Přátelé, hází mi lehce přední kolo ... asi 2mm axialně (zprava doleva) a asi 2-3mm radiálně. V řídítkách to cítím ... a na hladké silnici mě to štve .. do toho vibrace od motoru ... prostě 500km při přesunu po dálnici bych si klidně uměl představit i bez toho.
Srovnat to prý moc nejde ani se do toho nikomu nechce .. Uvažuju o novém předním kole. Poptal jsem ho na ADV ONE a bylo by za 24 580Kč vč. DPH . DPH bych nějak sundal přes kamaráda takže cca za 20 tis. Nenapadá někoho kde kolo pořídít levněji ? Třeba přímo v DE ? Díky .. Berry
a co vyvážit, i když se časem guma sjede a můžeš jít znova na vyvážení...vyrovnat kolo, kde jsou 2 řady drátů jde hrozně těžce, a nikdy to nebude jak jízdní kolo
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Taky mi házelo u obou 1200 GSA a obě jsem si vycentroval sám. Jde to, ale chce to trpělivost. Nové kolo je hovadina, tomu tvému jic neni, nechej ho srovnat (vycentrovat). Teda pokud to není kolo na motorce, která ma za sebou těžký terén a naražený ráfek
GSA 1250 Rallye 2024
Taky můžeš mít blbou pneu a neznamená když je nová ze muze byt dobra.mel sem tu jakousi michelinku,2x vyvazoval,měnil loziska...až nakonec druha pneu metzeler a byl klid.
Kupredu spatki ni krok...
Že bys cítil v řidítkách 2mm házivost?... ale no tak
Kdybys cítil 2mm házivost, tak nemůžeš jezdit ani po silnici, ale max. po kulečníkovým stole.
Ty kola mají běžně házivost mnohem větší a není cítit nic. Se 2mm seš majitelem jednoho z nejvyváženějších kol na GS. Kup si nový a garantuju ti, že jestli nebude stejný, tak bude horší.
Jestli něco cítíš, tak to jistě nebude házivost kola o 2mm. Většinu těhle "problémů" dělá pneumatika...
Pak taky nerovná silnice a zpříčený vidle ve vodících kroužcích ve vidlích, který pak potřebují větší impuls k tomu, aby se hly... a to neustále, ne jen jednou (prostě odfláklá výroba u 12GS)
Dále mizerný tlumiče ...
... a v neposlední řadě přisuzování běžných věcí neexistujícím problémům... čímž nechci říct, že to je tvůj případ, ale stává se to dost často na to, aby se to nezmiňovalo jako určitá pravděpodobnost
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Jako treba +- 1cm rozdil v olejovym okyknu, nebo dira 4500-5000ot, nebo sileny zvuky na semaforech kdyz je 35-40 stupnu hic...atd. Na vsechno odpoved, neres a jezdi. Tak sem poslech a vono to fsecko zmizelo...nebo sem si zvyk
Pánové děkuji všem za reakci . Já mám gumy úplně nový Continental TKC 70 made in Germany, hand made by Angela Markel a já nevim co všechno najeto 100km .. Tlumiče od Touratechu Tractive . Na to že ty kola nejsou úplně rovný mě upozornil chlapík co to přezouval. Kola jsem si ještě dovážil na statické vyvažovačce ( přidal jsem 5g) proti tomu co natočil stroj . Ale závaží je tam dost ( na předku celkem 13x5g na zadku 7x5g) . Možná s tím Germán vymetl nějakou díru - nevím. Bohužel jsem taková ta něšťastná povaha, že musí mát všechno úplně perfektní jinak ho to děsně bolí v mozku .. Nicméně dám na radu zkušenějších a dám tomu ještě šanci .. budu si asi muset hold zvyknout, že BMW je takové surovější a lehce neotesané. Zetore díky na ten tip na rovnání kola - když si nezvyknu tak to tam pošlu. Bobe tobě napíšu ohledně toho nového kola. Díky všem ... Berry
Tu stranovou nerovnost 2mm asi opravdu nepoznáš, ale tu nahoru a dolů poznáš a to citelně. Mě při jízdě vždy po silnici (vždy jsem měl jen "silniční" gumy) kmitala řidítka. Proto jsem si kola rovnal a centroval, tak, abych měl házivost do 1 mm bokem a skoro nic nahoru a dolů. Mám klid
Upravil Stewe dne 08.04.2022 09:16
GSA 1250 Rallye 2024
Berry napsal:... Já mám ... Tlumiče od Touratechu Tractive ...
Jak jsou staré? Byly někdy na repasi?
Předloni se s Tractive tlumiči po repasi v pražském Touratechu nedalo jezdit, byly tvrdé na kompresi jak okruhový podvozek, kousek D1 od Chodova k odbočce na Modletice byl utrpením, motorka se třepala jak s nevyváženým nebo nakopnutým předním kolem.
Před repasí fungovaly excelentně, repase byla objednaná jen kvůli nájezdu km. Vědět to před repasí, dojezdím je do mrtva a dám do šrotu, ušetřil bych penízen i nervy.
Upravil Francis dne 08.04.2022 19:22
Berry napsal:... Já mám ... Tlumiče od Touratechu Tractive ...
Jak jsou staré? Byly někdy na repasi?
Předloni se s Tractive tlumiči po repasi v pražském Touratechu nedalo jezdit, byly tvrdé na kompresi jak okruhový podvozek, kousek D1 od Chodova k odbočce na Modletice byl utrpením, motorka se třepala jak s nevyváženým nebo nakopnutým předním kolem.
Před repasí fungovaly excelentně, repase byla objednaná jen kvůli nájezdu km. Vědět to před repasí, dojezdím je do mrtva a dám do šrotu, ušetřil bych penízen i nervy.
A nastavil sis hodnoty na tlumiči stejně jako před servisem? Museli ti to při servisu nechat v krajních polohách. To snad jinak ani není možný? ... A to víš, že já bych se ničeho od ty zbytečný firmy nezastával
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Berry napsal:... Já mám ... Tlumiče od Touratechu Tractive ...
Jak jsou staré? Byly někdy na repasi?
Předloni se s Tractive tlumiči po repasi v pražském Touratechu nedalo jezdit, byly tvrdé na kompresi jak okruhový podvozek, kousek D1 od Chodova k odbočce na Modletice byl utrpením, motorka se třepala jak s nevyváženým nebo nakopnutým předním kolem.
Před repasí fungovaly excelentně, repase byla objednaná jen kvůli nájezdu km. Vědět to před repasí, dojezdím je do mrtva a dám do šrotu, ušetřil bych penízen i nervy.
A nastavil sis hodnoty na tlumiči stejně jako před servisem? Museli ti to při servisu nechat v krajních polohách. To snad jinak ani není možný? ... A to víš, že já bych se ničeho od ty zbytečný firmy nezastával
Základ je správne nastaviť dynamický SAG a to na každom podvizku, či je to tractive, originál, wilbers, ohlins, hyperpro ..... u GS vzadu 60 mm, vpredu 45 mm, u GSA 66 mm vzadu a 50 mm vpredu.
Pánové, není mi 18 :-) samozřejmě jsem si odměřil nastavení předpětí a odpočítal kliky útlumu. Mimo jiné zapomněl repasní technik vrátit snižovací podložku do zadního tlumiče. Po nastavení tlumení p. Procházkou se s nimi dá jezdit, Touratech tvrdil, že vše je OK. Sice to nebylo na R1200 ale na R1150, na principu chování motorky by se to projevilo stejně
Upravil Francis dne 09.04.2022 09:15