Linou se mi z Ericha nelibé zvuky a já nevím odkud.Děje se to pouze na 3-6 rychlostní stupeň a jen mám -li otáčky jen tak na udžení rychlosti.Např. když jedu 60km/h na čtyřku a opravdu fest mu naložím,tak se z pod nádže ozývá chraplání podobné jiskření dvou drátů.Děje se to na všechny zmiňované stupně,ale opravdu jen když mu dám takhle "napít". Pokud jedu "kochací" jízdu a akceleruju pozvolna,tak se nic neděje a neděje se to ani na volnoběh,když si hodně vrknu s plynem,je to jen když je motor v zátahu od spodu.Jsem bezradnej,protože když jsem koukal pod bandu,nic volnýho jsem nenašel
Nestalo se to někomu z Vás?
Upravil Kubrt dne 18.06.2009 17:21
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
tisíceré díky a ještě jednou díky nejlepší zpráva dnešního dne
Davide,díky za to vlákno
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Tak jsem natankoval natural 98 a světe div se , přestalo to rachotit
Dík kluci za radu.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Pavel GS vyletnik napsal:
Též jsem z toho byl vyvalenej - dáš plnotučnej benál a je opraveno.
ale stejnak mi to hlava nebere ale s..t na to,hlavně že je opraveno,jupííí
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
smazak73 napsal:
Nechci být rejavej ale plnotučným benzínem si zvedáte náklady na km jen jestli někdo ovládá matematiku? Nevím je to jistý,řešení,ale tro vedle?
já jsem si skoro jistej,že ty náklady tě v konečným důsledku vyjdou nastejno akorát stím rozdílem,že si motor pěkně chrochtá na plnotučnej benzín.
včera sem jezdil na 100 okt. od benziny,po ujetí 220 km sem tankoval znovu u té samé pumpy,výsledná spotřeba u mé 1150 je 5,18/na sto+hladkej chod
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
smazak73 napsal:
Nechci být rejavej ale plnotučným benzínem si zvedáte náklady na km jen jestli někdo ovládá matematiku? Nevím je to jistý,řešení,ale tro vedle?
Ono to taky jako vedlejší efekt líp jede - motor jde hladčeji.Rozhodně v nízkých otáčkách je pružnější.A mám pocit že o trochu míň žere.
Myslím že na plný nádrži dát o 50 kč navíc nikoho nepoloží. Jestli jedu za 1,80 nebo 1,60 na km je mi úplně jedno. Spíš mě se..e spotřeba pneumatik.
Upravil Pavel GS vyletnik dne 28.06.2009 10:31
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
smazak73 napsal:
Proč myslím že to motoru neublíží ubližuje to Vám nevím co vám vadí na pazvukách je to prostě vzducháč ,když nechci pazvuky koupím vodníka nééé.Já jen že mě zaráží otázky na toto téma,je jasny že plnočným benzínem to odstraním ,ale to není jen problém BMW ,ale všech vzducháču ptám se proč co Vám vadí že to rampluje.PS:nevím v tomto případě proč 2vál jsou uplně jiný moto .
Kdyby to byl jen pazvuk obvyklý u vzducháče,nikdo by to neřešil.Tohle je dost nepříjemný zvuk i na BMW Natankováním "lepšího" a dražšího benzínu si sice zvednu náklady na km o nula nula prd,ale odstraním problém.Já osobně si myslím že problém bude na straně benzinek,protože se mi ty pazvuky objevují jen někdy a bez ohledu na počasí.Někde na netu jsem četl článek o tom že kvalita benzinu se v poslední době na našich pumpách dost zhoršila.Tam bych viděl zakopaného čokla.
Mimochodem.Na ukrajinský bezín tankovaný v podstatě ze sudu motor běžel bez problémů.Sice šel z výfuku smrad jak z bolavé nohy ,ale bez problémů.Jaký hnůj potom tankujem u nás?
smazak73 napsal:
Tohle všechno chápu jenže je to cestovní moto ,a nééé všude je plnotučnej benzín a jak tady někdo píše erich je zvyklej jezdit na marast praotec byla armádní záležitostTak jenom pro mě ,je to zbytečný to krmit plnotučným benzínem.Já si osobně myslím že by to jelo 89 OKT stříkačka, nestříkačka je to prostě německý
Výrobce předepisuje palivo 95okt.Předpokládám že ví proč.Armádní praotec má s dnešním strojem společné jen logo a polohu válců.
smazak73 napsal:
No o tom by zase dali vést diskuze co doporučuje výrobce a kde je realita když jedu a nemám benzín tak prostě musím natankovat vpodstatě je mi jedno co tam mají za benzín hlavně že ho mají néééé.A co doporučuje výrobce je mě v tu chvíli naprosto p...l.
No tam to klidně mít můžeš.Proti gustu..... Já jen že to vypovídá o nárocích GS motoru na určitou kvalitu benzínu.Cokoliv mimo to může(ale nemusí) způsobovat pazvuky,nebo jiné projevy nevole motoru.
Co lít a nelít do bandasky bych se teda doporučením výrobce řídil,ale jestli si budeš připadat víc adventure a drsňácky,klidně tam nalij i okenu.Každý svého stěstí strůjce.
Když dám lepší benzín, tak je chvění řidítek a z něj brnění rukou pryč.
Není co řešit, posledně jsem před delší cestou tankoval na benzině 100 oktanů a motorka jela jako po másle. Pokud jedu dlouhou cestu tak potřebuju, aby motor běžel klidně a dávám 98 nebo víc oktanů.
Kolem komína je to jedno.
Pája
to smazak73 : Já měl taky vzducháče a taky japonce a tenhle zvuk se mi z toho nikdá nelinul.Vzhledem k tomu,že na tomto foru jsem dostal vždycky dobře poradíno,tak jsem sem napsal dotaz na ty zvuky,který jsou opradu nepříjemný a bylo mi opět dobře poradíno.Kdybych měl počítat každou korunu,tak si nikdy nekoupim BMW,nebo vůbec na motce nejezdim... Jestliže jsou ty zvuky pryč tím,že jsem natankloval benzín o 2koruny dražší,budu ho tankovat i nadále... Tato zanedbatelná cifra je nesrounatelná s pocitem toho,že zase mužu tahat pěkně od spodu a že se nerozptiluju "hovnama"...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Ještě takovej dotaz,myslíte že je hodně moc poznat na výkonu,nebo chodu motoru,když natankuju 100okt.palivo?
Při natankování 98ičky mi zmizely ty odporný zvuky a při natankování 100okt.jsou zvuky taky pryč a zdá se mi,že Erich metelí jak ďas Je to možný?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Větší oktanové číslo u benzínu znamená větší odolnost k detonačnímu spalování a tím i lepší průběh hoření ve válci. Z toho větší účinnost cyklu a tak to jede jako vítr.
A penízky jen cinkají.
Pája
já teda s těmahle zvukama problém neměl, vzal jsem v létě jednu nádrž 98 na vyzkoušení, zjistil jsem, že krom finanční ztráty rozdíl nepociťuju, tak jezdím v klidu na 95
nicméně když vidím kam zase leze benzín docela bych ocenil i nějakou nouzovou variantu spalování nafty v boxerovi
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?