Máte někdo zkušenosti s indukčním dobíjením telefonu se spuštěnou navigací? Stíhá to? Když jedu dlouhou trasu, vždy mám ráno telefon nabitej. Stačí mi tedy, když bude indukce dobíjet tak, aby telefon v pohodě celej den vydržel.
ahoj, mám držák 2.0 s indukčním nabíjením+ ulefone armor 7 ( displej 6.3 ) a i když mám spuštěný google navigaci, mapy.cz navigaci a k tomu BT puštěnou muziku do helmy, tak to stíhá. I procenta pomalu přibívají
hlavně, že je pivo ftlamě
Mám držák ( z Aliexpressu) s indukčním dobíjením vložený místo originál navigace ( nacvakne se do originál držáku) a dobíjení stíhá v pohodě i při navigaci a hudbě ( online, takže ještě tečou data). A to mám na telefonu zadní obal, takže to tomu samotnému nabíjení moc nepomáhá. Není to žádná hitparáda, ale pomalu tam ty procenta i při plné zátěži přibývají.
Tak mám odzkoušeno, mobil SAMSUNG GALAXY NOTE 9, jas na 80 procent, zapnuta navigace, zdroj 5V-2.1A. Před zapnutím navigace baterka 45 procent, po 4 hodinách jízdy baterka 92procent, navigace stále zapnuta i při pauzach.
Já používám indukční dobíjení v autě a ze začátku to nestíhalo nebo se přehříval telefon, tak jsem na něj namířil výdech klimatizace a od té doby to docela funguje, prostě ho musím chladit, mám ho v obalu
myslím, že indukční nabíjení je spíš komfort aut s klimatizací. Takovou čočku, kterou dostane elektronika z horka na motorce, to radši budu opatrný a strávím 3-5s zastrkováním kabelu do telefonu. Nabije to rychleji, skutečně nabije, generuje méně tepla než ta indukce.
Neexistuje špatné počasí!
vvalosek napsal:
myslím, že indukční nabíjení je spíš komfort aut s klimatizací. Takovou čočku, kterou dostane elektronika z horka na motorce, to radši budu opatrný a strávím 3-5s zastrkováním kabelu do telefonu. Nabije to rychleji, skutečně nabije, generuje méně tepla než ta indukce.
Já jsem to dělal jako test, asi je všem jasný, že používat mobil jako navigaci je nesmysl, koupil jsem GARMIN XT a naprostá spokojenost.
vvalosek napsal:
myslím, že indukční nabíjení je spíš komfort aut s klimatizací. Takovou čočku, kterou dostane elektronika z horka na motorce, to radši budu opatrný a strávím 3-5s zastrkováním kabelu do telefonu. Nabije to rychleji, skutečně nabije, generuje méně tepla než ta indukce.
Já jsem to dělal jako test, asi je všem jasný, že používat mobil jako navigaci je nesmysl, koupil jsem GARMIN XT a naprostá spokojenost.
Tak to jsi řekl celkem blbost
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
indukci jsem měl, a telefon pekl tak moc, že mám vypálené obrysy procesorů v displeji. Pro indukci je pak opravdu alfa omegou to chlazení zařízení.
Neexistuje špatné počasí!
vvalosek napsal:
myslím, že indukční nabíjení je spíš komfort aut s klimatizací. Takovou čočku, kterou dostane elektronika z horka na motorce, to radši budu opatrný a strávím 3-5s zastrkováním kabelu do telefonu. Nabije to rychleji, skutečně nabije, generuje méně tepla než ta indukce.
Já jsem to dělal jako test, asi je všem jasný, že používat mobil jako navigaci je nesmysl, koupil jsem GARMIN XT a naprostá spokojenost.
Tak to jsi řekl celkem blbost
OK, měl jsem to napsat jinak, mě a mým kamarádům po zkušenostech z jižních států je jasný, že používat mobil jako navigaci je nesmysl.
aha ok, tak tím se to vysvětluje. Asi máš na mysli přehřívání mobilů na moto.
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Záleží taky dost podstatně jaký výkon ta nabíječka má a jaký výkon zvládne telefon. Před několika lety jsem měl nabíječku 5W a sotva to nabíjelo a hřálo to jak plotýnka. Dneska je technologie o kus dál. Telefon mám který zvládá bezdrátově až 27W a frčí to krásně se stejně výkonou nabíječkou a teplota už taky není nijak hrozná.