Zdar,
docela se zajímám o takovou krásku. Má s ní někdo nějakou zkušenost? Jsou celkem za slušnou cenu. HP2 je moc pěná, ale ta výměna předních tlumičů a různé dodělávky mě nějak odrazují...
Díky, Remus511
Remus511 přiložený následující obrázek:
Kamarad ji ma. Nerekl o ni jedine spatne slovo. Jen ze je to hodne silna mrcha Zadne zavady nehlasil, jezdi s ni jenom v terenu. Myslim, ze pokud mas pres 185cm a vazis 90+ tak to muze byt ono.
BMW R1150GS MY02
Osobni zkusenost nemam, ale dost lidi na motorkarich povazuje motor LC8 bez vstrikovani (tj. 950) za lepsi nez se vstrikovanim (tj. 990). Nemel by byt tak nervozni...
Mel jsem na to moznost chvilku jezdit na akci Racetool v Milovicich. Je to tezky jak prase, vykonu prebytek, ale ovlada se to celkem pekne. Prislo mi, ze cim rychleji to jelo, tak to bylo lepsi a lepsi. Oproti klasicke LC8 Adventure to neni tak tezke na predek... Je to takova frajerinka s nadvahou . Jdi do Xchallenge
ant napsal:
tenhle vykon do terenu ?? neni to jen chytrej marketing ?? ja mam 50 koni a jedu na pul plynu
motorka nemé váhu na trialové úseky. Motorka je postavená na rychlé přejezdy pist, lesních cest atd. a na takové ježdění jsou opravdu potřeba nějaké koně a krouťák potřebuju aby to tahalo za pazoury...
ant napsal:
tenhle vykon do terenu ?? neni to jen chytrej marketing ?? ja mam 50 koni a jedu na pul plynu
motorka nemé váhu na trialové úseky. Motorka je postavená na rychlé přejezdy pist, lesních cest atd. a na takové ježdění jsou opravdu potřeba nějaké koně a krouťák potřebuju aby to tahalo za pazoury...
V tom pripade vim o necem, co je taky oranzove, ma to min o 50kg min a staci tomu jen jeden valec Jestli ches doplnek ke GS, ktery nebudes muset servisovat v motohodinach tak vol mezi 690E nebo Xchallenge. Je to lehounky (oproti GS -100kg) a vykonu ma 690E vic nez dost.
BMW R1150GS MY02
ant napsal:
tenhle vykon do terenu ?? neni to jen chytrej marketing ?? ja mam 50 koni a jedu na pul plynu
motorka nemé váhu na trialové úseky. Motorka je postavená na rychlé přejezdy pist, lesních cest atd. a na takové ježdění jsou opravdu potřeba nějaké koně a krouťák potřebuju aby to tahalo za pazoury...
Tak to budes asi pekny strelec . Mrkni na videjko. Jizda s 50 konikama.
Měl jsem jí 3 měsíce a je to rachot!!!
Do těžšího terénu je moch těžká a výkon 100 koní - je to nesmysl. Jak se už psalo je to tak na přejíždění polních a prašních cest, ale to je všechno. Dle mojí zkušenosti je to motorka na nic. Ani do terénu ani na silnici...
BMW...
KTM
SERo jsem si pořídil před časem. Ta přerostlá kroska se mi vždycky líbila. Zatím jsem s ní polítal nějaký polňačky a samozřejmě po ní nemůžu chtít totéž co po ostrém enduru. Ale na cestě jsem ani nemohl uvěřit tomu, že to má vepředu 21ku protože se to překlápí jak supermotard. Protože jsem koupil lehce vybydlenou mršku, mění se na ní úplně všechno a pak už mi zase bude líto jí mordovat v terénu. Ale na rozdíl od všech ostatních KTM LC8 se mi zdá, že netopí do koulí, ale do nohou a celkově je charakter motoru moc příjemný.
V dobových testech jsem četl o tom jaká je to motorka pro Švarcnegry ale čas postoupil a dneska se sto kobylama jezdí do terénu kdekdo...
Upravil Miguel dne 25.08.2017 20:43
pod trvalým dohledem
Je zajímavý zjistit, ze motor udělaný před deseti lety, může být daleko zábavnější než všechny moderní krámy...
Ale fakt je ten, že těžiště to má proti GS daleko výš a každé zaváhání rychle "odmění"
pod trvalým dohledem
Daw 007 napsal:
Měl jsem jí 3 měsíce a je to rachot!!!
Do těžšího terénu je moch těžká a výkon 100 koní - je to nesmysl. Jak se už psalo je to tak na přejíždění polních a prašních cest, ale to je všechno. Dle mojí zkušenosti je to motorka na nic. Ani do terénu ani na silnici...
Zřejmě budeš kopyto v terénu i na silnici když tohle tvrdíš.Tahle motorka umí víc než přejíždět polní cesty..