Ahoj, vyměnil jsem chip od johna v řídící jednotce, do té doby bez problému, ujel jsem 100km a čerpadlo po sepnutí klíčku tlačí pořád, nevypne.
Setkal se s tím někdo?
U 1100GS a 1150 GS čerpadlo jede furt po zapnutí klíčku. To je normální. I když u 1150 si nejsem tak jistý. U 1100GS to tak je,. Čip, nečip.
Upravil Medik dne 18.06.2023 02:45
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Kubus_Holy napsal:
U 1150 gs sepneš klíček, čerpadlo natlačí a vypne se. Po nastartování se zase sepne
No, vidíš... vždyť vlastně všechny informace máš.
Víš, že čerpadlo má natlakovat po zapnutí klíčku... pak vypne
... vypne proto, že natlakuje dostatečný tlak do pal. systému.
Taky víš, že po nastartování má opět běžet... proč?
Protože v systému se uvolní tlak spotřebováním paliva a tak čerpadlo neustále dodává další.
Když nevypne po otočení klíčku, tak je logicky problém v tom, že nenatlakuje potřebný tlak, který je nastavený jako hraniční pro vypnutí čerpadla... a když při tom palivo nespotřebováváš, tak zbývá nejspíš poslední varianta... je tam někde netěsnost a tlak se ztrácí. Jinak by nebylo možný, aby čerpadlo furt tlakovalo... to do nekonečna nejde
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Benzinové čerpadlo nemá žádný tlakový spínač, samo se po natlakování nevypne. Ovládá jej ŘJ přes relátko - po zapnutí klíčku na chvíli zapne, po nastartování zapne trvale. A ŘJ taky nemá žádnou informaci o tlaku.
Upravil agenthonza dne 19.06.2023 11:35