Motorka niekedy horšie štartuje. Mam podozrenie na regulator tlaku. Všimol som si zaujimavú vec. Ked chcem štartovať a otočím kľúčik počujem čerpadlo tlačiť 2 sekundy. Hned vypnem a znovu zapnem tlačí 2 sekundy. Vypnem a znovu zapnem tlačí 2 sekundy. Podľa mňa by pri druhom otočení kľúčika malo tlačiť kratšie. Ved už je natlakované. Nedávno bol menený palivový filter aj hadičky v nádrží. Môže byť problém v regulátore tlaku? YouTube Video
S tím natlakováním mi to dělá úplně stejně, se startováním nemám problém, zatím:-).
Co svíčky, či někde nějaká netěsnost u toho filtru? Udělat synchronizaci válců, správná vůle lanek - bowdenů. Funguje Ti dobře sytič? Baterka?...Máš dobře nastaveny otáčky volnoběhu?
Lítám pomalu a nízko..
Sviečky vymenené pred 2000 km.
Robilo to aj pred výmenou palivového filtra.
Ventily a podtlaky nastavené.
Baterka je v poriadku. Sytič je v poriadku.
Štartér vyčistený.
Motorka v garáži naštartuje v 99 pripadoch v poriadku. Keď som bol na viacdennom výjazde a motorka parkovala vonku. Ráno som myslel že nenaštartuje. Len sa točil štartér a nič. Keď som ešte pridal plyn motorka nepravidelne chytila a štrašne strieľala do výfuku. Po štyroch pokusoch nakoniec stále chytila.
Neviem či je problem v elektrike alebo benzin.
Tak podle toho popisu bych rekl, ze je chyba opravdu v hall senzoru. Mne zacal zlobit po navratu z Albosky, trochu jsme cestou zpet zmokli a doma pak zacal zlobit a chvilema se to chovalo podobne.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Zdar
mě motorka taky špatně startovala. Musela hodně točit, aby vubec chytla.
Byljsem z toho dost na prášky. Pročetl jsem tady forum a udělal tu nejjednoduší
věc. Vytáhnul starter, s kámošem eletrikářem to rozebrali, vyčistily, vyměnili plast,co drží uhlíky (byl prasklý),namazali.......namontoval jsemho nazpět.Teď mi chytá na max.3x otočení....
Ahoj, ještě k tomu Hallu, nemusí se zdát, že mu něco je.
Mě přestala jet motorka v chorvatsku na benzině. Mysleli jsme, že je kablík hallu někde seklý, tak jsme ho vyndali a vypadal v pohodě, ale když jsme rozřezali celou krycí neporušenou bužírku, tak jsme zjistili, že všechny bužírky na kablíkách jsou ztrouchnivělé(asi vypečené od motoru) a vše se to kostří o stínění. Takže pozor pro všechny . Jo a to jsem na benzínu dojel uplně bez jediného cuknutí
Predpokladam, že či je chyba v Hall senzore zistim len jeho výmenou. Teda rozobrať vybrať senzor a kúpiť nový pripadne opraviť kablovačku. Ak mate niekto zdroj na dobre a cenovo zaujimave hall senzory na r.v. 2001 napíšte.
Jj Hall je sviňka. Já vyjel a najednou jak když vypneš klíčkem motor. Když jsme ji potupně dovezli na vozíku domů, nastartovala na drc. Chvilku běžela pak zdechla, no a pak šla k Tondovi.
fofo44 napsal:
Predpokladam, že či je chyba v Hall senzore zistim len jeho výmenou. Teda rozobrať vybrať senzor a kúpiť nový pripadne opraviť kablovačku. Ak mate niekto zdroj na dobre a cenovo zaujimave hall senzory na r.v. 2001 napíšte.
rozhodně kup novej a nic neopravuj!
Ty nový by měly být už líp zaizolovaný a údajně se už tak moc nes.erou... každopádně opravou bych tohle neřešil. Zase taková investice to není.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Já bych spíš řekl, oprava podle toho jak sis jistý s pájkou
Já si nechal napájet nový kabel v práci a oprava vyšla na 60 kč
Ale je to podle toho jestli tomu potom budeš věřit, nebo ne.
..koukal jsem, že asi ty novější hally mají bužírky na drátech ze silikonu...tudíž odolají vyšší teplotě..pak napiš co to bylo za problém...
Lítám pomalu a nízko..
Plánujem túto operáciu na dlhe zimné večery. Vyberiem celú tu dosku. Mám známeho čo sa živý opravou elektroniky, skúsim mu to dať na opravu. Ak to nezvládne kúpim nový. Určite sem napíšem výsledok.
fofo44 napsal:
Predpokladam, že či je chyba v Hall senzore zistim len jeho výmenou. Teda rozobrať vybrať senzor a kúpiť nový pripadne opraviť kablovačku. Ak mate niekto zdroj na dobre a cenovo zaujimave hall senzory na r.v. 2001 napíšte.
rozhodně kup novej a nic neopravuj!
Ty nový by měly být už líp zaizolovaný a údajně se už tak moc nes.erou... každopádně opravou bych tohle neřešil. Zase taková investice to není.
Jj, jen souhlasit.
Asi je potřeba si uvědomit k čemu motorku používám.
Pokud budu jezdit jen kolem "komína", baví se mě v tom neustále vrtat a motorku si nechám a nikdy ji neprodám, pak opravuj.
Pokud chceš jezdit dálky, v pořádku bez problému vždy dojet do cíle a případně v budoucnu pořídit výměnu za jiný třeba silnější stroj bez obav, že nový majitel bývalého stroje ti ji "neomlátí" o hlavu, pak investuj a dej nový.
Troufám si tvrdit, že všichni s renomovaných odborníků ti nedoporučí opravu přepájením a takovou opravu tak důležité součástky nedělají.
Důvod je snadný si odvodit.
Tohle v budoucnu asi čeká většinu z nás a i já, který umí dobře hyzdit a pyzdit koupím nový.
Opravený ano, ale za mě jen MAXIMÁLNĚ jako záloha na cestu.
Upravil barborina dne 21.10.2018 13:28
Hall senzor jsem pred 2ma tydny koupil Bosch od mlparts.cz za cca 3000Kc. Vic je ve vlakne o hallu...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999