nemate nekdo schema zapojeni lanka sytice a plynu? prijde mi, ze uz od koupe nefunguje a nez udelam rozborku cele motorky abych se k tomu dostal tak bych rad vedel jestli neni problem nekde jinde.
chova se to tak, ze pri pridani "sytice" sice slysim svaknuti pod ABS ale sytic se nijak neprojevi na chodu motoru a to ani kdyz ho zvednu do max polohy. zatim startuju tak ze mirne pridam plyn.
Upravil turby dne 20.04.2009 09:57
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
na to asi neni treba manual. Vsechny ty tahla jsou nacvakany na spodku držáku na baterku. Pokud to tam v pripade demontaze nekdo nandal spatne tak je problem.
takze nádrž - baterka - povolit držák baterky - pak se uvidí.
Standa
Moby
turby napsal:
nemate nekdo schema zapojeni lanka sytice a plynu? prijde mi, ze uz od koupe nefunguje a nez udelam rozborku cele motorky abych se k tomu dostal tak bych rad vedel jestli neni problem nekde jinde.
chova se to tak, ze pri pridani "sytice" sice slysim svaknuti pod ABS ale sytic se nijak neprojevi na chodu motoru a to ani kdyz ho zvednu do max polohy. zatim startuju tak ze mirne pridam plyn.
Toto jsem tady kdysi psal a stálo by za to to před tou rozborkou zkusit:
Zasláno dne 29.05.2008 22:53
....už jsem to opravoval, je potřeba srovnat poměr lanek ke klapkám na stejnou délku, je potřeba synchronizační budíky na konečné doladění.
Povol bowden ( lanko )na rukojeti plynu, vyhákni lanka z klapek, povol bowden( lanko) sytiče, srovnej délku vyšroubování obou bowdenů u klapek a zatáhni za obě lanka ke klapkám jako u losování Matesa.( za uši), tím vystředíš ovládání v rozdělovací krabičce pod skříní ABS ( jestli ho máš, jestli ne, tak je to fuk).Potom nasaď lanka do klapek a vše vylaď a nasaď budíky a udělej synchro, jednoduché, co??
Ještě pošlu schema zapojení lanek, snad ho někde najdu.Zdravím.Ivoš
Upravil bmwivo dne 20.04.2009 15:14
Chlapi, o kolik by se tak mely zvednout otacky na zapnuty sytic? U me to nedela vic jak 1000ot/min.Kdyz ho podrzim nahore,tak ano,ale pouze zapnuty,nic moc viditelneho.
můžu přidat námět, byl jsem na seřízení v Carservisu a stěžoval jsem si na klepání vstřiku, tak mi p. Žlábek povolil lanovody, což má za následek že sytič taky prakticky nefunguje (ale on mě na to dopředu upozornil )
čili v podstatě jak píše bmwivo
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
bmwivo: dik, delky obou lanek bowdenu mam dobre. ten sytic nezabira vubec. podle me to bude vyskocene. to schema jsem presne potreboval bohuzel me puldeni rozborka asi nemine
Upravil turby dne 20.04.2009 18:45
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
no dostat se k tomu rozvodu bowdenu je fak maso... zacinam mit pocit, ze by bylo lepsi sundat motor a jit k tomu zespoda *pissed* na tohle se musim asi nejdriv opit a poradne vyspat
Upravil turby dne 20.04.2009 20:16
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
neni, to jsem zkousel jako prvni. ani kdyz vytahnu obe lanka od klapek a nasponuju lanko od sytice tak vubec nic. i podle chuze toho sytice mi prijde ze jde naprazdno. jako by byl vyskoceny. no uz mam venku abs i motronic a ted uz jen vytahnout ten plech... jen to abs nejde odpojit od kabelaze tak uvidime jak ten plech pujde ven. dneska na to ale uz kaslu, rano moudrejsi vecera
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
jenze on nema ABS, s ABS se k tomu tekhle asi neda dostat. teda alespon me se to z boku nepovedlo. jsou tam trubky od abs a kabelaz. pomohlo jen vyhodit abs a nadzvednout cely plech.
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
no budu muset ty bovdeny s rozdelovacem po sezone vymenit tak to zkusim
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci