Hele Sokoliku me to jede taky tak, ale uz je to pomalu o strach, takze mam odzkouseno, ze do tech 16O tacho je to na rychlej presun a vic to ani netrapim
BMW R1150GS MY02
Jednou jsem to rozhulakal pres 200, ale bylo to utrpeni. Pri protivetru 180 a vic ani tuk. Tahle motorka na to neni stavena, ale jestli to chces zkusit, najdi si dalnici s tahlym dlouhym kopcem a priznivym vetrem
Jednou jsem někam pospíchal tak jsem za to tahal a 180šla i s kuframa.Víc jsem jí nechtěl dřít.Každej motor jde troch jinak.záleží na seřízení,vlhkosti vzduchu,protivětru,zajetí atd...Když ti jde 180,tak bych to víc neřešil.
Včera som sa v pohod dostal na 180 tacho. Na viac som už nemal odvahu a ani chuť aj keď by som z moto dostal určite viac. Už ho ( helmuta ) ale takto trápiť nebudem .
Glock-plastik fantastik :-)
Já z 1150 vyždímal 210 ale pravda je jinde protože pak jsem nasadil navigaci která je celkem přesná zumo 550 a z 210 bylo 180 BMW tacho je ulhanej šmejd u japonců to taky lže ale ne tímhle stylem
Na tom ukecanym tachu asi něco bude. Měl jsem slabou chvilku a na D1 před Průhonicema - je to z kopce a vítr nebyl - jsem to zkusil (1100GS) a při 210 na tachu to vzdal, bo jsem měl již groteskní polohu, blembák se mě zmítal na kebuli, motor se chystal vysunout packy a naplácat mě na tlamu a zároveň jsem zjistil, že bych mezi půlkama štípnul 5 drát. Takže to mohlo být tak těch 190 a jak říkám, z kopce a zbytečný nervy. Do 140na tachu je to poklidný mezek, do těch 170-180 se dá jet "zrychlený přesun" a dál je to o ..... Předpokládám, že 1150 se zase tolik od starého železa neliší (vyjma ADV)
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
ja když jsem 1100gs pred 6 lety koupil tak jsem maximálku skusil a byla tachometrovích 200km/h ale to bylo jen jednou spíš pořád jezdim pohodu do 140km/h
Co jsem dal 21 kolo dopředu tak ukazuje tachometr stejně jak Zumo. Maximálku jsem nezkoušel , ještě s původním předkem na tachu 180 párkrát bylo.Na špuntech je toho až dost.
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
Já jsem na 1150 GS s dlouhou šestkou (Ečkem) jel tachometrových 210 a podle GPS ZUMA to bylo 197. Díky dlouhé šestce to nebylo ani moc trápení motoru a seděl jsem normálně vzpřímeně. Obuto jsem měl Tourancky.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
To bych měl asi blbej dotaz - jak poznám dlouhou a krátkou 6tku ? Na FID mám E.
Je to ta dlouhá ?
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
No, já s 1100 GS 195km/h tachometrovejch, ale fofr dosáhlejch 180 a pak už se jí moc nechce. Nemám GéeSo moc dlouho, ale při přidání plynu i z nízkých otáček umí hodně dobře akcelerovat a to je dle mě důležitější, než TOPSPEED. V sobotu mě předlítli dva splašení "Japonci" a tak jsem dal Helmutovi povel kupředu a ejhle, první Japonec pokořen v první zatáčce a druhý při výjezdu z druhé zatáčky. Na TOPSPEED by mě určitě dostali, ale to jenom na dálnici, ale na silnici kde na max jet skoro nemůžeš se na dynamiku jízdy nečapali. Ale to jsem jenom zkusil, normálně jezdím pohoda a GéeS je pro mě IDEÁL.
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
to Alda: No jestli 1200 GS bez upravy pojede 240, tak sežeru klobouk :-) Nic ve zlém, ale mám 1200GSA a víc jak tachometrových 215 po rovině se jí nechtělo...
Osobě typuji, že skutečnost bude tak o 10-15 méně.
Navíc teď jak mám špunty je to přes 170 vlnič nestabilní...
Upravil machradek dne 07.04.2009 01:48
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
ahoj lidičkové, tak jsem se odhodlal ke svému prvnímu příspěvku tady. GéeSo sice nemám, ale jednou budu mít, jen to ještě potrvá než našetřím, ale chci napsat tohle: tento výkend jsem jel autem z Kroměříže domů a cestou jsem potkal 2 endurka a jedno z nich bylo 1100GS, protože jeli směrem jako já tak jsem se za ně pověsil, jako že si je prohlídnu, znáte to když někde uvidíte co vás zajímá...... no a můj údiv byl z výkonu, protože nemám zrovna nejslabší auto - opel calibra 2,5 V6, a upřímně musel jsem na to dost šlapat abych jim stíhal, nejde ani tak o maximálku, to bych jim ujel , a ani to po té okresce nešlo, ale průjezdy zatáčkama ve 120km/h a hlavně následné zrychlení kdy i přesto že můj šestiválec v calibrě má obrovský krouťák a s tim související zrychlení, tak jsem zůstával pozadu, sice ne moc ale stejně jsem čuměl jak puk, a to si tak nějak myslím že to pánové na motorkách ještě nehnali naplno, jasně je tam rozdíl ve váze a jiný poměry výkon/váha ale stejně mám o důvod víc těšít se až si ji jednou koupím, zatím vám všem přeju vždy a všude dojezd v pořádku tam kam máte namířeno