Tak jsem menil zadni pruzinu za silnejsi, ale pri zkouseni nastaveni se strhnul zavit na nastavovani predpeti, nebo mi ho strhli pri vymene, stalo se mi to hned pri prvnim nastaveni*pissed* no a ted bych to potreboval opravit pokud by to slo?? Nevite kdo si s tim poradi, nebo mam shanet nejaky stary tlumic co je v haji a vymenit to stelovani cele?
Pokud ma nekdo nefunkcni tlumic s funkcim ovladanim tak sem s nim
Upravil xavier dne 22.04.2009 22:17
Aktualne 1250 GSA HP
Ten sroub by mozna stacilo, ale nevim jak ho vyndat,nejde to rozume rozebrat mozna je to strzeny i vevnitr to nevim, ale na sroubu urcite. Nekdo skovnej by si s tim asi poradil, ale to ja zas moc nejsem.
Uhersky Hradiste je trochu z ruky, ale nevadi zkusim zavolat a uvidim, diky
Upravil xavier dne 23.04.2009 08:36
Aktualne 1250 GSA HP
xavier ma strzeny zavit i v matici ktera je zalisovana v tele stelovaku. asi by to slo vymenit a matici a sroub vyrobit ale prijde mi jednodussi vymenit cely stelovak z nejakeho spatneho tlumice...
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
Tak u Zlabka pry maji ruzne dily ze starych tlumicu vcetne toho stelovani, takze si pry s tim poradi, kdyz ne, zbyva pan Buráň ktery by to udelal komplet nejak rozebiraci, ale laciny to neni. diky
Aktualne 1250 GSA HP
zdravim panove
tak sem se pustil do opravy predpeti zadni pruziny
vytekl mi olej z pistnice co je primo na tlumici a napina pruzinu
byli strzeny o-krouzky primo na te pistnici a hyr jsou jejich rozmery
65x2,5 1x
53x2,5 2x
a,par fotecek:
MilanS napsal(a):
Zdravím pánové,dostal jsem nové tel.číslo od pana Buráně 774255075 prý s lepším signálem.
Mám od něj repasovaný zadní tlumič za 6300 kč.
olej sem nalil tak ze sem odsrouboval tu hadicku na tom stelovacim kolecku vespodu zatlacil pistek a nalil olej nejakou hydrauliku
pak sem to vyzkousel stlacit jestli to funguje samozrejme vse tak aby pripadnej vzduch sel nahoru ktomu stelovacimu kolecku a k otvoru kudy sem naliva olej
pak povolit stelovaci kolecko
pistek se pravdepodobne nevrati uplne do povolene polohy
tak opet povolit sroub a opet dolit olej ale ne moc
pred opetovnym dolitim by se kolecko melo pootocit 1-2 otacky aby vznikla vule (napsano v manualu pri vymene pruziny) bo kdyby toho bylo moc tak pak clovek vytlaci stelovaci pistek moc vena a vyjede mu jeden tesnici o-krouzek az ven pak se muze kousnout o hranu nebo jinak poskodit
jinak cena o-krouzku 1ks asi 10kc
raptor: cau, to vlakno uz je trochu starsiho data,navic jsem mel tlumic za dva dny opraven u zlabka k plne spokojenosti(24.4.2009 jsem to tady i psal...)....ted uz mam dokonce jinou motorku
Aktualne 1250 GSA HP