Ahoj, zacalo mi zlobit 1100 gs 95 najeto 150 tis s puvodni spojkou a kardanem .Jedu na jakykoliv kvalt, uberu plyn, motorka zacne brzdit motorem, po chvilce cukne jakoby se nekde vymezila/ prevalila nejaka vule ( je to jako bych rychle promacknul spojku) a brzdi motorem dal. Napadlo me jestli se neskube lamela na vymackanem drazkovani hridele prevodovky. Nebo muze tohle delat guma v kardanu ? Kdyztak rovnou se zeptam, jestli se doma nekomu nevali vstupni hridel do prevodovky a kde se da koupit prodlouzeni stredu lamely, jako toho drazkovani, nekde jsem to tu videl. Diky
Upravil svobodakT dne 31.05.2019 18:43
Tonda napsal:
Hlavně vstupní hřídele u 1100 a 1150 jsou odlišné.
Prosimte, ta hridel z odkazu pro me tedy neni pouzitelna ? Pisi tam, ze je pro 1100 S a 1150 ... a tu predrazenou na bmwmotoparts nabizeji jako hridel pro vsechny R modely tak jsem z toho jelen .
Tonda napsal:
Hlavně vstupní hřídele u 1100 a 1150 jsou odlišné.
Prosimte, ta hridel z odkazu pro me tedy neni pouzitelna ? Pisi tam, ze je pro 1100 S a 1150 ... a tu predrazenou na bmwmotoparts nabizeji jako hridel pro vsechny R modely tak jsem z toho jelen .
U 1100S, K1200xx a 1150xx jsou hřídele stejné.
1100R RS GS RT mají jiné.
Ta z odkazu ti do 1100GS pasovat nebude.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Bohumil napsal:
Myslim ze bys mel nastivit nejakyho doktora at si to poslechne a sveze se. Podle me zbytecne propadas panice...
Neco uz jsem na ty motorce najel (80tis), takze trochu naposlouchanou uz ji mam, vim 100?, ze tahle "vule" tam nebyla.
pises ze skubne pri brzdeni motorem, tzn pri zavrenem plynu...a v tahu to nedela ?
Pri prechodu z ubranyho plynu do pridanyho tam vule je taky ale ta je tam vzdycky nez se vymezi vsechny vule. V tahu to udela uplne stejne proste to cukne, vymezi se vule motor se zapre a uz je to ok. Pri tom brzdeni motorem je to jiny, jedu uberu plyn, vymezi se vsechny vule, takze motor uz brzdi a vlastne zadni kolo roztaci motor, protoze plyn je zaklapnutej a v tuhle chvili kdy motor brzdi treba po 10-15 metrech bzdeni motorem se motorka jakoby prehoupne , brzdnej ucinek motoru vynecha a pak zase brzdi dal
Tonda napsal:
Hlavně vstupní hřídele u 1100 a 1150 jsou odlišné.
Prosimte, ta hridel z odkazu pro me tedy neni pouzitelna ? Pisi tam, ze je pro 1100 S a 1150 ... a tu predrazenou na bmwmotoparts nabizeji jako hridel pro vsechny R modely tak jsem z toho jelen .
U 1100S, K1200xx a 1150xx jsou hřídele stejné.
1100R RS GS RT mají jiné.
Ta z odkazu ti do 1100GS pasovat nebude.
Pri prechodu z ubranyho plynu do pridanyho tam vule je taky ale ta je tam vzdycky nez se vymezi vsechny vule. V tahu to udela uplne stejne proste to cukne, vymezi se vule motor se zapre a uz je to ok. Pri tom brzdeni motorem je to jiny, jedu uberu plyn, vymezi se vsechny vule, takze motor uz brzdi a vlastne zadni kolo roztaci motor, protoze plyn je zaklapnutej a v tuhle chvili kdy motor brzdi treba po 10-15 metrech bzdeni motorem se motorka jakoby prehoupne , brzdnej ucinek motoru vynecha a pak zase brzdi dal
Ty a není to tím, že se dostaneš při brždění motorem na nízký otáčky a motronic zapne přívod paliva opět? Myslím to tak, že při brždění motorem se palivo nevstřikuje a když se dostanou otáčky na hodnotu někde kolem volnoběhu asi, tak se začne vstřikovat a motorka lehce pocukne dopředu protože se brzdící účinek sníží.
Pri prechodu z ubranyho plynu do pridanyho tam vule je taky ale ta je tam vzdycky nez se vymezi vsechny vule. V tahu to udela uplne stejne proste to cukne, vymezi se vule motor se zapre a uz je to ok. Pri tom brzdeni motorem je to jiny, jedu uberu plyn, vymezi se vsechny vule, takze motor uz brzdi a vlastne zadni kolo roztaci motor, protoze plyn je zaklapnutej a v tuhle chvili kdy motor brzdi treba po 10-15 metrech bzdeni motorem se motorka jakoby prehoupne , brzdnej ucinek motoru vynecha a pak zase brzdi dal
Ty a není to tím, že se dostaneš při brždění motorem na nízký otáčky a motronic zapne přívod paliva opět? Myslím to tak, že při brždění motorem se palivo nevstřikuje a když se dostanou otáčky na hodnotu někde kolem volnoběhu asi, tak se začne vstřikovat a motorka lehce pocukne dopředu protože se brzdící účinek sníží.
Cukne to kdykoliv po chvilce brzdění motorem a je jedno jestli jsou otáčky na 2500 nebo 5000