Zdravíčko, teoretická otázka:
dá se bez rozpůlení motoru vyměnit ojniční ložisko? myslím jako sundat oba válce a řešit to vždy protějším otvorem? je tam dost místa?
dík za odpovědi k tématu...
Tvl taky sem nějak nepochopil co tím chtěl mistr Joch vzkázat.Každopádně pro mě cenná informace od někoho kdo fakt ví vo čem mluví(servisák).Dík za každej takovej příspěvek
omlouvám se, že jsem necitoval komentář, na který jsem reagoval. Určitě nebyl na Servisáka, neboť ten jasně napsal, že to jde, ale na předchozí příspěvek, kde se pisatel domníval ... A takových "domněnek" je právě ve vláknech plno a zastírají vyjádřeni znalých, mezi které Servisáka a jemu podobné považuji. Ještě jednou omluva za nejasnou formulaci. díky
GSA 07/2008
ještě doplňková otázka od "šetřílka": je bezpodmínečně nutné dát pak při sborce nová těsnění pod hlavy a nebo se dají použít ta stará? (jsou dost mastný...)
Přesněji: co přesně bude nutné pak dát nové (pouze po sundaní válců) když bude vše vypadat dobře?
Přidám to sem ať nezakladám nový téma - ono to s tím souvisí...
Neví někdo utahovací moment šteftů válce (myslím šroubů v bloku, nemyslím pak matice na hlavách). Kvůli kontrole ojnic sem je vyšrouboval...a teď je tam chci vrátit správně