Zdravím, na včerejší cestě domů co jsem tomu lehce dal tak beze zvuku to přestalo táhnout ale na jedničku to malinko jelo jalo kdyby prokluzovala spojka tak jsem ji ještě včera zkontroloval nikde žádná kapalina lamely tam je dost. Dneska ráno jsem to šel vyzkoušet znova docela strmý kopec z garáže to krásně vyjelo odjel jdem dva bloky a v mírném kopečku se to zastavilo. Na jedničku to malinko zabírá ale ne že bych se rozjel, co jsem tady četl tak bude asi nejspíš nějaká ta guma na tlumení rázů u převodovky na kardan. Potřeboval bych alespoň trochu přiblížit jak na výměnu a co nakoupit jestli celý kardan nebo tak. Děkuji za rady
Vojta0 přiložený následující obrázek:
Vypada to ze se protocil v gume a jak vychladne drzi ale pak se ohreje a protoci se. No je to jednoduchy musis vyndat ven zadni rameno. Neni treba vic navadet. Pokud jsi toaspon trosku zrucnej nemas duvod mit strach. Jinak si to nech vymenit. Pak zalezi jak budou vypadat cepy a loziska a treba predni manzeta
... servis a diagnostika BMW Motorrad
A dyz budeš kupovat kardan z inzerce tak si porovnej počet zubu na tisicihranu dyby to nesedelo tak musíš koupit aji křížek.nekeri to prodávají zvlášť.
Kupredu spatki ni krok...
Budu teď sundavat úhlovej převod a přemýšlím, že bych se podíval i na kardanku. Když nesundám nohavici, půjde mi hřídel vyndat a zase vrátit zpátky? Mám obavu, že se nedokážu trefit na výstupní hřídel z převodovky
Obávám se, aby to vevnitř nevypadalo takhle YouTube Video ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
servisak> Ajo, ona tam je na peru, zapomněl jsem. Asi sundám i nohavici, když už budu mít dole hrušku. Stejně se mi zdá, že mi trochu rosí gufero na výstupu z převodovky. Díky.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
servisak> Ajo, ona tam je na peru, zapomněl jsem. Asi sundám i nohavici, když už budu mít dole hrušku. Stejně se mi zdá, že mi trochu rosí gufero na výstupu z převodovky. Díky.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
K puvodnímu dotazu: Podívej se na páčku spojky,jestli se kuličkou na konci nedotýká chráničů páček. Jestli jo,tak je lehce namáčklá a po ohřátí to začne klouzat. Už se mě to stalo na 1150ADV
Tak jsem už vyhodil celý kardan ten byl celý roztrhaný... když jsem se koukal na ložiska tak mě lehce zarzila ložiska na nohavici se hýbala doprava a doleva nikdy jsem se s tím nesetkal tak by mě zajímalo jestli je to normální ? posílám foto -
Vojta0 přiložený následující obrázek:
To je vnitrek jehlovyho loziska. Da se celej vyndat a podivat se na jehlicky a stav klece.
Jinak muj kardan hridel je na pohled v pohode. Guma krasne zalezla vevnitr. Tak trochu doufam, ze 850ky kvuli nizsimu kroutaku na tento probkem trpi min.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Zkus přitlačit vnitřní kroužek ložiska zpět a pootočit s ním, neměl bys cítit skoky jako s aretací. Bývají vymačkané jehly do kroužku a ložiska na zadním konci kyvky, u úhlového převodu, odcházejí dřív než přední u převodovky.
Jojo tak jsme to vytlačil a přesně jak píšeš jehly vytlačené do kroužku a jistící šroub/čep vydřenej.... nevíte přesný rozměr ložiska a jakou značku koupit? Co se mi na autech osvědčilo byla značka SKF ale jestli dáváte nějaké jiné s lepší vydrží ? Děkuji
Vojta0 přiložený následující obrázek:
A nebo tady ovsem za cenu o 70Kc vyssi original... https://www.bmwmo...ozek-c358/
Jinak nahrada existuje - FAG 10-6465A, ale cena je jeste vyssi...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Zdravim,
zatim nemam vymeneno, ale kupoval jsem tady neorigo https://www.tills.de/nadellager-endantrieb-ersetzt-33172311091.html
Jedna se o stejne lozisko od buh vi jakeho vyrobce, ale za polovicni cenu. Tedy za cenu jednoho orig jsou dve neorigo.
Kupoval jsem origo Magura spojkovy valecek, ktery i s postou vychazel stale lip jak tady po vsech slevach, tak jsem na zkousku prihodil i tyhle loziska.
Riddle, dej pak nějakou odezvu jak dlouho to vydrželo... já se do toho bál jít, ne kvůli tomu, že to budu měnit za rok znova, ale že se někde vysere, roztrhne celý a kdoví co nadělá za trápení na vyjížďce...
navíc eshop měl doost negativních recenzí
R1150R 2004
stage 10 (8)
scorpion red ex.
A do 21.9. jsou ti Němci stejně pryč... Takže zkrátka nezbyde než vysolit 2100Kč za ložisko a dalších 1200Kč za čep
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999