R1200GS, 2006, za 8000 km sežrala čtyři žárovky v tlumeném světle. Poslední nová Osram Moto odolná otřesům vydržela 5 km. Existuje žárovka co vydrží, nebo co je špatně? A to ani nemluvím o tom, že ta zk.rvená žárovka vůbec nejde vyndat. Už mě to nebaví, motorka má celkem najeto 40k.
Upravil rubi dne 18.05.2020 12:47
1. Zmer napětí na baterce pri běhu motoru. Nemělo by jít přes 14.5V.
2. Zkontroluj 3 místa uchycení světlometu do rámu že nejsou volná. Hlavně gumu uprostřed pod světlometem.
3. Sundej krytku a zkus zahybat celou parabolu že drží dobře ve světle.
Mě pomohlo nevypínat zapnutý hefty, dokud nechcípnu motor. Prostě se asi stávalo, že i přes to, že to hlídá canbus, docházelo ke skokovýmu přepětí, když jsem vypnul vyhřívání za chodu motoru. Od té doby mám klid... Když teda vezmu v potaz všeobecně ubohou životnost H7.
Plus ještě nedej na reklamy a necpi tam de.bilní předražený osramky. To jsou největší shity. Dávám Philips a vydrží cca 30 tis km.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ahoj
doplnil bych ještě Paju
4. Zapni žárovku a zahejbej s přívodníma kabelama. Může být už někde načatý. Ona může svítit, ale jak se to klepe může problikávat.
M.
Díky za odpovědi chlapi. Tak světlo drží pevně ani parbola se neviklá, když hejbu dratama žárovka svítí trvale. Na baterce max. napětí 14,4V, ale po ubrání plynu chvilkově klesne na +- 13,5 V. To nevím jestli je normální. Zkusím tedy ty Philipsky.
Mr GS napsal:
Mě pomohlo nevypínat zapnutý hefty, dokud nechcípnu motor. Prostě se asi stávalo, že i přes to, že to hlídá canbus, docházelo ke skokovýmu přepětí, když jsem vypnul vyhřívání za chodu motoru. Od té doby mám klid... Když teda vezmu v potaz všeobecně ubohou životnost H7.
Plus ještě nedej na reklamy a necpi tam de.bilní předražený osramky. To jsou největší shity. Dávám Philips a vydrží cca 30 tis km.
jak pise petr viz vyse ,pomoha vyp/zap vyhrev heftu pri chcipnutem motoru
No, docela by mě zajimalo, jestli někdo zkoušel i tuhle variantu. https://www.autol...0-lm_11642
Ale otázka, co na to kompjůtr, nevyhodnotí to jako závadu na světle?
Popř. vlezla by se do toho deklu? Neexistuje špatné počasí!
Dejte tam odpprove vedeni - redukci pred zarovku, co se dava do Fabii, kde spicky dela elektrohydraulicke servorizeni. Kolega dal tez na BMW a uz ma pokoj nekolik tisic km.
rubi napsal:
Dobře ty, to se mi líbí.
Závadu na osvětlení to nehlásí? Nevíš?
Jemu to nehlásí nic...Má 12GS z 2005/6. Vedení sebere asi 0,5-0,7V z žárovky a rozdíl není viditelný. Ještě se dá přiletovat přímo mezi kontakty patice Transil Bipolární BZW06-13B15V viz gme.cz. Přidal jsem ho k odporovému vedení.
Ošetřil jsem kdysi takto žárovky ve Fabii a vždy praskly až po několika letech ježdění vysvícením. Předtím max. 2-3měsíce. Měli jsme v rodině 4 Fabie a staral jsem se o ně. Soused to pak dal i do dvojkové Oktávky a též neměl problém roky H7 žárovkama.
Jen předávám zkušenosti, které jsem za ty roky s H7 nasbíral Má to i jeden bonus navíc...Pokud se vypálí patice, stačí vyměnit jen tohle vední a jede se dál.
Objednáno ve škoda-díly, zítra bych to měl mít k vyzvednutí.
Dobrá rada a zkušenost, H7 jsou hroznej šmejd.
Díky všem za reakce a rady.
Ještě by mi zajímalo jestli je normální ten pokles napětí po ubrání plynu. Nemůže to být třeba volným řemenem? Najeto 40k a nikdo na něj nikdy nekouk.
U oktávií a jedničkových fábií praskají žárovky kvůli trochu nešťastnému řešení elektrohydraulického serva(v té době docela novinka). Odběr serva v krajích polohách je několik desítek ampér. To znamená pokles palubního napětí z 14,5V třeba na 13,2V, Jsou to milisekundové výkyvy, ale žárovky tyhle poklesy napětí a následné přepětí nemají rády. Ty máš úplně stejný problém. Takže napřed zkontroluj řemen a popřemýšlej proč ti klesá skokově napětí. Nevím, kde jste vzali, že H7 je šmejd. Je to normální žárovka jako každá jiná navíc s docela solidním světelným tokem 1550lm. Jenom se dělá v nejvíce objemech a nejroztodivnějších kvalitách.
Upravil Spitfire dne 18.05.2020 21:51
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Ještě mám jednu zkušenost. Pohasinání světel může mít na starosti i horší baterka. Už nemá dostatečnou kapacitu a poté jsou znát větší poklesy napětí v soustavě. Altík pak při přidáni nakrmí pořádně baterku. I s tím jsem se už taky setkal.
Měl jsem stejný problém. Pak jsem se jednou objednal do BMW kvůli jinému problému na přehrátí Softu a od té doby žárovka drží
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015