Ahoj,
měl jsem přes známého objednanou BMW GS Trophy Carbon v modré barvě. Bohužel mi napsal, že je s touhle barvou problém a nedodali mu jí. Budu tedy vybírat nějakou jinou a proto bych Vás chtěl poprosit o tipy s jakou helmou jezdíte vy, popřípadě jste spokojeni. Momentálně jezdím v helmě od HELDu, ale tu mám půjčenou z práce a už jsem se těšil na novou, protože v tý současný se hrozně potím protože ventilace je fakt na prd.
Na tu od BMW jsem četl jenom chválu, ale jelikož v té modré už není a oblečení mám BMW Rallye v modré, tak jiná barva té helmy co dělají se k tomu nehodí.
Chci určitě integrálku, cenově tak podobně kolem těch 16k.
Zkoušel jsem si ještě Schubert C3 PRO a dobře mi seděla, ale vyklápěčku prostě nechci.
Koukal jsem, že podobné helmy dělá Touratech, ale přijdou mi papírově hodně těžké.
Designově se mi hrozně líbí helmy od HJC z Marvel edice, protože marvelovky jsou moje srdeční záležitost, ale zase nevím, jak jsou na tom kvalitativně.
Pokud mi napíšete, že ta od BMW je fakt super, tak se nedá nic dělat a budu shánět tu stejnou, nějakej distributor určitě bude mít aspoň jednu v mé velikosti skladem
Díky za případné tipy.
BMW GS Trophy je spis enduro helma nez integralka ne? Ja jezdim v Arai Tour X4 a max.spkojenost.Dal jsem tam teda spodni deflektor z helmy Shoei.Papirove sice vaha opravdu dost, ale je spis dole a perfektne vyvazena a vyborna aerodynamika. V enduro helme bych vybiral Arai nebo Klim Krios PRO, tam je zas vyhoda vaha. Pripadne Shoei ADV. o lepsich helmach nevim. Shoei bych byval imkoupil, ale Arai mi sedi o dost lip na hlave.
Jiny typ helem -integralky neznam.
Aktualne 1250 GSA HP
Mám (používám) přilby BMW GS Carbon + Schubert S2 Sport - jednoznačně na silniční cestování je lepší integrálka Schubert S2 Sport.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ahoj. Psal jsi, že chceš přilbu na silniční cestování. V tom případě je klasická integrální přilba lepší než enduro přilba (alespoň pro mě to tak je). Schuberth S2 Sport je velmi dobře ventilovaná přilba s velice malým aerodynamickým hlukem. Polstrování je hodně příjemné. Dobře se do ní montoval interkom. Pinlock funguje velmi dobře. Sluneční clona je taky dobré zvětšení komfortu - funguje výborně. Váha cca 1450g je u přilby se sluneční clonou velmi dobrá.
Nechci aby to vypadalo, že je BMW GS Carbon špatná přilba - to vůbec ne (jinak bych si ji ani nepořídil ). Jen je to prostě enduro přilba s kšiltem - takže při rychlejších přesunech je přece jen hlučnější. Jinak je samozřejmě také velice dobře odvětraná - super je možnost sundání celého předního ovládání ventilace a tím pádem pořádného proudu vzduchu do přilby - což je skvělé v těžších pasážích, kdy se člověk víc zadýchá. Je z ní hodně dobrý výhled. Interkom se taky dobře montuje (používám u obou přileb Interphone Tour).
Prostě jsem už před lety dospěl k rozhodnutí, že je pro mé potřeby lepší mít přileb víc a používat je podle stylu a zaměření výletu, dovolené
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Já mám aktuálně helmy tři, jedna vyklápěčka Nolan, ale ta je fakt těžká 1750g a při otevření se dost blbě jede. Bradová část zůstane nahoře a mlátí mi to hlavou. Schubert S1Integrálku 1550g a s ní mám taky trochu problém, že je starší, ale dobře větrá. Jen se už drolí výpln a je objemově větší. IXS HX490 což je druhá integrálka a jezdím hodně a převážně s ní. Jen se do ni nevejde intercom. Ale to budu řešit vydlabáním polystyrenu. Má jen 1400g a ten rozdíl v pohodlí s IXS je a to jak se chová je neuvěřitelný. Zkusil jsem HJC C70 což je kyblík za cca 5 tis a to se mi naprosto nelíbilo. Nevětrá to tak jak bych chtěl a na GS byla dost hlučná, nevím proč. Co je pěkné a funkční je sluneční clona. Pak jsem zkusil HJC F70, kde mi nesedí takový UFO design, ale helma je funkční a tichá. Jen mě vadí umístění ovládání clony, je přesně na místě kde chci intercom. Za 8 tis bych to chtěl bez kompromisu. Co se mě osobně líbilo nejvíc je HJC RPHA 11, váha 1300g pecka, větrání fakt dobrý, tichá a sedí. jen nemá sluneční clonu. Musí se měnit plexi. Což pro mne není ok. A chápu že to dobře větrá i proto že to sluneční clonu nemá. Jen je to prostě boj něco vybrat..
Já jsem nakonec vzal Klim Krios Pro a to je naprostej luxus. Teď jsem si koupil na jeden takovej pokus obyč integrálku a ten rozdíl v pohodlí je propastnej
Já jsem nakonec vzal Klim Krios Pro a to je naprostej luxus. Teď jsem si koupil na jeden takovej pokus obyč integrálku a ten rozdíl v pohodlí je propastnej
krwell napsal:
Já jsem nakonec vzal Klim Krios Pro a to je naprostej luxus. Teď jsem si koupil na jeden takovej pokus obyč integrálku a ten rozdíl v pohodlí je propastnej
Ta bude větrat dobře obvzlášt v brýlích místo plexi. Ok a co ten kšilt? Vadí při 6-8 hod jízdě někam? Nemá clonu a váha 1500g s cenovkou 16.000+
Váha určitě není 1500g. Je nějakejch 1300g max. A sluneční clonu nemá, protože má samozatmavovací plexi, cože je geniální věc. Jinak ani při delší jízdě ničemu kšilt nevadí. Jel jsem s ní do Mnichova po dálnici a ani při vyšších rychlostech v německu jsem neměl jedinej problém.
Už to tu bolo veľa krát opakovane, tým že každá motorka má inú aerodynamiku pri konkrétnej výške jazdca, takže skúšať , skúšať , skúšať. Najprv či sedí na tvar hlavy, potom za jazdy na motorke. Ja som po niekoľkých spokojných rokoch v “drahej” Shoeike prešiel na “lacnú” Airoh (ale nie kvôli cene), ktorí konecne vyrobili kvalitnú prilbu [url] https://www.fc-moto.de/en/Airoh-Commander-Carbon-Helmet?gclid=CjwKCAjwrPCGBhALEiwAUl9X01H47V4i8gDYQarMGZkLxlIMIOjqKLpf3TmdwED5XeHwbF3DOzLBCBoCyhwQAvD_BwE [/url] Každopádne integrálna bude vždy lepšia voľba, ak ale chceš s šiltom , tak aby bol uchyteny aj v strede. Samozatmavovacie plego som jazdil jednu sezónu , z počiatku nadšenie, ale ak ideš popod stromy, kde sa strieda slnko a tieň, nestíhalo sa to zatmavovať a vyblednuť....
krwell napsal:
Váha určitě není 1500g. Je nějakejch 1300g max. A sluneční clonu nemá, protože má samozatmavovací plexi, cože je geniální věc. Jinak ani při delší jízdě ničemu kšilt nevadí. Jel jsem s ní do Mnichova po dálnici a ani při vyšších rychlostech v německu jsem neměl jedinej problém.
Pokud 1300g tak to super, ale když jsem k tomu hledal hmotnost jiný než 1500g mi to neukázalo. Nějaký extra vylehčený carbon? Když to dáš v kuchyni na váhu, budem vědět Samozatmavovací plexi jsem otestoval na Shonei a za mě na jízdu v přímým slunci ok v noci pruda jak osvětlují auta, plexi to tmavlo/ světlalo pomalu, ale dá se, orientovat podle světel a td.... Za soumraku už je to trošku horší, obzvlášť když se vyhoupneš nad horizont, kde mi bliklo zapadající slunce a jel jsem do "černé zdi" a přechody když se to rychle střídá a to plexi si to samo reguluje mě nevyhovuje. Ale netvrdím, že se na to nedá zvyknout, nebo s tím počítat. Dík za info.
krwell napsal:
Váha určitě není 1500g. Je nějakejch 1300g max. A sluneční clonu nemá, protože má samozatmavovací plexi, cože je geniální věc. Jinak ani při delší jízdě ničemu kšilt nevadí. Jel jsem s ní do Mnichova po dálnici a ani při vyšších rychlostech v německu jsem neměl jedinej problém.
Pokud 1300g tak to super, ale když jsem k tomu hledal hmotnost jiný než 1500g mi to neukázalo. Nějaký extra vylehčený carbon? Když to dáš v kuchyni na váhu, budem vědět Samozatmavovací plexi jsem otestoval na Shonei a za mě na jízdu v přímým slunci ok v noci pruda jak osvětlují auta, plexi to tmavlo/ světlalo pomalu, ale dá se, orientovat podle světel a td.... Za soumraku už je to trošku horší, obzvlášť když se vyhoupneš nad horizont, kde mi bliklo zapadající slunce a jel jsem do "černé zdi" a přechody když se to rychle střídá a to plexi si to samo reguluje mě nevyhovuje. Ale netvrdím, že se na to nedá zvyknout, nebo s tím počítat. Dík za info.
Čau pánové, tak jsem Vám to zvážil - Klim Krios Pro 1572 g včetně Interphone tour.
krwell napsal:
Váha určitě není 1500g. Je nějakejch 1300g max. A sluneční clonu nemá, protože má samozatmavovací plexi, cože je geniální věc. Jinak ani při delší jízdě ničemu kšilt nevadí. Jel jsem s ní do Mnichova po dálnici a ani při vyšších rychlostech v německu jsem neměl jedinej problém.
Pokud 1300g tak to super, ale když jsem k tomu hledal hmotnost jiný než 1500g mi to neukázalo. Nějaký extra vylehčený carbon? Když to dáš v kuchyni na váhu, budem vědět Samozatmavovací plexi jsem otestoval na Shonei a za mě na jízdu v přímým slunci ok v noci pruda jak osvětlují auta, plexi to tmavlo/ světlalo pomalu, ale dá se, orientovat podle světel a td.... Za soumraku už je to trošku horší, obzvlášť když se vyhoupneš nad horizont, kde mi bliklo zapadající slunce a jel jsem do "černé zdi" a přechody když se to rychle střídá a to plexi si to samo reguluje mě nevyhovuje. Ale netvrdím, že se na to nedá zvyknout, nebo s tím počítat. Dík za info.
dtto, nemám zkušenost s Krios - ale samozatmavovací Shoei úplný nesmysl, přímé slunce - dostatečně to neztmavne, takže tě to oslňuje tak jako tak... nejlepší clona a přilba - Airoh Commander.
pod trvalým dohledem
krwell napsal:
Váha určitě není 1500g. Je nějakejch 1300g max. A sluneční clonu nemá, protože má samozatmavovací plexi, cože je geniální věc. Jinak ani při delší jízdě ničemu kšilt nevadí. Jel jsem s ní do Mnichova po dálnici a ani při vyšších rychlostech v německu jsem neměl jedinej problém.
Pokud 1300g tak to super, ale když jsem k tomu hledal hmotnost jiný než 1500g mi to neukázalo. Nějaký extra vylehčený carbon? Když to dáš v kuchyni na váhu, budem vědět Samozatmavovací plexi jsem otestoval na Shonei a za mě na jízdu v přímým slunci ok v noci pruda jak osvětlují auta, plexi to tmavlo/ světlalo pomalu, ale dá se, orientovat podle světel a td.... Za soumraku už je to trošku horší, obzvlášť když se vyhoupneš nad horizont, kde mi bliklo zapadající slunce a jel jsem do "černé zdi" a přechody když se to rychle střídá a to plexi si to samo reguluje mě nevyhovuje. Ale netvrdím, že se na to nedá zvyknout, nebo s tím počítat. Dík za info.
dtto, nemám zkušenost s Krios - ale samozatmavovací Shoei úplný nesmysl, přímé slunce - dostatečně to neztmavne, takže tě to oslňuje tak jako tak... nejlepší clona a přilba - Airoh Commander.
Ahoj, já si to zatmavovací plexi na Kriosu nemůžu vynachválit. Funguje super. A i přesto, že by se - dle návodu - nemělo používat v kombinaci s kšiltem, tak to tak mám a je to ideální. Ostré slunce pobere kšilt a zbytek plexi. Jediná nepříjemnost je, pokud máš zvedlé plexi a potom jej zavřeš - to pak máš pár vteřin šmouhy před očima z toho, jak jsou zatmavené plochy tam, kam svítilo přes kšilt.
krwell napsal:
Váha určitě není 1500g. Je nějakejch 1300g max. A sluneční clonu nemá, protože má samozatmavovací plexi, cože je geniální věc. Jinak ani při delší jízdě ničemu kšilt nevadí. Jel jsem s ní do Mnichova po dálnici a ani při vyšších rychlostech v německu jsem neměl jedinej problém.
Pokud 1300g tak to super, ale když jsem k tomu hledal hmotnost jiný než 1500g mi to neukázalo. Nějaký extra vylehčený carbon? Když to dáš v kuchyni na váhu, budem vědět Samozatmavovací plexi jsem otestoval na Shonei a za mě na jízdu v přímým slunci ok v noci pruda jak osvětlují auta, plexi to tmavlo/ světlalo pomalu, ale dá se, orientovat podle světel a td.... Za soumraku už je to trošku horší, obzvlášť když se vyhoupneš nad horizont, kde mi bliklo zapadající slunce a jel jsem do "černé zdi" a přechody když se to rychle střídá a to plexi si to samo reguluje mě nevyhovuje. Ale netvrdím, že se na to nedá zvyknout, nebo s tím počítat. Dík za info.
Čau pánové, tak jsem Vám to zvážil - Klim Krios Pro 1572 g včetně Interphone tour.
J.
To by odpovídalo údajům výrobce. Jednou jsem měl na hlavě půjčenou helmu 1150g ale to bylo MS superbike specifikace. Jezdil v ní Michal Bursa. Od té doby vím, že co jen nad 1300g je těžký