Ahoj, měl bych na vás prosbu.
Nemáte někto tuto nabíječku?
Minulý týden jsem ji chtěl zapnout a nic. Po cca 4 letech je po ní! Patrně vyrobena z nekvalitních čínských komponent. Naprosto slušné zacházení, je neustále na jednom místě v garáži.
Po rozdělání 4 šroubků jsme se podívali dovnitř a je vypálen jeden polovodič na desce (švá, ale nemůžeme přečíst jeho typ/ číslo...
Nemáte někdo schéma? Nebo nemůžete se někdo mrknout co je to za typ/ model součástky?
Na netu jsem nic nenašel a výrobce nereaguje (což chápu).
Nevím, v případě, že to neopravím, co koupit, aby to vydrželo.
Kupoval jsem to s tím, že to vydrží x let....a né, že to po 4 letech bude KO, to jsem si mohl rovnou koupit nabíječku z Lidlu!
Děkuji za pomoc,
Honza
yjedli přiložený následující obrázek:
Až se dostanu do garáže, tak se ti na to můžu kouknout a vyfotím ti to.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Snad ti Adam poradí co to je za součástku a opravíš to.Kdyby ne,tak já bych ti doporučil tuto nabíječku.Mám ji již nějaký rok dobíjím s tím i auta a ZATÍM šlape.
Ahoj, díky za reakce, třebas to poznáme, co to je za součástku a půjde sehnat. Díky za odkaz na nabíječku, ale já to právě nabíjím přes zásuvku zapalovače a mám již celou sadu od Tecmate. Jen mě zklamalo, že to vydrželo tak krátkou dobu. Otec má doma starou analogovou nabíječku snad 40 let a pořád funguje! Otázkou je, zda potřebuji funkci CanBus.
A jsme doma, tohle PWM regulátor proudu, který moduluje výstupní proud. No můžeš ho zkusit vyměnit, ale trochu se obávám, že je to jenom následek většího problému na desce. http://www.soucas...-regulator
nebo na ebay: https://www.ebay....RzXhDlX3SgBMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Ahoj chlapi, moc díky za rychlou pomoc. Objednám, vyměníme a uvidíme. Když to neklapne, tak koupím zase novou nabíječku. Pak dám vědět, jak jsem dopadl. Hezký víkend, Honza
Ja koupil za petikilo tu z lidlu nabijim tim moto baterky 12V a 6V auto baterku a sem tam i baterku do zalozniho zdroje a fakci uz par let naprosto vpohode.
No jestli to neopravím, tak to asi taky tak dopadne :-) Jen jsem se chtěl zeptat, zda to máte někdo trvale připojené, ale dle návodu by to mělo být OK. Optimate 4 CAN-bus může být trvale připojen k akumulátoru. Kromě cca 6-ti týdnů a některých víkendů to mám stále napojené.
Já mám Optimate 4 Kentus taky připojeno pořád.
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
jen pro info přikládám odpověď přímo od výrobce/ Tecmate.
Oceňuji, že takto odpověděli, ani jsem to nečekal.
Jen napsal číslo součástky P1015AP10.
I think that the broken components is in direction input power cord, if yes the component is a IC: P1015AP10.
When you have replaced it and it burnt a twice, the unit is only to repair by TecMate.
Best regards
Demonty Robert
Technical Service Manager
Ahoj, nabíječka opravena:-) takže to byl výstupní regulátor, pojistka a odpor...tak snad to zase nějakou dobu vydrží. Už to raději nenechám zapojené pořád, ale jen někdy. I tak raději objednám Lidlovku. Může být ta Lidlovka připojena do zapalovače? předpokládám, že ano. Díky, Honza
Koupil jsem z inzerátu (ne odsud z fóra) Optimate nabíječku, která se tvářila že nabíjí, i když nenabíjela, a že udržuje, i když neudržovala. Koupil jsem černýho Petra, protože tomu přede mnou jistojistě taky nefungovala. Na infolince Optimate mi řekli že pozáruční servis nedělají, že jen mění kus za kus v záruce, jinak že mam smůlu. Takže jsem se poučil a bazarovou věc tohoto typu už né, koupil jsem tu Mxs5 co je v úvodu topicu a funguje v pohodě, nabila i mrtvou autobaterii a motobaterku udržuje přes zimu. V létě jezdím, tak udržuju altíkem
Kdyby ses chtěl té optimatky zbavit, tak bych si ji asi vzal na náhradní díly, protože sám ji mám, všichni mi ji doporučovali a teď vidím, že se začínají po letech provozu sypat.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Ještě v době, kdy jsem věřil že tyto věci jdou bezpečně opravit jsem ji dal jednomu chlápkovi na opravu. Má ji druhým rokem a stále nic, tak já ho zkusím uhnat aby ji navalil zpět a pak je Tvoje. Já bych se bál nechat připojenou nabíječku k baterce, když se v tom někdo vrtal, aby to třeba nepřebíjelo nebo tak, tak jsem se vydal raději cestou nové nabíječky.
Ahoj, takze davam za pravdu Chimerovi, nabijecka nabijela jen 1 den :-/ Koupil jsem si tedy novou z LIDLU, model ULGD5.0A1 (cervena)....
Ale nejsem si ted jisty, jakym programem to mam nabijet. Zda 4 (kde je uvedeno i pro AGM, ale nabijeci proud je 5.0 A, coz se mi zda nejak moc), nebo programem 2, kde je nabijeci proud 0.8 A, coz je myslim stejne jak bylo u Optimate, ale neni tam napsano, ze je to pro gelovku.
Nerad bych to zapojil a hned odpalil baterku, prosim tedy o vase cenne rady :-)