Ahoj, dostal jsem ve faktuře od mechanika tyto položky za opravu kardanu, nějak si myslím, že je to imho úplně mimo realitu, pokud ne, může mi to někdo vysvětlit.
Díky.
Jasan, já přeci nemyslel tebe, nějak mi nedocvakla možná záměna s tvým nickem, nicméně jestli tomu dobře rozumím, tak i moje otázka tímto byla zodpovězena.
Sorry.
Bral jsem od tebe kufry Bobe, GS jsi viděl, známe se, kde ho ještě stále mám zatím nebudu říkat, protože rozporuji některé věci, jako např. tyto body na faktuře, které mi nedávají smysl, aby bylo jasno, mimo to, je tam i uvedena cena práce za celý servis ( tj. i jiné věci co se dělali ) a cena a seznam použitých náhradních dílů ( a zde právě jaksi nechápu těch 24500 ). Pokud nedojde k nějaké domluvě s mechanikem ( mimo jiné v kruzích BMW známým a doporučovaným, byť zatím nejmenovaným veřejně ), tak budu o zveřejnění uvažovat. Jinak pouze SZ ( PM ).
No co se týče koncového převodu, pak tam jsou tyto položky + v položce ceny práce celkem je také uvedeno mezi ostatními věcmi "G.O. koncového převodu" a ta mnou nepochopená položka s cenou 24500,- je v sekci "náhradní díly" spolu s tím kardanem a ložiskama, proto mi to vůbec nedává smysl a působí to dojmem, že je ve faktuře mezi náhradními díly, které tak jsou jednotlivě vyjmenované "schovaná" tato položka, která by spíš měla být mezi vyjmenovanými pracemi, které tam také jmenovitě jsou uvedeny a buď tedy celková cena dílů nebo celková cena práce by měla být o 24500,- menší.
Pokud je to autorizovaný servis BMW tak je cena v pohodě. Proto dělám většinou nacenění servisu a posílám nejdříve zákazníkovi, abychom se pak na sebe nedívali jak blbci. Většinou chce stejně zákazník vědět cenu dopředu.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Autorizovaný BMW servis to není a nacenění jsem předem samozřejmě nedostal.