj kabelový svazek co vede na pravé straně za takovým tím kroutítkem - štelováním tuhosti zadního tlumiče. Ten svazek se tam v tom místě dotýká rámu a bývá za ty roky prodřenej.. Je potřeba ho odizolovat a ty dráty opravdu pečlivě zkontrolovat. Je to jakoby zezadu za tím stříbrným rámem.. to může taky dělat tenhle problém..
. Přesně ten snímač sem řešil taky... Ale bylo to tím, že byla KO volnobezka... Jestli má ten sám problém, tak to moc dlouho nevydrží... Vyčistí snímač a po pár Km to má znovu
Upravil Milos-dakar dne 24.06.2018 21:37
BMW F 650 GS Dakar
BMW R 1150 GS Adventure