Ahoj, řešil jsem taky , stačí odpojit kulový čep, rameno vyklonit (není třeba demontovat) důležité je sundat černý plastový kryt řemenu, pak tlumič v poho vyndáš..
Upravil GSARobin dne 31.01.2019 14:39
GSARobin napsal:
Ahoj, řešil jsem taky , stačí odpojit kulový čep, rameno vyklonit (není třeba demontovat) důležité je sundat černý plastový kryt řemenu, pak tlumič v poho vyndáš..
To mě teda nepříjde jako nejjednodušší cesta... šroubovat kulový čep, který je lepený a je ho třeba nahřívat horkovzduškou.
Jednodušší je vytáhnout osu teleleveru z "motoru"
Žádnej kryt řemenu se sundávat taky nemusí... musí jenom sundat klakson.
A navíc stejně musí sundat nádrž, protože má ESA a pod nádrží je konektor.
A ještě si pěkně zabojuje s tím plastem nahoře u tlumiče, kterej taky u tlumičů bez ESA není.
to labadi:
nadepsat vlákno přední odpružení, pak se ptát po teleleveru a nakonec potřebovat jenom sundat tlumič, to je slušná práce... to se nediv, že se to řeší týden a pořád nic nevíš.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
hele každej to dělá jak se mu chce. ja sundavám padáky a kryt řemenu nevyndavám telelever, že musíš sundat nádrž ti psát nemusím protože to je saozřejmost maš tam dva konektory a kabely ktere vedou po rámu.
... servis a diagnostika BMW Motorrad