Jediny nastavení je předpětí pružiny a to se dělá tim černym kolečkem na pravý straně.Pak ještě ty šroubky přímo na těle tlumiče ale těma se šteluje útlum a odskok.Takže jestli hodně sedí tak uplně přitáhnout to kolečko.
Upravil toli dne 15.05.2009 21:37
TOLI napsal:
Jediny nastavení je předpětí pružiny a to se dělá tim černym kolečkem na pravý straně.Pak ještě ty šroubky přímo na těle tlumiče ale těma se šteluje útlum a odskok.Takže jestli hodně sedí tak uplně přitáhnout to kolečko.
turby napsal:
no ze by se na 650GS stelovala vejska mi nejak uniklo
jediny zpusob jak zmenit vysku je predelat prepakovani. to ale sroubovakem neudelas :-)
Jak říkám, když pružinu tím šroubem víc našponuješ, tak když na motorku sedneš,
míň klesne, laicky řečeno...
Jinak se výška štelovat nedá ...
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Když jsme u toho šroubu ...
Možná to bude znít debilně, ale ať s ním točím jak točím, tak viditelný změny nepozoruju...
Jak tu pružinu došpunuju - aby by zadek zvedlej,
otáčet na LOW, nebo HIGH???
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
jestli to nemaš v haji? Na low je to povoleený a high je to utařený(zvedlý). Ja když to utahuju a mam motorku pod sebou tak to cejtim jak to de na horu. Při utahovani musiš cejtit odpor. Jestli ti to de zvolna tak je to pryč. Me třeba prvnich 8 otáček jde uplně naprazdno protože ten tlumič mam před smrti
Upravil Honza ofroudak dne 25.05.2009 07:01
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Ne ne, myslel jsem te šroub napravo
V jednom směru to jde lehce a ve druhým to má odpor.. a když to dám na hlavní stojan,
tak je to opačně, což je v pořádku, takže to snad v háji není :-)
Díky za rady :-)
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
stejný jako při utahovani šroubu. Do prava to musi jit ztuha a zašroubovávat se a do leva naopak. Spočítej kolik otáček maš mrtvej chod. Docela by me to zajimalo
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Tak but ji maš utahanou jako já. To poznáš tak, že ti de ze začátku to utahovani na prázdno, když to maš postavený na stojánku. A nebo seš jednoduše těžkej. Prodavaj se samostaný pružiny který sou tvrdší, ale zatim sem na ně nenarazil u nás
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
stavitelny podvozek = urcita mira individualizce nastaveni - nastaveni pruzeni a tlumeni
pritahnout pruzinu urcite lze, u nastaveni odskoku neutahovat nikdy naplno, ale od maxima vzdy alespon o 1/4 otacky povolit...
jine pruziny na central ale i do predni vidle jsou dostupne treba od Hyperpro (potom je ale dobre vymenit i olej v tlumici), mel by je mit cesky Touratech, prepakovanim se meni lehce geometrie cele motorky, resil bych az jako pripadne dalsi krok...